Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
Bmw e46 320 i 110 kw probleem ´,90kmh pöörded 3200 juures kas kõvasti üle normi ,alles soetasin selle masina ei tea veel mis on normaalne
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
5 käiguga?Äkki differ mingi sporty
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
ei tea ,algul ei läinud edasi ka,õhulugeja oli läbi vahetasin selle ära nüüd läheb edasi nagu peab vist aga pöörded ikka kuidagi kõrgel
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
pöörded olenevad ka difrist siis ka jah ?
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
Vaatasin, et RealOEM annab 320i-le kahte diffri varianti. Normaalselt on all 3,45 ülekandega aga lisana sai tellida lühema ülekandega ehk 4,10. Ehk on juba tehasest alla pandud, siit saad järgi kontrollida, kas on lisavarustuses kirjas:
http://bmwvin.com/
Tavalise diffriga peaksid pöörded olema vist 100 km/h juures ca 2900 rpm.
http://bmwvin.com/
Tavalise diffriga peaksid pöörded olema vist 100 km/h juures ca 2900 rpm.
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
läksin sinna lehele,eriti midagi aru ei saa ,olen alles võhik selliste asjade teemal aga seal on mingi displacement 2.00 ma ei tea see vist ei ütle midagi
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
Kas praegusel ajal enam ristkorrutist ega protsendi võtmist üldse ei osata?
Info põhjal, mis siin kirjas on, on selge, et Su autol on 4,1 differ all.
Sellise võimsusega bemaritel on tavaliselt viies käik 100 km/h @ 3000 min-1. Ristkorrutisega saab pöörded 90 km/h juures, mis teeb 2700 min-1. 4,1/3,45=1,19, mis võrdub 3200/2700=1,19.
1,6 L mootoril võivad pöörded palju madalamad olla, kui nt 2.0 L BMWl, kui eesmärgiks on ökonoomsus, nt paljud Opelid ja Fordid. BMW eesmärgiks on sportlikkus ja dünaamika.
Info põhjal, mis siin kirjas on, on selge, et Su autol on 4,1 differ all.
Sellise võimsusega bemaritel on tavaliselt viies käik 100 km/h @ 3000 min-1. Ristkorrutisega saab pöörded 90 km/h juures, mis teeb 2700 min-1. 4,1/3,45=1,19, mis võrdub 3200/2700=1,19.
1,6 L mootoril võivad pöörded palju madalamad olla, kui nt 2.0 L BMWl, kui eesmärgiks on ökonoomsus, nt paljud Opelid ja Fordid. BMW eesmärgiks on sportlikkus ja dünaamika.
Sõidurõõm
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
täitsa õigus. Mu 1.6 M43B16 oli pöörded 110km/h=3000rmp...Ja suurem osa kõigil 320-del on need pöörded laes olnud:DSvenp kirjutas:Kas praegusel ajal enam ristkorrutist ega protsendi võtmist üldse ei osata?
Info põhjal, mis siin kirjas on, on selge, et Su autol on 4,1 differ all.
Sellise võimsusega bemaritel on tavaliselt viies käik 100 km/h @ 3000 min-1. Ristkorrutisega saab pöörded 90 km/h juures, mis teeb 2700 min-1. 4,1/3,45=1,19, mis võrdub 3200/2700=1,19.
1,6 L mootoril võivad pöörded palju madalamad olla, kui nt 2.0 L BMWl, kui eesmärgiks on ökonoomsus, nt paljud Opelid ja Fordid. BMW eesmärgiks on sportlikkus ja dünaamika.
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
selle jutu põhjal paistab see siis normaalne olevat aga see tähendab ka seda et tippkiirus madalam ju?
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
ikka:D need 2 liitrised jooksevad alati piirajasse viimase käiguga:D ehk 200-210:D
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
nojah,seda difri värki ümber ka muuta saab?
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
Tippkiirus sõltub mootori võimsusest. Aga kuna see auto saavutab tippkiiruse 3,45 diffriga lapats põhjas piirajas, siis 4,1 ülekandega on võimsust "üle". Oled Sa akadeemik, et Eesti oludes BMW tippkiiruse vastu huvi tunned? Naudi parem auto head kiirendust. Tõmblemiseks pole põhjust. Kui Sa mootori pöördeid ei talu, oled vale margi valinud
Diffrit saab vahetada.
Diffrit saab vahetada.
Sõidurõõm
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
suured tänud vastuste eest,aga seda veel ei tea kas mul see 4,1 differ ikkagi on,kus seda järgi uurida saab ?seal saksa lehekülje peal polnud midagi kirjas selle kohta
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
anna oma auto vin kood j saab kohe järgi vaadata...või noh..VIN kood 7 viimast tähist.
Muidugi kindel on see et kui e46 320 pöördeid saad alla, langeb ka kytusekulu maanteel. Suht märgatavalt veel. Kunagi sai 520le pandud 528 taga differ ja pöörded lagesid kõvasti. Enne oli 90km/h=2600rmp. ja uue diffriga(528) langesid need 90km/h=1700rmp. Kytusekulu langes 2L vähemalt.
Kui ma hästi mäletan siis...
1 käiguga läks 65km/h
2. käik 120km/h
3. käik 170km/h
4. käik 220km/h
5. käik ......
Muidugi see differ otse auto alla ei läinud, ainult sisu läks vahetusse.
Muidugi kindel on see et kui e46 320 pöördeid saad alla, langeb ka kytusekulu maanteel. Suht märgatavalt veel. Kunagi sai 520le pandud 528 taga differ ja pöörded lagesid kõvasti. Enne oli 90km/h=2600rmp. ja uue diffriga(528) langesid need 90km/h=1700rmp. Kytusekulu langes 2L vähemalt.
Kui ma hästi mäletan siis...
1 käiguga läks 65km/h
2. käik 120km/h
3. käik 170km/h
4. käik 220km/h
5. käik ......
Muidugi see differ otse auto alla ei läinud, ainult sisu läks vahetusse.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
vin koodi järgi pole võimalik tuvastada mis differ sul all on.
Kui lisavarustuse nimekirjas on selline rida.
Shorter final drive ratio (S204A) = Yes
Siis ülekanne on 4.10, kui seda rida ei ole , siis on ülekanne 3,45 .
Kui lisavarustuse nimekirjas on selline rida.
Shorter final drive ratio (S204A) = Yes
Siis ülekanne on 4.10, kui seda rida ei ole , siis on ülekanne 3,45 .
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
ühesõnaga ,ma ei tea mis differ mul all on,aga kui pole 4,1 differ siis milles võib veel asi olla ?
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
võib ka et seier petab, vb kiiruse seier või pöörete seier:D
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
Kuidas auto muidu edasi läheb? Lühema diffriga peaks kiirendus olema parem kui originaalis. E46 320i läheb 0-100 km/h ca 9,5 sek, seega peaks sellest parem minek olema.
Re: Probleem, pöörded e46 320 i 110 kw 90kmh 3200
Ega muidu kindlust ei saa ,roni auto alla ja vaata diffri pealt kleepsu ,seal on kirjas mis ülekanne on,kuid vist ikka 4,10,sest 3,45 ülekandega peaks olema 100ga 2900.