Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

Bmw e46 320 i 110 kw probleem ´,90kmh pöörded 3200 juures kas kõvasti üle normi ,alles soetasin selle masina ei tea veel mis on normaalne
Kasutaja avatar
MargusA
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 3397
Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
Peamine sõiduk: e61
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas MargusA »

5 käiguga?Äkki differ mingi sporty :roll:
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

ei tea ,algul ei läinud edasi ka,õhulugeja oli läbi vahetasin selle ära nüüd läheb edasi nagu peab vist aga pöörded ikka kuidagi kõrgel :roll:
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

pöörded olenevad ka difrist siis ka jah ?
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2913
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas marek555 »

Vaatasin, et RealOEM annab 320i-le kahte diffri varianti. Normaalselt on all 3,45 ülekandega aga lisana sai tellida lühema ülekandega ehk 4,10. Ehk on juba tehasest alla pandud, siit saad järgi kontrollida, kas on lisavarustuses kirjas:
http://bmwvin.com/
Tavalise diffriga peaksid pöörded olema vist 100 km/h juures ca 2900 rpm.
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

läksin sinna lehele,eriti midagi aru ei saa ,olen alles võhik selliste asjade teemal :D aga seal on mingi displacement 2.00 ma ei tea see vist ei ütle midagi
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Svenp »

Kas praegusel ajal enam ristkorrutist ega protsendi võtmist üldse ei osata?

Info põhjal, mis siin kirjas on, on selge, et Su autol on 4,1 differ all.

Sellise võimsusega bemaritel on tavaliselt viies käik 100 km/h @ 3000 min-1. Ristkorrutisega saab pöörded 90 km/h juures, mis teeb 2700 min-1. 4,1/3,45=1,19, mis võrdub 3200/2700=1,19.

1,6 L mootoril võivad pöörded palju madalamad olla, kui nt 2.0 L BMWl, kui eesmärgiks on ökonoomsus, nt paljud Opelid ja Fordid. BMW eesmärgiks on sportlikkus ja dünaamika.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas pikkpold »

Svenp kirjutas:Kas praegusel ajal enam ristkorrutist ega protsendi võtmist üldse ei osata?

Info põhjal, mis siin kirjas on, on selge, et Su autol on 4,1 differ all.

Sellise võimsusega bemaritel on tavaliselt viies käik 100 km/h @ 3000 min-1. Ristkorrutisega saab pöörded 90 km/h juures, mis teeb 2700 min-1. 4,1/3,45=1,19, mis võrdub 3200/2700=1,19.

1,6 L mootoril võivad pöörded palju madalamad olla, kui nt 2.0 L BMWl, kui eesmärgiks on ökonoomsus, nt paljud Opelid ja Fordid. BMW eesmärgiks on sportlikkus ja dünaamika.
täitsa õigus. Mu 1.6 M43B16 oli pöörded 110km/h=3000rmp...Ja suurem osa kõigil 320-del on need pöörded laes olnud:D
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

selle jutu põhjal paistab see siis normaalne olevat aga see tähendab ka seda et tippkiirus madalam ju?
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas pikkpold »

ikka:D need 2 liitrised jooksevad alati piirajasse viimase käiguga:D ehk 200-210:D
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

nojah,seda difri värki ümber ka muuta saab?
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Svenp »

Tippkiirus sõltub mootori võimsusest. Aga kuna see auto saavutab tippkiiruse 3,45 diffriga lapats põhjas piirajas, siis 4,1 ülekandega on võimsust "üle". Oled Sa akadeemik, et Eesti oludes BMW tippkiiruse vastu huvi tunned? Naudi parem auto head kiirendust. Tõmblemiseks pole põhjust. Kui Sa mootori pöördeid ei talu, oled vale margi valinud :)
Diffrit saab vahetada.
Sõidurõõm
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

suured tänud vastuste eest,aga seda veel ei tea kas mul see 4,1 differ ikkagi on,kus seda järgi uurida saab ?seal saksa lehekülje peal polnud midagi kirjas selle kohta
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas pikkpold »

anna oma auto vin kood j saab kohe järgi vaadata...või noh..VIN kood 7 viimast tähist.
Muidugi kindel on see et kui e46 320 pöördeid saad alla, langeb ka kytusekulu maanteel. Suht märgatavalt veel. Kunagi sai 520le pandud 528 taga differ ja pöörded lagesid kõvasti. Enne oli 90km/h=2600rmp. ja uue diffriga(528) langesid need 90km/h=1700rmp. Kytusekulu langes 2L vähemalt.
Kui ma hästi mäletan siis...
1 käiguga läks 65km/h
2. käik 120km/h
3. käik 170km/h
4. käik 220km/h
5. käik ......:D
Muidugi see differ otse auto alla ei läinud, ainult sisu läks vahetusse.
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

KF10223
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Leho »

vin koodi järgi pole võimalik tuvastada mis differ sul all on.

Kui lisavarustuse nimekirjas on selline rida.

Shorter final drive ratio (S204A) = Yes

Siis ülekanne on 4.10, kui seda rida ei ole , siis on ülekanne 3,45 .
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Popuke
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 18.03.2013 18:17 05
Peamine sõiduk: Bmw 320 i e46

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Popuke »

ühesõnaga ,ma ei tea mis differ mul all on,aga kui pole 4,1 differ siis milles võib veel asi olla ?
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas pikkpold »

võib ka et seier petab, vb kiiruse seier või pöörete seier:D
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2913
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas marek555 »

Kuidas auto muidu edasi läheb? Lühema diffriga peaks kiirendus olema parem kui originaalis. E46 320i läheb 0-100 km/h ca 9,5 sek, seega peaks sellest parem minek olema.
Jan320
Huviline
Postitusi: 1083
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200

Postitus Postitas Jan320 »

Ega muidu kindlust ei saa ,roni auto alla ja vaata diffri pealt kleepsu ,seal on kirjas mis ülekanne on,kuid vist ikka 4,10,sest 3,45 ülekandega peaks olema 100ga 2900.
Vasta