BMW e46 318d 85kw probleem.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Deud
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.12.2011 23:07 34
Peamine sõiduk: e46 318d

BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Deud »

Tervist,

Bmw 318d 85 kw 04/2002 aasta,
Probleem selline, et autol pole õiget minekut,
Kütusenäidik mis salongis on, näitab
1-2 käiguga 20+l
3 käiguga 12l
4 käiguga 10l
5 käiguga 8l
Ehk, kui vajutad siis lihtsalt edasi ei lähe, nagu mingi piiraja oleks peal.
Autol ajalugu selline, et ligikaudu 7. aastaga sõitis 600kmi, ehk peaaegu seisis koguaeg.

Viga oli siis juba ostes, Viisin kohe siis Carmasterisse, sealt tuli diagnostika vastus, et Juhtklapi viga küljes.
Selge, sai see ära vahetatud, diagnostika seda enam ei näidanud ja andis pumba elektroonika vea.
Viisin siis BM autosse, seal pandi uus tarkvara peale ja enam viga rohkem ei näidanud. Kuid reaalselt asi ei paranenud.
Soovitati viia edasi B-autosse, et sätivad pumba paika. Viisin sinna, prooviti, tehti, vahetati aju ära, ikka null.
Lisaks ei põlenud esimesed udutuled, täna käis elektriku juures ja tuli välja, et tulede aju on saanud vett, (mööda esiklaasi oli valgunud otse sinna sisse kuskile) Kuivatati ja hakkasid tööle.

Aga eile, läksin autosse ja järsku töötas kõik väga hästi, minek oli väga korralik, kütusenäidik läks kõikide käikudega lõpuni, kinni kuidagi ei tõmmanud. Kuid kui seisis mingi tunnike ja uuesti sõitma minnes oli probleem jälle tagasi.

On kellelgi olnud kogemusi? Mida edasi proovida? :?
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas jass161 »

EGR mehaaniline osa võid kontrollida( vb ei sulgu korrektselt) ja ka egr magnetklapi vaakumeid.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

EGR on hea koht kust alustada, Veendu et see koguaeg lahti ei oleks.

Proovi mis teeb kui õhulugeja pistiku tagant ära võtad.
Kasutaja avatar
Deud
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.12.2011 23:07 34
Peamine sõiduk: e46 318d

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Deud »

EGR töötab nii nagu peab ja turbo rõhk on ka korras
Kasutaja avatar
Marthin
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 08.06.2012 21:08 42
Peamine sõiduk: Honda Accord 2,0A 2005
Asukoht: Kuressaare/Tallinn

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Marthin »

Õhulugeja on korras? Endal oli sama jama, 2500 pöörde pealt poos kinni ja "tujurikkuja põhjas".
On: Honda Accord 2,0A 114kW '05
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Kasutaja avatar
Deud
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.12.2011 23:07 34
Peamine sõiduk: e46 318d

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Deud »

Ta ei poo ennast nagu päris kinni, pigem venib edasi, alates esimesest käigust juba suht,

Nüüd kaks päeva järjest töötas väga hästi, siis jälle alguses tagasi.
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas butek »

Tundub mingi elektriline viga, kui ta järsult ei taha normaalselt töötada ja siis sama järsult hakkab ise tööle. :roll:
Kasutaja avatar
Deud
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.12.2011 23:07 34
Peamine sõiduk: e46 318d

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Deud »

butek kirjutas:Tundub mingi elektriline viga, kui ta järsult ei taha normaalselt töötada ja siis sama järsult hakkab ise tööle. :roll:
Pumba juhtaju? vahetati ära, selles viga polnud.
Udutulede kohta öeldi, et mööda esiklaasi nurka oli udutulede ajusse vett valgunud.
Kas võib olla, et seal lähedal ehk on siis midagi veel saanud vett?

No EGRi saigi kontrollitud siis kui nöökis. Kontrollin mingi aeg uuesti üle selle.
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas butek »

Kas ma õieti saan aru et põhimõtteliselt toitesüsteem on sarnane m51 mootoriga? Siis võib vabalt 5-seeria teemasse minna - viewtopic.php?f=39&t=38094" onclick="window.open(this.href);return false;
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas butek »

Vaatasin realoem-i järgi ja tulin järeldusele et tegu on jaotustüüpi kõrgsurvepumbaga ja meh. pihustitega, kus üks nendest on juhtpihusti... Või siiski kõik pihustid avanevad elektrooniliselt aju abil?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15" onclick="window.open(this.href);return false;
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas butek »

Aga tuli üks mõtte - kui on midagi valesti toitesüsteemiga, siis diisel peab ju tahmama... Kui ei tahma ja käivitub korralikult, siis äkki viga on kuskil mujal? Näiteks kinnikiilunud pidurid? :roll:
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas butek »

http://vp44.ru/art2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas butek »

TIS pakub "poor output" sümptomitega diagnoosida DIS-i abil õhukulumõõtja... M47 engine with dde 3.0. With the DIS tester, work through test module "air mass meter"... Minu kogemusest, m51 mootoriga oli sama moodi, üks kord töötas laitmatult, teine kord ei tahtnud nagu kiirendada, aga caramastersis mul kohe öeldi et õhukulumõõtja näitab mingi jama ja tegid pistiku lahti =)
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas martinlink »

Märgin teema ära, endal praktiliselt identne probleem: viewtopic.php?f=38&t=216974" onclick="window.open(this.href);return false;

Ainult et mul on 3. käigul kulu gaas põhjas ~18l/100km, 4. käigul ~15l/100km ja 5. käigul 10-12l/100km. Täpselt selline tunne nagu oleks kuskil takistus ees ja kütus ei saa juurde voolata. Pöörded tõusevad 1300-2200 väga aeglaselt, umbes 10 sekundiga neljandal käigul.

Välja on tulnud nii palju, et 4. pihusti INPAga kontrollides on normidest väljas, ja seda ainult 3.-5. käiguga talludes. Samuti on turborõhk madal - kahtlustame vaakumisüsteemis viga, kas siis leket või vaakumklapi defekti.
Esimesel võimalusel INPA külge ja kuskile gaasi tallama. Äkki leiab midagi, mis meie probleemi seob.
Kasutaja avatar
Deud
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.12.2011 23:07 34
Peamine sõiduk: e46 318d

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Deud »

No mul on juba kolmes kohas öeldud, et turborõhuka on kõik korras,

Samas muutus asi kahtlaseks siis, kui mõni hommik läksin ja auto töötas nii nagu pidi.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas teet82 »

Äkki siis MAP paneb segast ja reaalselt rõhku nii palju pole?
Kasutaja avatar
Deud
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.12.2011 23:07 34
Peamine sõiduk: e46 318d

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Deud »

Soovitati MAF andurit kontrollida, tõmbasin selle pistiku küljest ära ja midagi ei muutunud. Kas võib järeldada, et see ei tööta siis? Sest kui töötaks, siis peaks auto töös ka muutuma midagi?

// Parandan, kui andur ära võtta kui auto töötab, siis ikka sureb välja. Seister ära võttes ja sõitma minnes pole erinevusi. Ehk ei saa siis selle viga olla.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas teet82 »

Deud kirjutas:No mul on juba kolmes kohas öeldud, et turborõhuka on kõik korras
Kas kõigis nendes kolmes kohas on reaalselt sõitmas käidud arvutiga ja rõhku jälgitud samal ajal kui võimsust pole? Natuke kahtlane oleks see, et rõhk on aga vastavalt sellele kütust ei pritsita ja auto ei liigu, see nagu oleks mingi aju probleem juba.
Rõhutest tuleb teha maksimaalsel koormusel, manuaalkasti puhul näiteks vaikselt veeredes vahetada käigud kolmandani ja siis lihtsalt gaas põhja suruda, siis kasvavad pöörded aeglaselt ja on aega rõhku jälgida. Soovitav oleks võrrelda küsitud ja reaalset rõhku, sarnase testi peaks saama teha ka õhulugejale.
Jäätegi remontima neid autosid pistikuid lahti võttes või kõiki käike peeneks lastes ja kütusekule näidikut vahtides :D
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas jass161 »

Kunagi sain sarnasele probleemi jälile tänu flight recorderile ehk jätsin seadme salvestama. Kuna probleem esines suvalisel ajal. Kohapeal veakoode vaadates ja klappe klõpsutades ei saa adekvaatset infot
Kasutaja avatar
Deud
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.12.2011 23:07 34
Peamine sõiduk: e46 318d

Re: BMW e46 318d 85kw probleem.

Postitus Postitas Deud »

teet82 kirjutas:
Deud kirjutas:No mul on juba kolmes kohas öeldud, et turborõhuka on kõik korras
Kas kõigis nendes kolmes kohas on reaalselt sõitmas käidud arvutiga ja rõhku jälgitud samal ajal kui võimsust pole? Natuke kahtlane oleks see, et rõhk on aga vastavalt sellele kütust ei pritsita ja auto ei liigu, see nagu oleks mingi aju probleem juba.
Rõhutest tuleb teha maksimaalsel koormusel, manuaalkasti puhul näiteks vaikselt veeredes vahetada käigud kolmandani ja siis lihtsalt gaas põhja suruda, siis kasvavad pöörded aeglaselt ja on aega rõhku jälgida. Soovitav oleks võrrelda küsitud ja reaalset rõhku, sarnase testi peaks saama teha ka õhulugejale.
Jäätegi remontima neid autosid pistikuid lahti võttes või kõiki käike peeneks lastes ja kütusekule näidikut vahtides :D

Jah, sõitmise ajal mõõdeti, mitu ringi, erinevalt.
Vasta