Tere,
E36 sedaani tagumine ots tundub sõites olevat nagu puuvankril. Lamavast politseinikust üle sõites tõusevad
taga istujad peaga lakke...
Käisin ülevaatuspunktis, amortisaatorid nende mõistes korras (efektiivsus 77%), puksid nende mõistes ka korras.
Mis k*** seal veel võib häda olla? Häda hakkas peale suurte külmadega.
E 36 tagumine ots kahtlaselt jäik
Re: E 36 tagumine ots kahtlaselt jäik
Originaal vedrustus all?
Egas seal müü väga jäigaks ei saagi vast teha, kui jäigemad vedrud või kinni jäänud amordid (mida ei taha kuidagi uskuda). Ei saaks ka öelda, et ilmad nii külmad enam, et amortides õli paks.
Egas seal müü väga jäigaks ei saagi vast teha, kui jäigemad vedrud või kinni jäänud amordid (mida ei taha kuidagi uskuda). Ei saaks ka öelda, et ilmad nii külmad enam, et amortides õli paks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E 36 tagumine ots kahtlaselt jäik
Originaal ikka, taga on gaasiamordid.
Kuidas vedru korrasolekut kontrollida/hinnata?
Kuidas vedru korrasolekut kontrollida/hinnata?
Re: E 36 tagumine ots kahtlaselt jäik
Kui gaasikad, siis seda enam ei tahaks uskuda, et amordis viga peitub.
Amort lihtsalt kulub ja auto hakkab rohkem nö õõtsuma.
Vedrudega, mis ajapikku juhtub: Nad vajuvad ära.
Kui purunevad, siis saab seda kontrollida vedrule pilk heites, siis vajub ka see külg madalamaks.
Amort lihtsalt kulub ja auto hakkab rohkem nö õõtsuma.
Vedrudega, mis ajapikku juhtub: Nad vajuvad ära.
Kui purunevad, siis saab seda kontrollida vedrule pilk heites, siis vajub ka see külg madalamaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E 36 tagumine ots kahtlaselt jäik
Vedrudega ei juhtu külmade möödumise vms mitte midagi.
Lakke hüppaksid reisjad sul vaid amortide tõttu, mis ei töötaks (vedrude peale jääb auto rohkem sõltuma ja nii hakkaks õõtsuma üles-alla). Amordid kutud on, siis tekivad ka teravamad löögid. Seega kas ongi amordid läbi või miskit puksimajanduses läbi. Vii auto töökotta ja lase üle loksutada.
Lakke hüppaksid reisjad sul vaid amortide tõttu, mis ei töötaks (vedrude peale jääb auto rohkem sõltuma ja nii hakkaks õõtsuma üles-alla). Amordid kutud on, siis tekivad ka teravamad löögid. Seega kas ongi amordid läbi või miskit puksimajanduses läbi. Vii auto töökotta ja lase üle loksutada.
Re: E 36 tagumine ots kahtlaselt jäik
kui viga suuremate külmadega, siis pole miskit imestada..enda e36-ga samamoodi..nimelt tagaots on tal kole kerge ja ju külmub see amordimajandus ära seal..mul endal suht uued bilsteini gaasikad ja raputab samamoodi külmadega..läbi aukude sõites saavad tag. ülemised amordipadjad siukest valu..kõrvaga kuuled kohe..
Re: E 36 tagumine ots kahtlaselt jäik
Minupärast võib teema lukku panna, ühel vedrul oli kaks keerdu ära murdunud.