E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Nii see kohe kindlasti pole, diislil ja bensiinimootoril on need klapid erineva eesmärgiga. Diislil pannakse madalatel pööretel üks sisselaskekanal pöördklapiga kinni, et kogu õhk peaks minema ainult läbi ühe sisselaskekanali ja õhu liikumise kiirus suureneks, põlemisprotsess oleks parem jne.. Võiks ikka enne selgeks teha endale, et mis ja milleks, välja on neid kõik kõvad mehed võtma, sest foorumis ju soovitatakse seda
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
just nimelt roheluse pärast need seal ongi nagu ka kat dpf egr ning teised 3 tähelised lühendid.
autotootja suurim huvi on eritada võimalikult vähe co emissiooni. see tähendab vähem makse uue auto pealt .
autotootja suurim huvi on eritada võimalikult vähe co emissiooni. see tähendab vähem makse uue auto pealt .
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Muudabki mootori dünaamikat ehk sisselaske kanali pikkust, et saada parem väände graafik! Rohelisusega ei ole mingit pistmist, mida see klapp sul seal rohelisemaks muudab? Miks siis osadel e46 automaatidel on ja manuaalidel need puuduvad. Aga noh arvake kuidas tahate
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
M57 mootoril on kaks sisselaskeklappi, ühe juurde läheb "kandiline" auk plokikaane külje pealt ja teise klapi juurde läheb ümmargune kanal ülevalt läbi klapikambrikaane. Pöördklapp on ainult "kandilise" augu ees. Kui Sa väidad, et muutub kollektori pikkus, siis peaksid need kaks kanalit plokikaane sees omavahel ühenduses olema. Ausalt öeldes pole ma seda kontrollinud, aga eeldan, et seal ei ole ühendust. Ja kanali pikkuse muutmine on nn. akustiline ülelaadimine, see on üldse teine teema.
Viimati muutis teet82, 13.12.2015 14:03 59, muudetud 2 korda kokku.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
miks mingil ajal klappi kinni hoitakse? selleks et vähem co emissiooni oleks
Kui roheluse teemat poleks võiks ju üleüldse mitte neid klappe olla ja koguaeg olla parem vääne.
Kui roheluse teemat poleks võiks ju üleüldse mitte neid klappe olla ja koguaeg olla parem vääne.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Arvake kuidas tahate. Kollektori pikkust muudetakse vastavalt pööretele kui tahad teada miks siis soovitan seda uurida !
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Need asjad on ju omavahel seoses M47/M57 mootoritel. Klapid kinnises asendis = efektiivsem põlemine (madalamad heitgaasid) ning tänu kiiremini põlemiskambrisse jõudvale õhule parem dünaamika hetkel, kui turbo pole veel jõudnud rõhku üles saada.
Ilma DPF-ita autodel on täiesti tüüpiline gramm jõukadu ja väike tahm kohapealt põhjagaasiga startides, kui pöördklapid eemaldatud ja tarkvaras muudatusi tehtud pole.
Ilma DPF-ita autodel on täiesti tüüpiline gramm jõukadu ja väike tahm kohapealt põhjagaasiga startides, kui pöördklapid eemaldatud ja tarkvaras muudatusi tehtud pole.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Pöördklappidest on kasu tõesti ainult madalatel pööretel. Eesmärk on tekitada turbulentsi(õhupööriseid) et mootor madalalt pööretelt saaks rohkem õhku ja tekiks põlemisel vähem tahma. Seega saab öelda, et tõesti teeb see auto rohelisemaks.
Sisselaske pikkuse jms ei oska kommenteerida kuna õnneks ei ole ühelgi bmw-l mul neid eemaldada vaja olnud
Sisselaske pikkuse jms ei oska kommenteerida kuna õnneks ei ole ühelgi bmw-l mul neid eemaldada vaja olnud
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Ma ei arva, ma tean. Juba 10 aastat tagasi sai arvutaud kollektorite pikkusi TTK-s. Aga see ei ole praegu see teema seoses diisli pöördklappidega. Nagu eespool kirjutasin, siis Sinu teooria kohaselt peaksid need kaks kanalit olema omavahel ühenduses plokikaane sees. Aga võta siis kollektor maha, viska mutter plokikaane ülemisest ümmargusest august sisse ja vaata kas tuleb külgmisest kandilisest välja.Dreamon kirjutas: Arvake kuidas tahate. Kollektori pikkust muudetakse vastavalt pööretele kui tahad teada miks siis soovitan seda uurida !
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
üldiselt kui on valida kas mootorivahetus või pöördklappide eemaldus siis ilmselgelt valin viimase variandi, enamus samamoodi...mida siin vaielda on mis nendega on või ei ole...
´17 4Drive
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
teine variant on iga 10k pealt vahetada, on pill hea ja ei pea (loodetavasti) sissekukkumist ka kartma
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
teine variant on iga 10k pealt vahetada, on pill hea ja ei pea (loodetavasti) sissekukkumist ka kartma
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Ma ei arva, ma tean. Juba 10 aastat tagasi sai arvutaud kollektorite pikkusi TTK-s. Aga see ei ole praegu see teema seoses diisli pöördklappidega. Nagu eespool kirjutasin, siis Sinu teooria kohaselt peaksid need kaks kanalit olema omavahel ühenduses plokikaane sees. Aga võta siis kollektor maha, viska mutter plokikaane ülemisest ümmargusest august sisse ja vaata kas tuleb külgmisest kandilisest välja.[/quote]
Päris kohatu on mutrit visata sisselaske kanalisse Jõudsimegi sinnamaani, et klapid ikkagi annavad mootorile madalamalt jõudu juurde mida ma ka algul väitsin. Rohelisust ei komenteeri.
Päris kohatu on mutrit visata sisselaske kanalisse Jõudsimegi sinnamaani, et klapid ikkagi annavad mootorile madalamalt jõudu juurde mida ma ka algul väitsin. Rohelisust ei komenteeri.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
See pole esimene kord siin foorumis sellel teemal vaielda. Kui võtta näiteks TDI kollektor, siis on pöördklapiga ja ilma selleta augud üksteise kõrval reas ja kõik saavad töö põhimõttest aru. Aga BMW-l on need kahes erinevas reas ja keegi ei saa midagi aru enam, neid ümmargusi auke ei panda üldse tähelegi.Riivo kirjutas:mida siin vaielda on mis nendega on või ei ole...
Ma arvan, et kui inimene auto juures midagi teeb, siis võiks ta ka aru saada, et mida ta seal tegelikult teeb. Ja kui aru ei saa, siis ära näpi
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Tead keegi kas pöördklappe müüakse eraldi ka või ainult koos kollektoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
- Peamine sõiduk: 330Cd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
https://en.wikipedia.org/wiki/Swirl_flap" onclick="window.open(this.href);return false;
"Swirl flap position is adjusted by an electrical or vacuum-activated servo mechanism which is under the control of the engine management system. In a typical implementation the flaps will be closed at idle speed, creating additional turbulence in the intake. As engine speed increases, the flaps are gradually opened until, at around 2,000 rpm, they are parallel to the airflow and present virtually no resistance. Their purpose is to ensure that the air entering the cylinder is sufficiently turbulent for good fuel-air mixing even at low engine speeds. This aids in reducing certain toxic emissions and may also improve low-end power and torque."
"Swirl flap position is adjusted by an electrical or vacuum-activated servo mechanism which is under the control of the engine management system. In a typical implementation the flaps will be closed at idle speed, creating additional turbulence in the intake. As engine speed increases, the flaps are gradually opened until, at around 2,000 rpm, they are parallel to the airflow and present virtually no resistance. Their purpose is to ensure that the air entering the cylinder is sufficiently turbulent for good fuel-air mixing even at low engine speeds. This aids in reducing certain toxic emissions and may also improve low-end power and torque."
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Mis aastast need pöördklapid tulid nendele mootoritele ? Olen kuulnud, et kõigil M57 neid klappe pole juba originaalis.