BMW 320D E46 jõud kaob ära
BMW 320D E46 jõud kaob ära
Tere!
Probleem selles, et turbo ei võta järgi alati. Kui pidevalt kiirendada ja pöördeid anda, näiteks linnavahel, siis hoiab kenasti turbot järgi. Aga kui sõidad maanteel 5 käik sees ning 90ga, ning siis kui gaasi põhja vajutad hakkab väga vaevaliselt hoogu koguma ja hetke kütusekulu seier üle 8 ei lähe. Aga kui panna sisse 4. käik ning hoida ühtlaselt umbes 2500 pööret, mingi 10s, ning peale seda gaasi vajutades on uuesti turbo järgi tulnud ning kütuseseieri lööb ka ilusti põhja.
Sooviks teada saada milles võib probleem olla. Turbo alles 2a tagasi vahetatud. Pakutakse, et vaakumklapp või vaakumvoolikud võivad õhtal olla. Pole veel kapoti alla roninud aga ootaks kõigepealt teie arvamusi, ennem kui voolikute jms korrasolekut kontrollima hakkan.
Probleem selles, et turbo ei võta järgi alati. Kui pidevalt kiirendada ja pöördeid anda, näiteks linnavahel, siis hoiab kenasti turbot järgi. Aga kui sõidad maanteel 5 käik sees ning 90ga, ning siis kui gaasi põhja vajutad hakkab väga vaevaliselt hoogu koguma ja hetke kütusekulu seier üle 8 ei lähe. Aga kui panna sisse 4. käik ning hoida ühtlaselt umbes 2500 pööret, mingi 10s, ning peale seda gaasi vajutades on uuesti turbo järgi tulnud ning kütuseseieri lööb ka ilusti põhja.
Sooviks teada saada milles võib probleem olla. Turbo alles 2a tagasi vahetatud. Pakutakse, et vaakumklapp või vaakumvoolikud võivad õhtal olla. Pole veel kapoti alla roninud aga ootaks kõigepealt teie arvamusi, ennem kui voolikute jms korrasolekut kontrollima hakkan.
Viimati muutis rraunoo, 27.12.2015 18:59 04, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Voolikud võid igatahes ära vahetada.
Kas turbo pandi uus/taastatud või kasutatud?
Kuidas teiste käikudega madalatel pööretel jõudu on?
Kas turbo pandi uus/taastatud või kasutatud?
Kuidas teiste käikudega madalatel pööretel jõudu on?
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Voolikud tuleb ära vahetada jah, sest täna uurisin kapoti all veidi ning avastasin, et voolikud tahavad vahetust saada.siiim_k kirjutas:Voolikud võid igatahes ära vahetada.
Kas turbo pandi uus/taastatud või kasutatud?
Kuidas teiste käikudega madalatel pööretel jõudu on?
Turbo on taastatud, vana omaniku sõnul.
Ega eriti polegi. Uimaselt tõmbab pöördeid üles iga käiguga kui turbot järel pole.
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Siis alusta voolikutest jah. Ja vaheta need kõik ära. Ei maksa need ka ju suurt midagi.
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
vahetasin ära.. aga paremaks ei läinud miskitsiiim_k kirjutas:Siis alusta voolikutest jah. Ja vaheta need kõik ära. Ei maksa need ka ju suurt midagi.
täna mingi hetk kui kiirendasin ning turbo järgi oli, siis u 3000 pöörde pealt tõmbas jõu tagant ära hetkeks ehk turbo kadus korra ära
homme teenindusse minek, ju siis kuuleb
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Diagnost näitas 0A, 48, 65 veakoode.
Esimesed kaks omavahel seotud. Sellega kaks võimalust, kas paagisisene pumb või 4. pihusti.
Aga veakood 65 on turbo õhu rõhust tingitud.
Esimesed kaks omavahel seotud. Sellega kaks võimalust, kas paagisisene pumb või 4. pihusti.
Aga veakood 65 on turbo õhu rõhust tingitud.
Viimati muutis rraunoo, 02.01.2016 22:31 48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
maini ära kah kus sellist tööd tehakse et teised teaks kaarega mööda käia. veakoodidel on normaalse diagnostikaga alati selgitused juures. muide, selle mootori veaotsing võtab aega max 15 minutit.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Juhtpihusti(4. silinder) küljest väljuvad juhtmed tavaliselt ära murdunud vms, mis väljendub 0A ja 48 veakoodides.
65 tõesti turborõhu kõrvalekaldega seotud.
Vaata, kas sinu auto turbogeomeetria toimetab sarnaselt nagu videos?
https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4
65 tõesti turborõhu kõrvalekaldega seotud.
Vaata, kas sinu auto turbogeomeetria toimetab sarnaselt nagu videos?
https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4
tel. 51 949 859
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Minu juures käis ka hiljuti üks selline auto, remontima ma seda ei hakanud, sest ta tuli nö ainult arvuti taha. DIS kirjutas ikka selgelt, et pole juhtpihusti signaali, need koodid on vist midagi muud või on asi programmis. Igal juhul saab arvutiga vaadata, et kas kuvatakse pritsehetke kraade või on seal null. Kui veakoodid ütlevad lihtsalt "vale pritsehetk" või midagi sellist, siis mõistlik oleks alustada kütusefiltri vahetusest, sest nurka ju muudetakse kütuserõhuga.
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Filtri vahetasin kõige esimese asjana ära, enne siia postitamist.Kuno_T kirjutas:Tüüpiline viga sel juhul on, et juhtpihusti juhe on kollektori ja plokikaane vahéle laiaks vajutatud. Ütlesid ju selgelt, et juhtpihusti signaali polnud. Sel juhul filtri vahetus oleks suht kohatu. Või sain ma millestki valesti aru?
Aga tänud, vaatan üle.
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
Mõtlesin filtri vahetusega seda olukorda, kui juhtpihusti signaal on olemas, aga ei suudeta õiget pritsehetke hoida. Siin nendest veakoodidest ei saa täpselt aru, et milles seal viga on.Kuno_T kirjutas: Sel juhul filtri vahetus oleks suht kohatu. Või sain ma millestki valesti aru?
Just eile lennati peale, et olen hoolduse käigus ühel autol magnetklappide ventileerimise vooliku ära lõhkunud, mis varem oli korralikult kinni liimitud silikooniga õhupuhasti korpuse külge ja nüüd ei pidavat turbo toimima. Üritasin seletada, et see voolik ei peagi tihe olema ja selles küll viga pole. Käisin sõitmas arvutiga ja pritsenurk hüppas 10 kraadi ühele ja teisele poole, viga oli kütusefiltris.
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Ei, vene kraami enam ei tangita, aga kombaine ja sõiduautosid tangitakse samadest roostes raudtünnidest
Aga see VP44 pump on ju ka ise paras õnnetus, VAG-i peal surevad nad järjest maha. Esineb ka selle pritsehetke muutva kolvi takerdumist. Arvan, et arvutiga saaks vea suhteliselt lihtsalt kindlaks teha, võrrelda proovisõidul küsitud pritsehetke kraade tegelikuga jne..
Aga see VP44 pump on ju ka ise paras õnnetus, VAG-i peal surevad nad järjest maha. Esineb ka selle pritsehetke muutva kolvi takerdumist. Arvan, et arvutiga saaks vea suhteliselt lihtsalt kindlaks teha, võrrelda proovisõidul küsitud pritsehetke kraade tegelikuga jne..
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Eks ma kontrollin seda asja, aga minu andmetel on see kolb ka VP44 pumbal.
Edit: midagi sellist " onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: midagi sellist " onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
aga mul ka probleem, tahaks auto kuno juurde remonti viia, aga auto veidi katki, kardan et ei võta tegemisse
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Kas on normaalne kui 4. pihusti takistust möötes numbrid üles-alla kõiguvad, kui hoian testri otsi korralikult vastus.
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Oleneb võib-olla sellest, et kas mõõta seisval või töötaval mootoril, seisva mootoriga küll kõikuda ei tohiks. Aga targem on kontrollida selliseid asju arvutiga, oluline pole selle pihusti takistus pistikust mõõtes, vaid signaali olemasolu mootoriajus.
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Eile sai vahetatud õhulugeja. Kuna diagnostika näitas et annab õhku rohkem kui peaks ja lubatud on, aga sama jama on ikka küljes. Tundus et jõudu oli rohkem siis kui jõud järgi oli..
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Egr-il pime ees, sellel osal mis sinna õhulugeja pool läheb.. Või peaks selle nüüd ära võtma?Tauri_J kirjutas:egr
Re: BMW 320D E46 turbo probleem
minu geomeetria töötab nii: " onclick="window.open(this.href);return false;PeeterA kirjutas:Juhtpihusti(4. silinder) küljest väljuvad juhtmed tavaliselt ära murdunud vms, mis väljendub 0A ja 48 veakoodides.
65 tõesti turborõhu kõrvalekaldega seotud.
Vaata, kas sinu auto turbogeomeetria toimetab sarnaselt nagu videos?
https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
See arvatavasti ongi seotud EGR-i pimedakse tegemisega, kui selliseid seoseid näha ei oska, siis läheb kulukaks see remont Kas see juhtpihusti asi sai korda ja kas leidsite arvutist need kraadid üles?rraunoo kirjutas:diagnostika näitas et annab õhku rohkem kui peaks
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
enne õhulugeja vahetust ja siis kui egril pimedat ees polnud, siis arvuti näitas et õhulugeja annab vahepeal 230 ja siis tõuseb 500ni ning langes ja tegigi niimoodi ainult. .mainin ära ka et mootori töö lainetas ka kergelt, pöörete pealt seda näha ei olnud.. aga kui panin pimeda egrile ette kadus see lainetamine ära ning õhulugeja andis 500+ mbar õhku pidevalt peale kuigi auto küsis ainult 235.teet82 kirjutas:See arvatavasti ongi seotud EGR-i pimedakse tegemisega, kui selliseid seoseid näha ei oska, siis läheb kulukaks see remont Kas see juhtpihusti asi sai korda ja kas leidsite arvutist need kraadid üles?rraunoo kirjutas:diagnostika näitas et annab õhku rohkem kui peaks
juhtpihusti asi veel poolik, seega pole kraade otsinud veel.
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
See olenebki ainult sellest, et kas EGR toimib või mitte, ehk kas silindreid täidetakse osaliselt väljalaskest tulevate gaasidega ja õhulugejat läbiv õhukogus langeb selle võrra, või tuleb kogu kupatus silindrite täitmiseks läbi õhulugeja. Kui EGR on töökorras, siis kiirendamisel peaks ta suletud olema ja mingit võitu selle pimedaks tegemisest ei tule, see pigem mingi foorumite haigus.rraunoo kirjutas: õhulugeja andis 500+ mbar õhku pidevalt peale kuigi auto küsis ainult 235
Kui see pihusti teema on veakoodidena aktuaalne, siis mina alustaks sellest, edasi turbo rõhutest proovisõidul jne..
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Millest võib tulla see, et auto ei lase diagnostikaga mootorile ligi, kuid airbage ja muud elektroonikat näeb aga mootori poolega lööb errorid ette?
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 757
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Panin enda inpa talle külge ükskord ,samamoodi mootorisse ei lasknud sisse minna, mujale lasi,samas mul 110kw ja pääseb ligi igale poole inpaga.
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
E46 vist ei saa nii vana olla, et ADS kaablit tahab?
Mõttetu vaev huupi juppe vahetada kui ei näe arvutiga mootoriajus toimuvat.
Mõttetu vaev huupi juppe vahetada kui ei näe arvutiga mootoriajus toimuvat.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Mbar-ides mõdetakse õhurõhku mitte kogust. Misasja te seal teete??
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
(Y)patrik kirjutas:Mbar-ides mõdetakse õhurõhku mitte kogust. Misasja te seal teete??
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
See pigem teema autori näpukas lihtsalt, tegelikult ta ju räägib seal õigest asjast, ehk EGR-i ja õhulugeja näidu seosest. Mina isegi ei pannud tähele seda, aga vähemalt keegi märkas
Re: BMW 320D E46 jõud kaob ära
Vabandustteet82 kirjutas:See pigem teema autori näpukas lihtsalt, tegelikult ta ju räägib seal õigest asjast, ehk EGR-i ja õhulugeja näidu seosest. Mina isegi ei pannud tähele seda, aga vähemalt keegi märkas