E46 330Ci mootori temp. probleem
- Rene Rasmus
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 16.10.2011 22:15 13
E46 330Ci mootori temp. probleem
Kohapeal seistes läheb auto normaalselt soojaks ja temp. tõuseb ilusasti kahe pulga vahele. Sõitma hakates langeb temp. sinisesse. Jahutusvedelik on normis. Autoks siis 2001.a. E46 330Ci.
Kas on keegi spetsialist kes praegu pühade ajal tuvastaks milles probleem ja seejärel lahendaks selle. Tahaks autoga korralikult sõita ja ei jaksa oodata 27. dets. Töö eest loomulikult tasu ka.
Tallinn 56 634 474
Kas on keegi spetsialist kes praegu pühade ajal tuvastaks milles probleem ja seejärel lahendaks selle. Tahaks autoga korralikult sõita ja ei jaksa oodata 27. dets. Töö eest loomulikult tasu ka.
Tallinn 56 634 474
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Termostaat.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Huvitav, mul sarnane jama praegu, vaikselt linnas sõites/seistes läheb soojaks, aga kasvõi stabiilselt 60+ sõita vajub temp peaaegu esimese kriipsuni ära. Mootori termostaat sai eelmine aasta ära vahetatud, ei tahaks uskuda et uuesti vigane on. Sai vahetatud Gatesi toodangu omaga, ei tea selle tootja kvaliteedist midagi.Kas EGR termostaat võib seda kuidagi mõjutada?
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Kindlasti. Aga teemaalgatajat see ei puuduta kuna bensukatel pole sellist asja.BMW Rh+ kirjutas:Kas EGR termostaat võib seda kuidagi mõjutada?
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Esimesel postitajal bensiinimootoriga masin, millel EGRi termostaat puudub.
Tema masinal on suur ring muudkui avatud, mis sõites jahutab maha jah.vedeliku.
Tema masinal on suur ring muudkui avatud, mis sõites jahutab maha jah.vedeliku.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Termostaadi viga igal juhul. Vajalik termostaat on olemas kui tahad iga päev võid saada. Külge pane ise, mingit kunsti seal pole.
Marko disal tuleks tõenäoliselt jah EGR termostaat ka vahetada. Sellele viitab selline käitumine.
Muide tuletan meelde veel vanakoolinippi mingi papptahvel vms radika ette panna vähemalt osaliselt. Kui termar vigane siis tuleb muidugi vahetada, aga radikakatmine pole halb selliste tavalisest külmemate ilmadega ka kui kõik korras.
Marko disal tuleks tõenäoliselt jah EGR termostaat ka vahetada. Sellele viitab selline käitumine.
Muide tuletan meelde veel vanakoolinippi mingi papptahvel vms radika ette panna vähemalt osaliselt. Kui termar vigane siis tuleb muidugi vahetada, aga radikakatmine pole halb selliste tavalisest külmemate ilmadega ka kui kõik korras.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Minu e46 oli radika raami vms küljes kaks M8 või M6 väljaulatuvat keeret. Neeruaugust sai kenasti papi läbi lükata ja nende külge liblikmutritega kinni panna
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Auto tuleb korda teha,mitte mingi kaltsu või papiga radikat kattes viga ignoreerida .. Korras autol ei ole vaja eesti kliimas mingit pappi kuhugi toppida.. Muidugi on vist mõned "autod" konna õgijate vabariigist mis ilma hakkama väidetavalt ei saa,kuid BMW ei sarnane antud tootjaga kuidagi.
E91 330XD
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Kui uuematele BMW-dele on tehas tootnud radika ette katte, siis ilmselt pole asi päris nii siiski.
Mõlemad murekurtjad peavad igaljuhul termostaadid vahetama, masuudikal nii suure jahtumise korral ei pääse kindlasti ka peatermostaadist, EGR-i oma üksi kindlasti nii suurt mõju ei oma (kuu aega tagasi läbi tehtud teema).
Ja kui diislil elektriline lisasoojendi ei tööta, asja ideaalseks ei saa, kohapeal ettenähtud temperatuuri ei saavuta. Sõiduajal -20-ga maantel oli okei, 2km 50-ga sõites vajus juba alla ette nähtu.
Mõlemad murekurtjad peavad igaljuhul termostaadid vahetama, masuudikal nii suure jahtumise korral ei pääse kindlasti ka peatermostaadist, EGR-i oma üksi kindlasti nii suurt mõju ei oma (kuu aega tagasi läbi tehtud teema).
Ja kui diislil elektriline lisasoojendi ei tööta, asja ideaalseks ei saa, kohapeal ettenähtud temperatuuri ei saavuta. Sõiduajal -20-ga maantel oli okei, 2km 50-ga sõites vajus juba alla ette nähtu.
Re: E46 330Ci mootori temp. probleem
Eelmisel talvel tegin läbi katkise elektrisoojendiga,mingit vajumist kuhugi ei olnud 3l disla puhul. Salongi hakkas natsa hiljem lihtsalt sooja tulema.
Uuemad bemmid uuemateks,aga jah antud hetkel siiski auto "katki" ja papitükk ei ole lahendus.
Uuemad bemmid uuemateks,aga jah antud hetkel siiski auto "katki" ja papitükk ei ole lahendus.
E91 330XD