e46 2,0d 100kw õliprobleem
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
e46 2,0d 100kw õliprobleem
ei leidnud vastavat teemat otsingust mure järgmine- viimase paari nädalaga olen täheldanud et õli tase mootoris on iseenesest tõusnud algul oli pool normi(ehk siis kahe kriipsu vahel) tänase seisuga on tõusnud tase üle normi piiri (ehk siis üle mõõdutiku ülemise piiri) jahutusvedelik on normis see kuhugi ei kao. Õli paistab puhas mesijas ja läbipaistev ei ole kõrbenud haisu ega ka diisli hõngu. õlivahetamiseni jäänud veel ca 4000km. iseenesest ei saa sinna lisanduda miskit on võimalik et filter hakkab ummistuma või õlivarda toru lihtsalt täis vms ?
BMW is a lifestyle
Re: e46 2,0d 100kw õliprobleem
Karterituulutusfilter vahetada kui viimase õlivahetusega ei ole seda tehtud.
Jälgi hoolikalt seda taset. Mõõda õlitaset peale sõitu sirgel alal. Lase 5 minutit
õlil valguda ja siis mõõda.
Kui 25 000km on juba tiksunud, siis võid tegelikult vahetada.
Tegelt ma arvan, et ma saadaks õli analüüsi.
Kui liigselt diislit sinna satub, siis on jama majas.
Jälgi hoolikalt seda taset. Mõõda õlitaset peale sõitu sirgel alal. Lase 5 minutit
õlil valguda ja siis mõõda.
Kui 25 000km on juba tiksunud, siis võid tegelikult vahetada.
Tegelt ma arvan, et ma saadaks õli analüüsi.
Kui liigselt diislit sinna satub, siis on jama majas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!