Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Termostaati ei usu, kui see kinni, siis läheb keema, kui lahtine, siis ei soojenegi masin vast hetkel töötemperatuurini.
Usutavasti kas siis õhk vahel või pumba tootlikus vähenenud.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Cert85 kirjutas:Termostaati ei usu, kui see kinni, siis läheb keema, kui lahtine, siis ei soojenegi masin vast hetkel töötemperatuurini.
Usutavasti kas siis õhk vahel või pumba tootlikus vähenenud.
Nii palju ka et näiduk tõuseb ilusti nii nagu peab ju siis pump või õhk, eks vaatan õhu asja üle.
sai siis see klapp lõpuks vahetatud ja esiklaasile tuleb veidikene isegi jahetamat õhku,kui minu enda klapiga ja see suunamis asi ikka vale (sama seis)
kellelgi mingit mõtet?
ikkagi termostaat,ma arvan mis kraadidega on?kui viitsimist siis see poes mingi 15 euri ja vahetus pole vääga raske.aga proovi ikkagi õhutada nagu foorumis õpetatud!!!!!
õhutanud olen ikka korduvalt ja korduvalt (ka ühe tuttava juures,kes on autoremondiga tegelev inimene),seda ei usu eriti
Aga kas mitte,kui termostaat otsas oleks,ei läheks mootori temperatuur kõrgele?,see püsib mul hästi poole peal
kaido1710 kirjutas:õhutanud olen ikka korduvalt ja korduvalt (ka ühe tuttava juures,kes on autoremondiga tegelev inimene),seda ei usu eriti
Aga kas mitte,kui termostaat otsas oleks,ei läheks mootori temperatuur kõrgele?,see püsib mul hästi poole peal
Kuumaks läheb siis on termostaat kinnisesse asendisse kinni jäänud, sul ilmselt avatud koguaeg, kaua auto soojaks läheb(mitme kilomeetriga umbes keskele jõuab)?
lisaks veel et ostsid kasutatud klapi??!!kas ikka töötas enne kui paigaldasid?kellelgi äkki enne seisnud 2 aastat enne kui sulle müüs?Termostaat võib olla kinni jäänud igas asendis,avatud,kinni,pooleldi.muideks mul läheb soojaks mingi 5 km sõiduga..maanteed mööda..
kasutatud klapi ostsin jah,jahutusradika juurest ei lähe üks voolik ka päris palavaks nii nagu peab,seega homme on termostaatklapi vahetus ja siis selgub edasi...
Aga kas selle suunamis asjal seal armatuuri all ei ole mingit võimalust,et hoiab sealt mingis külma asendis just seda salongi puhumise õhku?kuna nagu klaasile sulgeb ja avab hästi sooja ja külma õhu ning nii ka jalgade puhumis asendis,aga näkku puhub pidevalt ja ainult külma ei sulge üldse seda õhku,kui keeran klaasile või jalgadele.
Ise mõtlesin,et äkki on võimalus,et just seal armatuuri all on mingi klapp mis laseb suunata ainult külma õhku või on mõte vale?
Termostaat vahetatud ja klaasile tuleb nüüd soojemat õhku päris hästi,aga salongi osa koha pealt tuleb ikka külma ja ei lülitu need kinni ka ainuke võimalus on kinni keerata need klapid.(soojendusklapp sai ka lahti võetud sealt kõik need kummitihendid korras,kolvid korras ja mähis sai lastud ka ära testida,see ka korras ja klapp ise puhastatud),seega arvan,et midagi on armatuuri alt otsas omadega(ma pakuksin,et seal mingi klapp,mis laseb välisõhu sisse ja ei sulge seda klappi ja seega ei ava ka sooja õhku sinna kanalitesse)mis arvate,kellelgi kogemusi sellise asjaga????(armatuuri alt ise nagu selline ragin käib,mis peaks vast liigutama neid klappe,et mis kuskile suunata laseb,vähemalt vanasti läks klaasilt üle sujuvalt salongi ossa ja vastupidi)
mul ka sarnane probleem, juhi poole ei puhu sooja õhku, reisija poole aga puhub ilusti nii klaasile, jalgadele kui ka näkku sooja kraan siis ilmselt? autoks e36 323 97a kahepoolne kliima
bmw205 kirjutas:mul ka sarnane probleem, juhi poole ei puhu sooja õhku, reisija poole aga puhub ilusti nii klaasile, jalgadele kui ka näkku sooja kraan siis ilmselt? autoks e36 323 97a kahepoolne kliima
bmw205 kirjutas:mul ka sarnane probleem, juhi poole ei puhu sooja õhku, reisija poole aga puhub ilusti nii klaasile, jalgadele kui ka näkku sooja kraan siis ilmselt? autoks e36 323 97a kahepoolne kliima
Ma soovitan võta soojendusklapp lahti puhasta vaikselt ära ja vaata mis saab,need kolvid peavad suhteliselt vabalt ikka käima ja vaata äkki saad lasta mähise ära testida,siis peaks see korras olema
Tere!
Kaevasin vanades teemades, aga mure selline, et autol on kliima, aga sooja tuleb visalt, õhk on küll kenasti soe, aga ei puhu, kui reguleerin seal keskmise puhuri juures olevast nupust külma peale, siis puhub kenasti. Täna hommikul avastasin, et automaat seades läksid aknad uduseks ja õhku tuli visalt.
Kust peaks otsima? Arvestades, et otse õuest tuleb kenasti, kas siis ju tuleb samuti läbi filtri?
Mul probleem selle soojaklapiga seoses. Täpsemalt on mure selles, et klapp ise tundub korras olema, aga ei saa õiget signaali minu arvates. Multimeetriga mõõtes oli koguaeg pistikus 1.7 V sõltumata soojaregulaatori nupu asendist. Tegu siis kõige tavalisema pliidinuppudega versiooniga.
Klapi enda mähise klemmidel oli mingisugune takistus olemas, kahjuks hetkel paremat võimalust mähise korrasoleku kontrolliks ei olnud.
Sooviksingi teada, et mis signaal seal pistikus täpselt peaks olema nii külma kui sooja asendi puhul ning kus võib tõenäoliselt viga olla? Praegu on igatahes nii, et mähise sees olev südamik ei ole otseselt üheski asendis fikseeritud ning klapp liigub sees vabalt. Selle tulemusena tuleb hetkel salongi sellist leiget õhku.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
See kolb/klapp on äärmistes asendites kas vastavalt pidevalt kinni või siis lahti, vahepealsetes asendites hakkab intervalli tagant jahutusvedeliku soojendusradikasse laskama (peaks olema kuulda salongist väikest mütsu või kui näpu peale peaned soojenduklapile, peaks olema tunda).
Enda E36-l oli sama lugu, see mähise see olev klapp käis seal vabalt (sai täitsa välja võtta eraldi selle klapi/kolvi), mida vist tegelt ei tohiks olla. Sai ostetud teine soojendusklapp, sellel oli klapp/kolb omavahel kõvasti kinni ja peale seda ka see leige õhu probleem kadus.
marek555 kirjutas:See kolb/klapp on äärmistes asendites kas vastavalt pidevalt kinni või siis lahti, vahepealsetes asendites hakkab intervalli tagant jahutusvedeliku soojendusradikasse laskama (peaks olema kuulda salongist väikest mütsu või kui näpu peale peaned soojenduklapile, peaks olema tunda).
Enda E36-l oli sama lugu, see mähise see olev klapp käis seal vabalt (sai täitsa välja võtta eraldi selle klapi/kolvi), mida vist tegelt ei tohiks olla. Sai ostetud teine soojendusklapp, sellel oli klapp/kolb omavahel kõvasti kinni ja peale seda ka see leige õhu probleem kadus.
Ma proovisin seda klappi selliselt ka veel lisaks, et panin pistiku järgi ning keerasin soojenduse algul ühte äärmusesse ja pärast teise. Klapis ma mingit liikumist ei tuvastanud. Võtsin klapi ise ka juppideks, seal mingeid defekte ei paistnud ning kõik oli seest puhas ja korralik.
See on minu jaoks ikkagi kahtlane, et multimeeter näitas konstantselt 1.7 V.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
tryku kirjutas:
Ma proovisin seda klappi selliselt ka veel lisaks, et panin pistiku järgi ning keerasin soojenduse algul ühte äärmusesse ja pärast teise. Klapis ma mingit liikumist ei tuvastanud
Mis mõttes ei tuvastanud liikumist? Kui lahti võtsid, siis oleks saanud kuivalt proovida, et ühendad pistiku taha ja vaatad, mis klapp teeb, kui soojuse regulaatori nuppu keerata.
Soovitan ikka otsida kusagilt uus soojendusklapp, pigem viga selles kui süsteemi pinges.
Ja kas sulgur klapp tuli oma juht kolvi küljest lahti?
tryku kirjutas:
Ma proovisin seda klappi selliselt ka veel lisaks, et panin pistiku järgi ning keerasin soojenduse algul ühte äärmusesse ja pärast teise. Klapis ma mingit liikumist ei tuvastanud
Mis mõttes ei tuvastanud liikumist? Kui lahti võtsid, siis oleks saanud kuivalt proovida, et ühendad pistiku taha ja vaatad, mis klapp teeb, kui soojuse regulaatori nuppu keerata.
Soovitan ikka otsida kusagilt uus soojendusklapp, pigem viga selles kui süsteemi pinges.
Ja kas sulgur klapp tuli oma juht kolvi küljest lahti?
Ma nii vaatasingi kuivalt, kas klapp liigub või ei liigu. Nüüd tegin pisut kilplase tööd ja võtsin kindluse mõttes uuesti lahti vaatamaks, kas mähise sees kolb liigub üldse või mitte. Kui süüte sisse keeran ning on maksimaalse temperatuuri asendis, siis korraks tuleb klemmidele 12V ning siis tõmbab kolbi ülespoole, kuid see pinge kaob kohe ning siis ei hoia miski seda enam paigal, mille tulemusena see klapp ongi pooleldi avatud ja salongi tuleb leiget õhku.
Sulgur klapp minul ei ole kolvi küljes kinni, aga minu arvates nad ei peagi jäigalt ühendatud olema. See igatahes polegi praegu probleemiks, vaid mure on selles, et see soojendus klapp ei saa õiget signaali.
Kuidas seda klappi täpselt juhitakse? Mis detail selle reguleerimise juures võib vigane olla?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Sain enda masinal süsteemi toimima, soojaregulaatori skeemis oli mingi viga. Nupu enda reostaat oli korras, aga seda sooja reguleerimise süsteemi ennast ei kontrollida kahjuks ei õnnestu. Paigaldasin igatahes uued pliidinupud ning nüüd tuleb kapoti all olevale soojaklapile õige signaal ning kõik toimib.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Salongi puhus juhipoole sooja,sõiduaeg tuli ka kõrvalistuja poole ostsin siis kasutatud soojaklapi ja panin täna külge nüüd puhub kõrvalistuja poole head kuuma aga juhipoole tuleb siis, kui kiirendada hoog üles ja sõiduaeg tuleb sooja,kohapeal puhub juhipoole külma/leiget aga kõrvalistuja poole head sooja.
Tegemist on 2 klapilise variandiga.