E91 320d 120kw head ja vead ?
E91 320d 120kw head ja vead ?
Tere
Kuna on plaanis ülalnimetatud auto ilmselt soetada, siis mõtlesin, et teen natuke taustauuringut, et mis antud auto tüüpvead olla võiks, nõrgad kohad, ning mis veel üldiselt head ja vead on.
Pean siis silmas just mingeid imelikke üllatusi, nagu elektriprobleemid vms.
Ning mida sellest mootorist ja automaatkastist arvata (tean niipalju, et ketid nõrk koht).
Tänud ette juba
Tanel
Kuna on plaanis ülalnimetatud auto ilmselt soetada, siis mõtlesin, et teen natuke taustauuringut, et mis antud auto tüüpvead olla võiks, nõrgad kohad, ning mis veel üldiselt head ja vead on.
Pean siis silmas just mingeid imelikke üllatusi, nagu elektriprobleemid vms.
Ning mida sellest mootorist ja automaatkastist arvata (tean niipalju, et ketid nõrk koht).
Tänud ette juba
Tanel
Ajalugu : e34 525i; e36 320ci; e34 525TDS; e36 318TDS; e39 530d; e39 523; e39 530d; e38 730d; e46 330d; e46 328i; e60 525d; e65 730d; e39 530d; e46 320; Volvo XC90; e65 730d; Škoda Octavia 1z 2.0tdi vRS; …
Hetkel : Škoda Octavia 5e 2.0tdi; e91 320i
Hetkel : Škoda Octavia 5e 2.0tdi; e91 320i
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: E91 320d 120kw head ja vead ?
120kw on M47 mootor ja ketiga üldjuhul probleeme ei tohiks olla.
Ketid rohkem N47 130kw mootri paha...
120kw M47 mootoril olen mina vahetanud 2 tüüpilist asja. (suht kohe peale ostu)
Termostaadid ja väntvõlli rihmaratta.
Peale seda sõitnud u 25k kilomeetrit ja mootorit pole pidanud torkima.
Selle auto puhul võiks veakoodide lugemiseks omal kaabel olla, et silma peal hoida DPF põletusel.
Kipub vahel mõnd mõttetut errorit sisse viskama, mis aga peatab automaatselt tahmapõletus protsessi kuni diagnosti kaabliga veakoodi kustutamiseni.
Automaatkast toimetab minul kenasti.
E: alguses kohe sai eelsüüteküünal ka vahetatud ja pöördklapid eemaldatud.
Ketid rohkem N47 130kw mootri paha...
120kw M47 mootoril olen mina vahetanud 2 tüüpilist asja. (suht kohe peale ostu)
Termostaadid ja väntvõlli rihmaratta.
Peale seda sõitnud u 25k kilomeetrit ja mootorit pole pidanud torkima.
Selle auto puhul võiks veakoodide lugemiseks omal kaabel olla, et silma peal hoida DPF põletusel.
Kipub vahel mõnd mõttetut errorit sisse viskama, mis aga peatab automaatselt tahmapõletus protsessi kuni diagnosti kaabliga veakoodi kustutamiseni.
Automaatkast toimetab minul kenasti.
E: alguses kohe sai eelsüüteküünal ka vahetatud ja pöördklapid eemaldatud.
Viimati muutis janarp, 17.07.2016 12:03 40, muudetud 1 kord kokku.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Re: E91 320d 120kw head ja vead ?
Minu näide - BMW e91 automaat, ehitusaasta 2006.
Ostetud 2013 kevad ls 270 000.
2013 suvi - esistange ja küljekarbi värvimine.
Veebr 2014 Õlivahetus– 282000 km Shell Helix Ultra Extra 5w30.
Käigukasti õli vahetus, käigukasti tihendi vahetus.
Uued rehvid Yokohama lamell, Uus aku Bosch.
24.05.2014. Õhufilter.
Aug. 2014. Esimesed piduriklotsid
Okt. 2014. Uued küünlad ja relee, termostaadid ja uus jahutusvedelik . DPF sundpõletamine.
Dets. 2014. esiuste alumiste servade värvimine.
Jaan. 2015. Krown roostetöötlus.
10.05.2015, 291190 km, õlivahetus Shell Helix Ultra 5w30.
17.06.2015 püsikiirusehoidja paigaldus.
07.2015 uued suve rehvid Bridgestone Turanza , sildade kokkujooksu kontroll.
22.09.2015 ls. 301 000 tagaratta laagrite vahetus - SKF.
11.2015 stabika kont. (koliseb jälle)
21.11.2015 ls 302555 Õlivahetus ELF EVOLUTION FULLTECH MSX 5W-30.
Ostetud 2013 kevad ls 270 000.
2013 suvi - esistange ja küljekarbi värvimine.
Veebr 2014 Õlivahetus– 282000 km Shell Helix Ultra Extra 5w30.
Käigukasti õli vahetus, käigukasti tihendi vahetus.
Uued rehvid Yokohama lamell, Uus aku Bosch.
24.05.2014. Õhufilter.
Aug. 2014. Esimesed piduriklotsid
Okt. 2014. Uued küünlad ja relee, termostaadid ja uus jahutusvedelik . DPF sundpõletamine.
Dets. 2014. esiuste alumiste servade värvimine.
Jaan. 2015. Krown roostetöötlus.
10.05.2015, 291190 km, õlivahetus Shell Helix Ultra 5w30.
17.06.2015 püsikiirusehoidja paigaldus.
07.2015 uued suve rehvid Bridgestone Turanza , sildade kokkujooksu kontroll.
22.09.2015 ls. 301 000 tagaratta laagrite vahetus - SKF.
11.2015 stabika kont. (koliseb jälle)
21.11.2015 ls 302555 Õlivahetus ELF EVOLUTION FULLTECH MSX 5W-30.
- kvaliteethuumor
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 26.01.2012 23:39 32
- Peamine sõiduk: bmw e91 320d
- Asukoht: hiiumaa/tallinn
Re: E91 320d 120kw head ja vead ?
M47 on igati töökindel. Tüüpilisemad vead eelsüüte küünlad/ küünalde plokk, termostaadid, pöördklapid, väntõlli rihmarattad. Õnneks kõik jupid peale väntvõlli rihmaratta väga mõistlike hindadega, seetõttu neid eriliseks probleemiks ei loeks. Kui auto tehniliselt korras, siis DPF ei tohiks probleeme tekitada. Enda kunagisel autol lasin vahetada ühe temperatuuri anduri ja teha sundpõletamise, peale seda 20k km peale kordagi probleeme ei olnud.
Ülejäänud kõik nagu teistel diislitel - kontrollida tasuks turbot ja pihusteid, mille remont võib veidi kallimaks osutuda (samas kui korra ära teed, siis pikalt mureta).
N47 tundub olema suht õnne peale minek - mõni sõidab aastaid ilma, et midagi viga oleks. Isiklikult tänu kurikuulsatele ketiprobleemidele ei julgeks osta.
Muidu e91 väga hea auto, enda oma igatsen siiani taga Kui väga romu ei osta, siis peaksid ülalpidamiskulud igati mõistlikud olema.
Ülejäänud kõik nagu teistel diislitel - kontrollida tasuks turbot ja pihusteid, mille remont võib veidi kallimaks osutuda (samas kui korra ära teed, siis pikalt mureta).
N47 tundub olema suht õnne peale minek - mõni sõidab aastaid ilma, et midagi viga oleks. Isiklikult tänu kurikuulsatele ketiprobleemidele ei julgeks osta.
Muidu e91 väga hea auto, enda oma igatsen siiani taga Kui väga romu ei osta, siis peaksid ülalpidamiskulud igati mõistlikud olema.
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: E91 320d 120kw head ja vead ?
Aga kui probleem oleks olnud, oleks sa seda alles siis näinud, kui DPF juba kinni tahmanud.kvaliteethuumor kirjutas: Kui auto tehniliselt korras, siis DPF ei tohiks probleeme tekitada. Enda kunagisel autol lasin vahetada ühe temperatuuri anduri ja teha sundpõletamise, peale seda 20k km peale kordagi probleeme ei olnud.
Ma investeerisin 20€ kaablisse ja vaatan a´la kord kuus vigade registri üle.
Kui on mõni dpf error olnud, kustutan ära ja annan autole käsu esimesel võimalusel põletada.
Süda rahul ja kilomeetrid lendavad
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Re: E91 320d 120kw head ja vead ?
Milline kaabel ja kust seda osta saab ? Ning millise proge või äppi näiteks peaks tõmbama. Et vea koode lugeda (ja kas saab kustutada)
janarp kirjutas:Aga kui probleem oleks olnud, oleks sa seda alles siis näinud, kui DPF juba kinni tahmanud.kvaliteethuumor kirjutas: Kui auto tehniliselt korras, siis DPF ei tohiks probleeme tekitada. Enda kunagisel autol lasin vahetada ühe temperatuuri anduri ja teha sundpõletamise, peale seda 20k km peale kordagi probleeme ei olnud.
Ma investeerisin 20€ kaablisse ja vaatan a´la kord kuus vigade registri üle.
Kui on mõni dpf error olnud, kustutan ära ja annan autole käsu esimesel võimalusel põletada.
Süda rahul ja kilomeetrid lendavad
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: E91 320d 120kw head ja vead ?
Liff kirjutas:Milline kaabel ja kust seda osta saab ? Ning millise proge või äppi näiteks peaks tõmbama. Et vea koode lugeda (ja kas saab kustutada)
Odav on hiinasti tellida odav juhe ja teatud otsad kokku joota ja netist programm otsida
ja arvutsis teatud seadiststused teha jne.
Aga su küsimusest lähtudes, arvan et sul on
kõige lihtsam pöörduda kasutaja poole
ttsys
Ilmselt oskab sulle õige asja soovitada ja kätte toimetada.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Re: E91 320d 120kw head ja vead ?
Endal üle poole aasta olnud, vahetatud Rattalaager, stabika kondid, ketid, ketipingutid, väntvõlli rihmaratas, veepump, nüüd viliseb roolivõim, pihustitega mingi jama, tossab. Talvel -10ga käivitub juba raskelt.
Ühesõnaga mul pole vedanud, olen saanud vist sellel ajal, kui kõik kuluosad tahavad vahetamist
Aga muidu igati ilus, särtsakas ja väga ökonoomne pill.
Ühesõnaga mul pole vedanud, olen saanud vist sellel ajal, kui kõik kuluosad tahavad vahetamist
Aga muidu igati ilus, särtsakas ja väga ökonoomne pill.