Lukku!!
Re: E46 suitseb
Pikemat aega vaikselt söita siis diisel ikka kogub tahma. Esialgu aitab ikka aktiivsem söit, maanteel 10 kilti vähe madalama käiguga söitu ja peaks jälle parem olema mingiks ajaks.
E46
Re: E46 suitseb
Olen teinud aktiivset sõitu.. ennem ei olnud sellist asja aga nüüd minu meelest läheb hullemaks.K-1 kirjutas:Pikemat aega vaikselt söita siis diisel ikka kogub tahma. Esialgu aitab ikka aktiivsem söit, maanteel 10 kilti vähe madalama käiguga söitu ja peaks jälle parem olema mingiks ajaks.
Kui auto ostsin siis tuli vähem(ostsin kuskil 5 kuud tagasi) suitsu..
Olen linna vahel ka näinud et uuemad autod tahmavad. Millest see tuleneb?
Re: E46 suitseb
No üks valutav koht sel mootoril on pihustid, mis 10 aasta möödudes hakkavad jukerdama.
Kui pihusti ei pihusta ilusti ja törts jääb õigel ajal põlemata, tuleb ta tagantpoolt välja.
EGR võib samuti lollusi tegema hakata kui hakkab kinni kiiluma.
Lisaks küsin, kas oled kursis sellega, millal viimati autot hooldati. Hetkel ripub küsimus
just õhufiltri kohta? Muretseda võiks ka karterituulutuse filtri kallal.
Kui pihusti ei pihusta ilusti ja törts jääb õigel ajal põlemata, tuleb ta tagantpoolt välja.
EGR võib samuti lollusi tegema hakata kui hakkab kinni kiiluma.
Lisaks küsin, kas oled kursis sellega, millal viimati autot hooldati. Hetkel ripub küsimus
just õhufiltri kohta? Muretseda võiks ka karterituulutuse filtri kallal.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 suitseb
Hoolduse tegin alla 10 000 km tagasi.arnis kirjutas:No üks valutav koht sel mootoril on pihustid, mis 10 aasta möödudes hakkavad jukerdama.
Kui pihusti ei pihusta ilusti ja törts jääb õigel ajal põlemata, tuleb ta tagantpoolt välja.
EGR võib samuti lollusi tegema hakata kui hakkab kinni kiiluma.
Lisaks küsin, kas oled kursis sellega, millal viimati autot hooldati. Hetkel ripub küsimus
just õhufiltri kohta? Muretseda võiks ka karterituulutuse filtri kallal.
- Razta
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 11.09.2006 18:29 02
- Peamine sõiduk: BMW E91 320d LCI 2009a
- Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Re: E46 suitseb
Kindel, et hoolduse käigus karterituulutust ka hooldati? Ja 10 000 õhufiltrile on minuarust juba üpriski paras aeg, et vahetada.
Sisselaske puhastamine ei teeks ka paha.
Sisselaske puhastamine ei teeks ka paha.
Viimati muutis Razta, 07.01.2014 09:07 24, muudetud 1 kord kokku.
Re: E46 suitseb
Eks vaatan mingi aeg selle asja uuesti üle.Razta kirjutas:Kindel, et hoolduse käigus karterituulutust ka hooldati? Ja 10 00 õhufiltrile on minuarust juba üpriski paras aeg, et vahetada.
Sisselaske puhastamine ei teeks ka paha.
Re: E46 suitseb
Kuna tavaline (mitte sport) õhufilter ei ole ainult pindfilter (vaid ka mahtfilter),
siis silmaga ei ole alati näha, kui "koormatud" õhufilter on.
Selles mõttes, et silmaga nähtava tolmu saab mõne minutiga pealt nagu
maha võtta ja filter tundub olema veel "käib küll", kuid reaalselt tekitab
filter märgatavat rõhkute erinevust ühel ja teisel pool filtrist, mis algab kõik
ühe-kahe kilovati vähendamisega ja lõpeb sellega, et auto juba puterdab
erinevates olukordades. Filtrit tuleks siiski vahetada vastavalt vajadusele,
vahest 5000km vahest 50000km. BMW ise ütleks, et kindlasti peale kolmandat
õlivahetust (kui mitte varem). Iga hoolduse käigus tuleks filtrikarp siiski
lahti teha ja muust prahist puhtaks teha (lehed ja märgatav tolmukiht).
Kuna mina sõidan vahest üsna ebasoodsas keskkonnas, siis vahetaksin igal
teisel õlivahetusel, ehk mingi 40-50k.
siis silmaga ei ole alati näha, kui "koormatud" õhufilter on.
Selles mõttes, et silmaga nähtava tolmu saab mõne minutiga pealt nagu
maha võtta ja filter tundub olema veel "käib küll", kuid reaalselt tekitab
filter märgatavat rõhkute erinevust ühel ja teisel pool filtrist, mis algab kõik
ühe-kahe kilovati vähendamisega ja lõpeb sellega, et auto juba puterdab
erinevates olukordades. Filtrit tuleks siiski vahetada vastavalt vajadusele,
vahest 5000km vahest 50000km. BMW ise ütleks, et kindlasti peale kolmandat
õlivahetust (kui mitte varem). Iga hoolduse käigus tuleks filtrikarp siiski
lahti teha ja muust prahist puhtaks teha (lehed ja märgatav tolmukiht).
Kuna mina sõidan vahest üsna ebasoodsas keskkonnas, siis vahetaksin igal
teisel õlivahetusel, ehk mingi 40-50k.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 suitseb
Käis auto täna mul külas ja need mõned minutid autoga 1:0 asja selgeks ei teinud.
DDE-s oli kümneid kordi olnud õhulugeja number vale (viimati 400km tagasi).
Lisaks sisselaske rõhu reguleerimisega kala (tuhatkond km tagasi).
Peale vigade kustutamist need pärast katsesõite tagasi ei tulnud.
Õhulugeja andmed on täitsa adekvaadsed, 40-80kg tiksudes, olenevalt, kas EGR
mängis kaasa või mitte. Pöördesse läheb see 150kW versioon väga kärmelt ja
õhulugeja tuleb momentaanselt kaasa, numbrid lähevad kergelt üle 400kg.
Keegi oskab kurta selliste numbrite üle? Tunduvad täitsa reaalsed.
Pihustid olid esmamuljes kõik alla 1, kuid vahepeal teine ja vahepeal esimene
läksid ikka täitsa käest ära, üle 3-e või üle 2-e. Mootori töös esines siis ka
märgatavaid muudatusi. Pihusteid edasi uurides sõidu ajal oli märgata, et
teine läks koormuse käes ikka täitsa punasesse, kuid seda mitte alati, tulemus
oli ikka meeletud kõikuv.
Nii ma siis omanikule ütlesin, et ilma lammutamiseta ja korraliku rahasüstita
siin vast kergelt ei pääse. Pole see lugeja ise surnud, midagi on ikka pihustusega
jama. Kui oleks ainult pihusti või kaks, siis oleks isegi hästi.
See sisselaske rõhk pani mind soovitama toru lahti tõmmata ja vaadata, kuidas
olukord EGR klapi liikumisega on. Kui see hakkaks jamama, siis on täitsa mõistlik,
et nii õhukogused valeks läheksid kui ka sisselaskerõhk mööda läheks.
Samuti ei teadnud omanik ka liblikatest midagi. Soovitasin kindlasti uurida,
mida kõike liblikad kõhus teha oskavad ja kui kergelt võib probleemi vältida.
Lisaks märkasin, et mootori ülemine esiots on värske õlikihiga koos
Minu arvamus esimene samm EGRi visuaalne kontroll ja siis pihustid välja.
On kellelgi rohkem kogemusi selle 2005. aasta mootoriga?
DDE-s oli kümneid kordi olnud õhulugeja number vale (viimati 400km tagasi).
Lisaks sisselaske rõhu reguleerimisega kala (tuhatkond km tagasi).
Peale vigade kustutamist need pärast katsesõite tagasi ei tulnud.
Õhulugeja andmed on täitsa adekvaadsed, 40-80kg tiksudes, olenevalt, kas EGR
mängis kaasa või mitte. Pöördesse läheb see 150kW versioon väga kärmelt ja
õhulugeja tuleb momentaanselt kaasa, numbrid lähevad kergelt üle 400kg.
Keegi oskab kurta selliste numbrite üle? Tunduvad täitsa reaalsed.
Pihustid olid esmamuljes kõik alla 1, kuid vahepeal teine ja vahepeal esimene
läksid ikka täitsa käest ära, üle 3-e või üle 2-e. Mootori töös esines siis ka
märgatavaid muudatusi. Pihusteid edasi uurides sõidu ajal oli märgata, et
teine läks koormuse käes ikka täitsa punasesse, kuid seda mitte alati, tulemus
oli ikka meeletud kõikuv.
Nii ma siis omanikule ütlesin, et ilma lammutamiseta ja korraliku rahasüstita
siin vast kergelt ei pääse. Pole see lugeja ise surnud, midagi on ikka pihustusega
jama. Kui oleks ainult pihusti või kaks, siis oleks isegi hästi.
See sisselaske rõhk pani mind soovitama toru lahti tõmmata ja vaadata, kuidas
olukord EGR klapi liikumisega on. Kui see hakkaks jamama, siis on täitsa mõistlik,
et nii õhukogused valeks läheksid kui ka sisselaskerõhk mööda läheks.
Samuti ei teadnud omanik ka liblikatest midagi. Soovitasin kindlasti uurida,
mida kõike liblikad kõhus teha oskavad ja kui kergelt võib probleemi vältida.
Lisaks märkasin, et mootori ülemine esiots on värske õlikihiga koos
Minu arvamus esimene samm EGRi visuaalne kontroll ja siis pihustid välja.
On kellelgi rohkem kogemusi selle 2005. aasta mootoriga?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 suitseb
Krt üritasin piiluda, suht puhas oli. Kas tuksis väljalase ei jäta tahmajälgi ega haisu mootoriruumis?
Ja see pole s*tt, see on euronõue, kilogrammid pidi kuidagi alla viima, teeme siis plekist
Ja see pole s*tt, see on euronõue, kilogrammid pidi kuidagi alla viima, teeme siis plekist
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 suitseb
Koormuse all tõusis antud sõidukil 2.2 kanti, täpselt nii nagu DDE ise tahtis.
Nojah, eks lisaks sisselaske korrastamisele lisame siis väljalaske.
Nojah, eks lisaks sisselaske korrastamisele lisame siis väljalaske.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 suitseb
Arvad et väljalase on siis lõhki? aga kas ta siis ei peaks lörisema?Kuno_T kirjutas:Ja isegi, kui on terve, lase keevitusega väljast turbo flantsi ka kollektori vahele mõlemalt poolt tugedusribid.