Tere,
Tekkis väike probleem m43b16 mootoriga, 75kw.
Sai kaanetihend vahetatud ja ei saa täpselt aru mismoodi kett peaks tagasi minema. Autodatast niipalju uurisin et tegelikult on nuka jaoks special tool mis hoiab teda õiges asendis. Väntvõll läheb tiftiga hoorattast lukku ehk siis 1 silinder TDC.
Mis asendis peab olema nukk, ja milleks on nukaratta peal ovaalsed augud?
Äkki keegi oskab kiiresti aidata
Aitäh,
Joonas
K: M43 süütenurk(keti paikapanek)
-
- Huviline
- Postitusi: 529
- Liitunud: 24.07.2012 21:38 05
- Peamine sõiduk: bmw 320d 01
- Kontakt:
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: M43 süütenurk(keti paikapanek)
Nukkvõlli ja vända oleksid pidanud esimese asjana fikseerima. 1 silindri nukad peavad diagonaali ülesse vaatama, kui mootor on ÜSS. Ovaalsed lõhed on nukkvõlli keeramiseks, sõltuvalt vajadusest.
-
- Huviline
- Postitusi: 529
- Liitunud: 24.07.2012 21:38 05
- Peamine sõiduk: bmw 320d 01
- Kontakt:
Re: K: M43 süütenurk(keti paikapanek)
No tundub nagu oleks süüde hiline, jube kuumaks läheb asi..
Samas sai mootor keeratud ÜSS, ja nukkvõlli nukad ülesse ja ratta pealt nool siis ka otse mootoriga ülesse.
Samas sai mootor keeratud ÜSS, ja nukkvõlli nukad ülesse ja ratta pealt nool siis ka otse mootoriga ülesse.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: M43 süütenurk(keti paikapanek)
Tulebki nukkvõlli timmida, palju kaanest maha lihviti? Ikka lihviti ju?joonaskala kirjutas:No tundub nagu oleks süüde hiline, jube kuumaks läheb asi..
Samas sai mootor keeratud ÜSS, ja nukkvõlli nukad ülesse ja ratta pealt nool siis ka otse mootoriga ülesse.