BMW e46 318d 85kw probleem.
BMW e46 318d 85kw probleem.
Tervist,
Bmw 318d 85 kw 04/2002 aasta,
Probleem selline, et autol pole õiget minekut,
Kütusenäidik mis salongis on, näitab
1-2 käiguga 20+l
3 käiguga 12l
4 käiguga 10l
5 käiguga 8l
Ehk, kui vajutad siis lihtsalt edasi ei lähe, nagu mingi piiraja oleks peal.
Autol ajalugu selline, et ligikaudu 7. aastaga sõitis 600kmi, ehk peaaegu seisis koguaeg.
Viga oli siis juba ostes, Viisin kohe siis Carmasterisse, sealt tuli diagnostika vastus, et Juhtklapi viga küljes.
Selge, sai see ära vahetatud, diagnostika seda enam ei näidanud ja andis pumba elektroonika vea.
Viisin siis BM autosse, seal pandi uus tarkvara peale ja enam viga rohkem ei näidanud. Kuid reaalselt asi ei paranenud.
Soovitati viia edasi B-autosse, et sätivad pumba paika. Viisin sinna, prooviti, tehti, vahetati aju ära, ikka null.
Lisaks ei põlenud esimesed udutuled, täna käis elektriku juures ja tuli välja, et tulede aju on saanud vett, (mööda esiklaasi oli valgunud otse sinna sisse kuskile) Kuivatati ja hakkasid tööle.
Aga eile, läksin autosse ja järsku töötas kõik väga hästi, minek oli väga korralik, kütusenäidik läks kõikide käikudega lõpuni, kinni kuidagi ei tõmmanud. Kuid kui seisis mingi tunnike ja uuesti sõitma minnes oli probleem jälle tagasi.
On kellelgi olnud kogemusi? Mida edasi proovida?
Bmw 318d 85 kw 04/2002 aasta,
Probleem selline, et autol pole õiget minekut,
Kütusenäidik mis salongis on, näitab
1-2 käiguga 20+l
3 käiguga 12l
4 käiguga 10l
5 käiguga 8l
Ehk, kui vajutad siis lihtsalt edasi ei lähe, nagu mingi piiraja oleks peal.
Autol ajalugu selline, et ligikaudu 7. aastaga sõitis 600kmi, ehk peaaegu seisis koguaeg.
Viga oli siis juba ostes, Viisin kohe siis Carmasterisse, sealt tuli diagnostika vastus, et Juhtklapi viga küljes.
Selge, sai see ära vahetatud, diagnostika seda enam ei näidanud ja andis pumba elektroonika vea.
Viisin siis BM autosse, seal pandi uus tarkvara peale ja enam viga rohkem ei näidanud. Kuid reaalselt asi ei paranenud.
Soovitati viia edasi B-autosse, et sätivad pumba paika. Viisin sinna, prooviti, tehti, vahetati aju ära, ikka null.
Lisaks ei põlenud esimesed udutuled, täna käis elektriku juures ja tuli välja, et tulede aju on saanud vett, (mööda esiklaasi oli valgunud otse sinna sisse kuskile) Kuivatati ja hakkasid tööle.
Aga eile, läksin autosse ja järsku töötas kõik väga hästi, minek oli väga korralik, kütusenäidik läks kõikide käikudega lõpuni, kinni kuidagi ei tõmmanud. Kuid kui seisis mingi tunnike ja uuesti sõitma minnes oli probleem jälle tagasi.
On kellelgi olnud kogemusi? Mida edasi proovida?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
EGR mehaaniline osa võid kontrollida( vb ei sulgu korrektselt) ja ka egr magnetklapi vaakumeid.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
EGR on hea koht kust alustada, Veendu et see koguaeg lahti ei oleks.
Proovi mis teeb kui õhulugeja pistiku tagant ära võtad.
Proovi mis teeb kui õhulugeja pistiku tagant ära võtad.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
EGR töötab nii nagu peab ja turbo rõhk on ka korras
- Marthin
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 08.06.2012 21:08 42
- Peamine sõiduk: Honda Accord 2,0A 2005
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Õhulugeja on korras? Endal oli sama jama, 2500 pöörde pealt poos kinni ja "tujurikkuja põhjas".
On: Honda Accord 2,0A 114kW '05
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Ta ei poo ennast nagu päris kinni, pigem venib edasi, alates esimesest käigust juba suht,
Nüüd kaks päeva järjest töötas väga hästi, siis jälle alguses tagasi.
Nüüd kaks päeva järjest töötas väga hästi, siis jälle alguses tagasi.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Tundub mingi elektriline viga, kui ta järsult ei taha normaalselt töötada ja siis sama järsult hakkab ise tööle.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Pumba juhtaju? vahetati ära, selles viga polnud.butek kirjutas:Tundub mingi elektriline viga, kui ta järsult ei taha normaalselt töötada ja siis sama järsult hakkab ise tööle.
Udutulede kohta öeldi, et mööda esiklaasi nurka oli udutulede ajusse vett valgunud.
Kas võib olla, et seal lähedal ehk on siis midagi veel saanud vett?
No EGRi saigi kontrollitud siis kui nöökis. Kontrollin mingi aeg uuesti üle selle.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Kas ma õieti saan aru et põhimõtteliselt toitesüsteem on sarnane m51 mootoriga? Siis võib vabalt 5-seeria teemasse minna - viewtopic.php?f=39&t=38094" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Vaatasin realoem-i järgi ja tulin järeldusele et tegu on jaotustüüpi kõrgsurvepumbaga ja meh. pihustitega, kus üks nendest on juhtpihusti... Või siiski kõik pihustid avanevad elektrooniliselt aju abil?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Aga tuli üks mõtte - kui on midagi valesti toitesüsteemiga, siis diisel peab ju tahmama... Kui ei tahma ja käivitub korralikult, siis äkki viga on kuskil mujal? Näiteks kinnikiilunud pidurid?
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
http://vp44.ru/art2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
TIS pakub "poor output" sümptomitega diagnoosida DIS-i abil õhukulumõõtja... M47 engine with dde 3.0. With the DIS tester, work through test module "air mass meter"... Minu kogemusest, m51 mootoriga oli sama moodi, üks kord töötas laitmatult, teine kord ei tahtnud nagu kiirendada, aga caramastersis mul kohe öeldi et õhukulumõõtja näitab mingi jama ja tegid pistiku lahti =)
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Märgin teema ära, endal praktiliselt identne probleem: viewtopic.php?f=38&t=216974" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainult et mul on 3. käigul kulu gaas põhjas ~18l/100km, 4. käigul ~15l/100km ja 5. käigul 10-12l/100km. Täpselt selline tunne nagu oleks kuskil takistus ees ja kütus ei saa juurde voolata. Pöörded tõusevad 1300-2200 väga aeglaselt, umbes 10 sekundiga neljandal käigul.
Välja on tulnud nii palju, et 4. pihusti INPAga kontrollides on normidest väljas, ja seda ainult 3.-5. käiguga talludes. Samuti on turborõhk madal - kahtlustame vaakumisüsteemis viga, kas siis leket või vaakumklapi defekti.
Esimesel võimalusel INPA külge ja kuskile gaasi tallama. Äkki leiab midagi, mis meie probleemi seob.
Ainult et mul on 3. käigul kulu gaas põhjas ~18l/100km, 4. käigul ~15l/100km ja 5. käigul 10-12l/100km. Täpselt selline tunne nagu oleks kuskil takistus ees ja kütus ei saa juurde voolata. Pöörded tõusevad 1300-2200 väga aeglaselt, umbes 10 sekundiga neljandal käigul.
Välja on tulnud nii palju, et 4. pihusti INPAga kontrollides on normidest väljas, ja seda ainult 3.-5. käiguga talludes. Samuti on turborõhk madal - kahtlustame vaakumisüsteemis viga, kas siis leket või vaakumklapi defekti.
Esimesel võimalusel INPA külge ja kuskile gaasi tallama. Äkki leiab midagi, mis meie probleemi seob.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
No mul on juba kolmes kohas öeldud, et turborõhuka on kõik korras,
Samas muutus asi kahtlaseks siis, kui mõni hommik läksin ja auto töötas nii nagu pidi.
Samas muutus asi kahtlaseks siis, kui mõni hommik läksin ja auto töötas nii nagu pidi.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Äkki siis MAP paneb segast ja reaalselt rõhku nii palju pole?
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Soovitati MAF andurit kontrollida, tõmbasin selle pistiku küljest ära ja midagi ei muutunud. Kas võib järeldada, et see ei tööta siis? Sest kui töötaks, siis peaks auto töös ka muutuma midagi?
// Parandan, kui andur ära võtta kui auto töötab, siis ikka sureb välja. Seister ära võttes ja sõitma minnes pole erinevusi. Ehk ei saa siis selle viga olla.
// Parandan, kui andur ära võtta kui auto töötab, siis ikka sureb välja. Seister ära võttes ja sõitma minnes pole erinevusi. Ehk ei saa siis selle viga olla.
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Kas kõigis nendes kolmes kohas on reaalselt sõitmas käidud arvutiga ja rõhku jälgitud samal ajal kui võimsust pole? Natuke kahtlane oleks see, et rõhk on aga vastavalt sellele kütust ei pritsita ja auto ei liigu, see nagu oleks mingi aju probleem juba.Deud kirjutas:No mul on juba kolmes kohas öeldud, et turborõhuka on kõik korras
Rõhutest tuleb teha maksimaalsel koormusel, manuaalkasti puhul näiteks vaikselt veeredes vahetada käigud kolmandani ja siis lihtsalt gaas põhja suruda, siis kasvavad pöörded aeglaselt ja on aega rõhku jälgida. Soovitav oleks võrrelda küsitud ja reaalset rõhku, sarnase testi peaks saama teha ka õhulugejale.
Jäätegi remontima neid autosid pistikuid lahti võttes või kõiki käike peeneks lastes ja kütusekule näidikut vahtides
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
Kunagi sain sarnasele probleemi jälile tänu flight recorderile ehk jätsin seadme salvestama. Kuna probleem esines suvalisel ajal. Kohapeal veakoode vaadates ja klappe klõpsutades ei saa adekvaatset infot
Re: BMW e46 318d 85kw probleem.
teet82 kirjutas:Kas kõigis nendes kolmes kohas on reaalselt sõitmas käidud arvutiga ja rõhku jälgitud samal ajal kui võimsust pole? Natuke kahtlane oleks see, et rõhk on aga vastavalt sellele kütust ei pritsita ja auto ei liigu, see nagu oleks mingi aju probleem juba.Deud kirjutas:No mul on juba kolmes kohas öeldud, et turborõhuka on kõik korras
Rõhutest tuleb teha maksimaalsel koormusel, manuaalkasti puhul näiteks vaikselt veeredes vahetada käigud kolmandani ja siis lihtsalt gaas põhja suruda, siis kasvavad pöörded aeglaselt ja on aega rõhku jälgida. Soovitav oleks võrrelda küsitud ja reaalset rõhku, sarnase testi peaks saama teha ka õhulugejale.
Jäätegi remontima neid autosid pistikuid lahti võttes või kõiki käike peeneks lastes ja kütusekule näidikut vahtides
Jah, sõitmise ajal mõõdeti, mitu ringi, erinevalt.