E46 probleem jahutussüsteemiga
E46 probleem jahutussüsteemiga
Tervist
Probleem, mis mind häirib on auto kliima. Nimelt saabuvate külmade ilmadega oleks väga mõnus soojas autos sõita, kuid mida ei ole, on puhuritest tulev soe õhk.
Auto mootor saavutab päris kiiresti töötemperatuuri, kuid sellest hoolimata ei tule puhuritest sooja õhku.
Kui kuskil 15min sõita, siis võib tunda et kergelt leiget õhku tuleb ning kuskil 30min peal hakkab juba päris sooja puhuma. Kui kliimal valida kas max või min temperatuur, siis minu loogika ütleb seda, et kliima peaks automaatselt puhurid max võimsusel tööle panema, et saavutada võimalikult kiiresti valitud temp. Kuid seda ei juhtu. Ükskõik mis temperatuuri valida, tundub et kliimal pole sellest sooja ega külma, vaid puhub omasoodu mingit leiget õhku edasi.
Vast kellelgi veel sarnane probleem olnud, või oskab mingeid lahendusi pakkuda?
Teiseks küsimuseks on raadio kood.
Plaan autol aku ära vahetada, kuid olen kuulnud, et pärast akuvahetust võib raadio koodi küsida, mida mul aga ei ole.
Kakkusin juba raadio välja ning kirjutasin seal olevad kirjad kõik üles. Ehk on võimalik nende järgi kood teada saada kuidagi?
Probleem, mis mind häirib on auto kliima. Nimelt saabuvate külmade ilmadega oleks väga mõnus soojas autos sõita, kuid mida ei ole, on puhuritest tulev soe õhk.
Auto mootor saavutab päris kiiresti töötemperatuuri, kuid sellest hoolimata ei tule puhuritest sooja õhku.
Kui kuskil 15min sõita, siis võib tunda et kergelt leiget õhku tuleb ning kuskil 30min peal hakkab juba päris sooja puhuma. Kui kliimal valida kas max või min temperatuur, siis minu loogika ütleb seda, et kliima peaks automaatselt puhurid max võimsusel tööle panema, et saavutada võimalikult kiiresti valitud temp. Kuid seda ei juhtu. Ükskõik mis temperatuuri valida, tundub et kliimal pole sellest sooja ega külma, vaid puhub omasoodu mingit leiget õhku edasi.
Vast kellelgi veel sarnane probleem olnud, või oskab mingeid lahendusi pakkuda?
Teiseks küsimuseks on raadio kood.
Plaan autol aku ära vahetada, kuid olen kuulnud, et pärast akuvahetust võib raadio koodi küsida, mida mul aga ei ole.
Kakkusin juba raadio välja ning kirjutasin seal olevad kirjad kõik üles. Ehk on võimalik nende järgi kood teada saada kuidagi?
Viimati muutis ClubALive, 12.04.2013 09:08 18, muudetud 2 korda kokku.
Re: Küsimused E46 kohta
See raadio ei küsi koodi.
Vaata jahutusvedeliku tase üle, et oleks normis. Kõlab nii, nagu oleks seda puudu.
Vaata jahutusvedeliku tase üle, et oleks normis. Kõlab nii, nagu oleks seda puudu.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: Küsimused E46 kohta
Soovitan ka kontrollida jahutusvedeliku taset. Enda autol lekkis mingiaeg radikas vaikselt ja ei puhunud ka enam sooja. Ilmselt vähese taseme tõttu ei jõua sooja niipalju salongi kui vaja. Raadio kindlasti koodi ei küsi, akut/juhtmeid korduvalt maha võtnud.
Re: Küsimused E46 kohta
Tänud kiirete vastuste eest!
Lisasin jahutusvedelikku, kuid sellega probleem lahendust ei leidnud.
Päris tükk aega (15-20min) pidin siiski külmas autos sõitma ennem kui puhuritest hakkas sooja puhuma.
Ise arvan et probleem on kas salongiradikas? või/ja kliima juhtplokis?
Kui valida kliimal AUTO, siis nuppe näppides (temperatuuri muutes) ei toimu mitte midagi - puhurite intensiivsus ei muutu grammigi - siit järeldan ma kliima juhtploki või andurite mitte töökorras oleku (võib tõele vastata?)
Võib olla oskate pakkuda Tallinnas mõnda kliimadega tegelevat töökoda vms, kus oleksid asjapulgad, kes oskaksid probleemile lahenduse leida.
Lisasin jahutusvedelikku, kuid sellega probleem lahendust ei leidnud.
Päris tükk aega (15-20min) pidin siiski külmas autos sõitma ennem kui puhuritest hakkas sooja puhuma.
Ise arvan et probleem on kas salongiradikas? või/ja kliima juhtplokis?
Kui valida kliimal AUTO, siis nuppe näppides (temperatuuri muutes) ei toimu mitte midagi - puhurite intensiivsus ei muutu grammigi - siit järeldan ma kliima juhtploki või andurite mitte töökorras oleku (võib tõele vastata?)
Võib olla oskate pakkuda Tallinnas mõnda kliimadega tegelevat töökoda vms, kus oleksid asjapulgad, kes oskaksid probleemile lahenduse leida.
Re: Küsimused E46 kohta
Tegelikult esialgu ei puutu see kliima-teema asjasse, auto peab soojaks minema siiski kiirelt. Kasuta seda max-puhurit (soe õhk esiklaasile) ja vaata, kui kiirelt külm auto üleüldse soojaks läheb. Kui see toimub mõistuse piirides, siis võib viga edasi otsida (kliimaplokk, soojaklapid, termostaat, veepump jne).
Vedelikku valasid peale küll, aga kas õhutada ka püüdsid? Võimalik, et mingi õhumull on kuskil ringluses?
Vedelikku valasid peale küll, aga kas õhutada ka püüdsid? Võimalik, et mingi õhumull on kuskil ringluses?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- Razta
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 11.09.2006 18:29 02
- Peamine sõiduk: BMW E91 320d LCI 2009a
- Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Re: Küsimused E46 kohta
Kuna see on su esimene BMW siis proovi seda. Paljud kes BMW rooli istuvad ei pane seda tähele ega tule selle peale.
vaata makist vähe kõrgemal kahe õhuava keskel on ketas, liiguta see 3 punase täpi peale.
vaata makist vähe kõrgemal kahe õhuava keskel on ketas, liiguta see 3 punase täpi peale.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Küsimused E46 kohta
See valikuratas juhib ainult keskavadest tuleva õhu temperatuuri, jalgadele ja klaasidele suunatud õhu temperatuuri see ei mõjuta.Razta kirjutas:Kuna see on su esimene BMW siis proovi seda. Paljud kes BMW rooli istuvad ei pane seda tähele ega tule selle peale.
vaata makist vähe kõrgemal kahe õhuava keskel on ketas, liiguta see 3 punase täpi peale.
Re: Küsimused E46 kohta
Selle keskmise rulliku tööpõhimõttest sain ma juba aru.
Aga tänaseks ei ole ma jõudnud veel jahutussüsteemi õhutada, kuid täna hommikul autot käivitades oli huvitav üllatus. Nimelt üks kollane tuli otsustas armatuuris põlema hakata - jahutusvedelik.
Keerasin kapoti all punni maha ning indikaator pulk, mis hüppab välja kui jahutusvedelikku on piisavalt, oli täiesti põhja vajunud.
Kallasin vedelikku uuesti peale ja tuligi kustus ära.
Kuskil on ilmselt mingi leke ning küsikski, et kas see leke võib ka seda sooja õhu mitte puhumist mõjutada?
Aga tänaseks ei ole ma jõudnud veel jahutussüsteemi õhutada, kuid täna hommikul autot käivitades oli huvitav üllatus. Nimelt üks kollane tuli otsustas armatuuris põlema hakata - jahutusvedelik.
Keerasin kapoti all punni maha ning indikaator pulk, mis hüppab välja kui jahutusvedelikku on piisavalt, oli täiesti põhja vajunud.
Kallasin vedelikku uuesti peale ja tuligi kustus ära.
Kuskil on ilmselt mingi leke ning küsikski, et kas see leke võib ka seda sooja õhu mitte puhumist mõjutada?
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Ja korki ära osta mingit 4€ Toprani toodet. Ise käisin korra selle tee läbi ja korgi vahetus -> Topran = tulemus sama / uuesti korgi vahetus -> äkki oli febi (01617) toodang ja asi korras.
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Nii...
Anomaalia jätkub.
Vahetatud on termostaat. Salongiradikas on läbi pestud.
Vahelt võeti ka mingisugune klapp ning ühendati otse voolikuga.
Kuid lahendust need tegevused ei toonud.
Võimalik et pesuga siiski radikas päris puhtaks ei saanud.
Aga nv sai vähe katsetatud: auto mootor oli soe, ning kohapeal hoidsin pöördeid kuskil 3,5 peal (puhurid panin samal ajal min võimsusel puhuma ja temp 32C). nüüd kui natuke aega olin pöördeid üleval hoidnud lükkasin ka puhurid max võimsusel tööle ning hakkas sooja õhku tulema (ja päris korraliku kuumusega). Kui pöörded maha lasin aga puhurid endiselt puhusid, siis oli tunda et mõne hetke pärast hakkas puhuritest tulev õhk järjest jahenema. Selle peale öeldi, et salongiradikas siiski viga.
Võimalik, et ka veepump?
PS! täna hommikul autol süüdet keerates põles armatuuris jälle tuttav kollane tuluke - jahutusvedelik oli süsteemist jooksu pannud.
Anomaalia jätkub.
Vahetatud on termostaat. Salongiradikas on läbi pestud.
Vahelt võeti ka mingisugune klapp ning ühendati otse voolikuga.
Kuid lahendust need tegevused ei toonud.
Võimalik et pesuga siiski radikas päris puhtaks ei saanud.
Aga nv sai vähe katsetatud: auto mootor oli soe, ning kohapeal hoidsin pöördeid kuskil 3,5 peal (puhurid panin samal ajal min võimsusel puhuma ja temp 32C). nüüd kui natuke aega olin pöördeid üleval hoidnud lükkasin ka puhurid max võimsusel tööle ning hakkas sooja õhku tulema (ja päris korraliku kuumusega). Kui pöörded maha lasin aga puhurid endiselt puhusid, siis oli tunda et mõne hetke pärast hakkas puhuritest tulev õhk järjest jahenema. Selle peale öeldi, et salongiradikas siiski viga.
Võimalik, et ka veepump?
PS! täna hommikul autol süüdet keerates põles armatuuris jälle tuttav kollane tuluke - jahutusvedelik oli süsteemist jooksu pannud.
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
jõmmu4 kirjutas:Üks võimalus on vee.Plokikaanel salongi poolses otsas on jahutus vedeliku toru mis on kinni kahe poldiga ja seal vahel on O rõngas.See kuramuse rõngas väsib ära ja külmade ilmadega hakkab vahelt läbi laskma.Enda omal sama häda.Ja termostaat avaneb 105c juures.
nr. 2 detail
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
veepump....v2sinud pump vajab p66rdeid et vee ringlust saavutada...selle l2heb kiirelt soojaks aga korralikku ringlust ei toimu...ja yle kah ei kuumene...endal sama probleem olnud...ja paljudel teistel foorumlastel.ja k6ik abi saanud pumba vahetusest....
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Kõlab küll sedamoodi jah. Ma ei mäleta enam peast, kas E46-le ka plastlabadega pumpasid pandi, aga E36-l oli väga levinud viga, et labad lihtsalt sulasid/deformeerusid ära ja enam ei liigutanud jahutusvedelikku piisavalt ringi. Kui pöördeid tõsta, siis puhus ka sooja.. Ja E36 R6 mootorid kippusid seetõttu ka üle kuumenema, aga R4 on piisavalt hea jahutusega, et seda nii naljalt ei juhtuks. Vigane veepump on suure tõenäosusega ka vedeliku lekke põhjustaja, kulunud pumba (võlli vmt) vahelt niriseb vaikselt (ei pruugi silmaga märgata).
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
mul oli veel nii et kohapeal t66tades lekkeid polnud...aga p66rdesse ajades veepumba juurest hakkas lekkima...ja sinna mu tosool kadus..ja k6ik see probleem vanast veepumbast.
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
siis tundub küll veepumba viga olevat.
nimelt täna parkides andsin vähe rohkem gaasi, et üle mingi lumevalli tagurdada. autost välja tulles märkasin et auto nina juures lumes väikesed rohelised jahutusvedeliku loigud.
lekked tunduvadki olema siis kui auto pöörded kõrgemad on.
ehk saab juba homme veepump vahetatud ning asjasse selguse.
tänud siiani info eest!
nimelt täna parkides andsin vähe rohkem gaasi, et üle mingi lumevalli tagurdada. autost välja tulles märkasin et auto nina juures lumes väikesed rohelised jahutusvedeliku loigud.
lekked tunduvadki olema siis kui auto pöörded kõrgemad on.
ehk saab juba homme veepump vahetatud ning asjasse selguse.
tänud siiani info eest!
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Endal '99 E46 87kw sarnane probleem - jahutusvedelik lekib ja salongi hakkab sooja tulema alles siis kui pöördeid rohkem anda. Hea, et siin seda teemat lahatakse, nüüd on võimalikust veast mingi ettekujutus olemas.Tuleb siis teekond töökotta ette võtta.
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Lõpuks on probleemile lahendus!
Vahetasin salongiradika ära ning tuba soe!
Tänud kõigile, kes jõu ja nõuga abistasid!
Vahetasin salongiradika ära ning tuba soe!
Tänud kõigile, kes jõu ja nõuga abistasid!
- briid
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 18.08.2012 19:19 32
- Peamine sõiduk: BMW 323
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Tere, kas oli näha ka mingeid märke sellest, et salongiradikas õhtal? Endal tundub olevat väga sarnane mure. Termostaat OK, veepump vahetatud aga kohapeal töötava mootoriga seistes puhub jahedat. Salong tundub kuiv, kuid aknad jubedalt udused. Tea kas on radikas katki või ainult ühendustorude jms vahelised tihendid väsinud..
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Radikas väljast vaadates nägi väga ok välja, aga seest oli päris korralikult sodi tulnud.
Aknad mul udused küll polnud, uduseks läksid vaid siis, kui panin salongiõhu ringlusse (mispuhul see ongi normaalne).
Koha peal seistes töötava mootoriga jahtus ka puhutav õhk, kuid nüüd uue radikaga puhub täie võimsusega kuuma.
Tundub, et sinu probleemile näib ka lahenduseks salongiradika vahetamine.
Aknad mul udused küll polnud, uduseks läksid vaid siis, kui panin salongiõhu ringlusse (mispuhul see ongi normaalne).
Koha peal seistes töötava mootoriga jahtus ka puhutav õhk, kuid nüüd uue radikaga puhub täie võimsusega kuuma.
Tundub, et sinu probleemile näib ka lahenduseks salongiradika vahetamine.
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Avastasin ka, et minu 320d läks armatuuris jahutusvedeliku tuli põlema ja seda nüüd kaob kuskile. Esmasel vaatlusel midagi väga näha polnud. Mis võimalused on???
BMW
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Paisupaak vaata üle. Tüüpiline, et sinna küljepeale tekib mõra.
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Paisupaagi vahetas vana omanik hiljuti. Täna uurin asja täpsemalt. Kuid ideed on teretulnud!
BMW
- briid
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 18.08.2012 19:19 32
- Peamine sõiduk: BMW 323
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: E46 probleem jahutussüsteemiga
Minul lasi veepumba laagri vahelt välja vähehaaval nii, et ise aru ei saanud. Sooja mootoriga aurustus ära ka suhteliselt kiiresti. Paar päeva hiljem sain alles aru, et pump lekib.