Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Tere!!
Mul siis väga suur mure kõrgsurvepumba reguleerimisega.
Ehk siis lugu järgmine nimelt hakkasin mootorit vahetama ja kiskusin kõrgsurve pumba maha juba ja puha. aga selgus et läheb käiku minu enda mootor tagasi. nii siis panin pumba märkide järgi paika. Aga probleem selline, et starterist masin käima ei lähe siis tõmbasin ja sain käima aga ainult nii et jalg gaasi pedaali peal ja jube lagin oli mootoris ja kui pedaali natuke puutusin siis jube ergas. nii siis proovisin pumpa keerata ploki poole nii siis sama pull starterist käima ei läinud aga tõmmates läks. Lagin põhimõtteliselt kadus üpris vaikne oli. aga sealt sumpast tuli selline tomu et jube see oli sinakas hall, tomu sees autot polnud nähagi.(muidugi võis tomu olla ka sellest tingitud et sisselaske kollektor oli paari mutikaga kinni, et sai väga palju lisa õhku) aga pull oli sama et masin käis kuskil 800-900rpm aga seda ainult siis kui jalg gaasi pedaali peal nii kui jala päästsin pedaalilt oli kõik suri ära.
Äkki on kodanike kes puutund diisliga rohkem kokku ehk oskab keegi mind aidata.
PS. lisasin mõne pildi ka, et asjast paremini aru saada.
Mõistliku suhtumist soovides V.
Mul siis väga suur mure kõrgsurvepumba reguleerimisega.
Ehk siis lugu järgmine nimelt hakkasin mootorit vahetama ja kiskusin kõrgsurve pumba maha juba ja puha. aga selgus et läheb käiku minu enda mootor tagasi. nii siis panin pumba märkide järgi paika. Aga probleem selline, et starterist masin käima ei lähe siis tõmbasin ja sain käima aga ainult nii et jalg gaasi pedaali peal ja jube lagin oli mootoris ja kui pedaali natuke puutusin siis jube ergas. nii siis proovisin pumpa keerata ploki poole nii siis sama pull starterist käima ei läinud aga tõmmates läks. Lagin põhimõtteliselt kadus üpris vaikne oli. aga sealt sumpast tuli selline tomu et jube see oli sinakas hall, tomu sees autot polnud nähagi.(muidugi võis tomu olla ka sellest tingitud et sisselaske kollektor oli paari mutikaga kinni, et sai väga palju lisa õhku) aga pull oli sama et masin käis kuskil 800-900rpm aga seda ainult siis kui jalg gaasi pedaali peal nii kui jala päästsin pedaalilt oli kõik suri ära.
Äkki on kodanike kes puutund diisliga rohkem kokku ehk oskab keegi mind aidata.
PS. lisasin mõne pildi ka, et asjast paremini aru saada.
Mõistliku suhtumist soovides V.
Viimati muutis tuus2004, 03.01.2014 07:25 13, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325TD
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
1. Pildil oleva poldi ära keerad, saad asemele panna indikaatorkella süütenurga reguleerimiseks.
2. Pinge tuleb peale juba siis kui süüde sees.
3. Pumba kaant liigutades muudad pritsekogust - muutub ka tühikäik.
4. Selle muttri ja veel 2 teist lahti keerad, saad keerata pumpa ja muuta süütenurka.
2. Pinge tuleb peale juba siis kui süüde sees.
3. Pumba kaant liigutades muudad pritsekogust - muutub ka tühikäik.
4. Selle muttri ja veel 2 teist lahti keerad, saad keerata pumpa ja muuta süütenurka.
BMW f11 530xd 2015
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Selline küsimus et kui pumba süütenurka muuta kas siis peab hooratta ja nukkvõlli ära fikseerima?
või tohib seda niisama ka liigutada?
või tohib seda niisama ka liigutada?
BMW 325TD
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Loomulikult hooratas lukku ja nukk ära fikseerida. Siis saab pritsenurga paika. Ja pärast vajalik häälestus kaane asendi muutmisegatuus2004 kirjutas:Selline küsimus et kui pumba süütenurka muuta kas siis peab hooratta ja nukkvõlli ära fikseerima?
või tohib seda niisama ka liigutada?
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Kas enne mahavõtmist olid ka märgid paigas ja kas keerutasid vahepeal ringi mootorit? Mõnedel on juhtunud, et nukkvõll ja pump on omavahel "vale tiiru peal" ja isegi on käima läinud mootorid nii.tuus2004 kirjutas:siis panin pumba märkide järgi paika
Arvan samuti, et pumba kiil ei läinud soonde, suhteliselt paljudel mootoritel on olnud kiil laiaks litsutud. Kiil peab olema suunaga esimese silindri kütusetoru peal, juhul kui ülejäänud asjad on paigas. Kui sellises asendis pump sisse ei sobi, siis on kett paigast läinud vast
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Ma ise olen alati nii paika saanud, et väntvõll on fikseeritud. Ega see pump ei taha selles asendis seista jah, pöörab suhteliselt lihtsalt ära. Kindlasti on neil mootoritel kõigil ka ketid "veninud", ka see ajab asjad nihkesse ja süüte hiliseks. Olen ise tavaliselt pumba korraga maksimaalselt varajaseks keeranud, siis on süüde paigas enamvähem.
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
teet82 kirjutas:Kas enne mahavõtmist olid ka märgid paigas ja kas keerutasid vahepeal ringi mootorit? Mõnedel on juhtunud, et nukkvõll ja pump on omavahel "vale tiiru peal" ja isegi on käima läinud mootorid nii.tuus2004 kirjutas:siis panin pumba märkide järgi paika
Arvan samuti, et pumba kiil ei läinud soonde, suhteliselt paljudel mootoritel on olnud kiil laiaks litsutud. Kiil peab olema suunaga esimese silindri kütusetoru peal, juhul kui ülejäänud asjad on paigas. Kui sellises asendis pump sisse ei sobi, siis on kett paigast läinud vast
see on õnneks õieti aga just avastasin et nukkvõll on pool tiiru vale. on see võimalik ? esimene nukk peab vaatama sisselase poole ja teine nukk välja lase poole? mul on hetkel vastupidi aga klapid pähe ei käi kui käega mootorit ringi ajasin. tegin mingi 20 tiiru kohe igaksjuhuks ja käis ilusti.
BMW 325TD
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
aitähh.. aga sul vist õigusKuno_T kirjutas:Kirjeldus viitab, et nukkvõll on õigesti, lihtsalt ajasid 4. kolvi töötakti algusesse. Või on su kirjeldus nii möga, et pole võimalik aru saada. Et võll valesti pole, sellele viitab ka su väide, et klappe pole (veel) pähe saanud! Tundub, et pead selle soperdamise lõpetama, enne kui pole hilja. Igaljuhul sellise lolli eeldusega jäta ise see mootor rahule või võta TIS ette, loe mõttega läbi ja aja näpuga järge.
http://tis.bmwcats.com/doc1003165/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kütusepump korja ka välja kui 1. silindri kolb on ÜSS-is, veendu, et pumba liist vaatab 1. silindri pritse algusse, keera mootorit tagasi nagu enne kirjutasin, viili deormeeritud liist korda või vaheta välja ja ürita ta lõpuks soonde saada.
Pumba väljavõtmisel on vastava tõmmitsa kasutamine kohustuslik, sest tema abil hoitakse ketiajamit ka paigas!
BMW 325TD
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Aga kui pumba maha võtsin siis pumba kiil oli esimese silindri kütuse toru peal ja panin ta pärast samas asendis tagasi. ideeliselt ei saanud midagi muutuda juu..teet82 kirjutas: Arvan samuti, et pumba kiil ei läinud soonde, suhteliselt paljudel mootoritel on olnud kiil laiaks litsutud. Kiil peab olema suunaga esimese silindri kütusetoru peal, juhul kui ülejäänud asjad on paigas. Kui sellises asendis pump sisse ei sobi, siis on kett paigast läinud vast
BMW 325TD
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
See jutt on natuke kahtlane. Kas sa ikka tead, et nukkvõll ja pump pöörlevad kaks korda aeglasemalt väntvõllist, ehk kui ajad mootorit ühe tiiru ringi, siis pump ja nukkvõll teevad ainult pool tiiru. Sellele ma eelpool vihjasingi, et äkki pump pandud esimese ja nukkvõll teise tiiru järgi...tuus2004 kirjutas:just avastasin et nukkvõll on pool tiiru vale.
Palju sul üldse rakiseid on sättimiseks ja kus asud, äkki keegi saab laenata midagi. Kui kuidagi käima saad, siis näeks ka arvutiga ära, et kas on mingi hullem jama juba, näiteks kett paigast läinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 20.01.2008 18:03 44
- Peamine sõiduk: e36 318tds
- Asukoht: Viljandimaakond/Järvamaa
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Loodan,et teema algataja ei pahanda aga uuriks väheke teist asja.
Nimelt oman 318tds-i pump käis remondis ja nüüd võtab rohkem kütet kui peaks,oskab keegi küttekulu timmida pumbast?
Nimelt oman 318tds-i pump käis remondis ja nüüd võtab rohkem kütet kui peaks,oskab keegi küttekulu timmida pumbast?
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 20.01.2008 18:03 44
- Peamine sõiduk: e36 318tds
- Asukoht: Viljandimaakond/Järvamaa
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
Kütteseieri järgi kui tankisin 20L kütet ja sain sellega sõita Rakvere-Viljandi-Viljandi-Rakvere=270km, kas seda on palju või vähe 1.7tds-i kohta?
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
seda et ma sain korda oma pilli. ja veaks oligi see et nukk võll oli pool ringi vale. aga suur aitähh kõigile kes aitasid
BMW 325TD
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 20.01.2008 18:03 44
- Peamine sõiduk: e36 318tds
- Asukoht: Viljandimaakond/Järvamaa
Re: Mure e36 TD kõrgsurvepumbaga
fm25 kirjutas:Kütteseieri järgi kui tankisin 20L kütet ja sain sellega sõita Rakvere-Viljandi-Viljandi-Rakvere=270km, kas seda on palju või vähe 1.7tds-i kohta?
Oskab keegi midagi öelda?