Auto juba ostust saati vahepeal turtsub, aga pole olnud aega või viitsimist jamaga tegeleda. Nüüd kui talv tulekul, siis tahaks ikka korda saada kui peaks saba ette visates nii puterdama, siis läheb ta üsna tõenäoliselt käest sellise jõnksutamise korral. Endal ka sõites ebamugav tihti.
Mure selline, et vahepeal kiirendades poob jubedasti ja "puterdab/jõnksutab". Siis kui seda teeb, siis ka näiteks tühikäigul veeredes pöörded kõiguvad jubedasti(400-1300 vahel vist suht, madalale jõudes hääbuvad tuled ka õrnalt jne hetkeks). Teisel hetkel võib samas nagu kellavärk käia. Olen täheldanud, et pole ka vahet kas täiesti külm või soe mootor. Tihti on ka temp alla keskmise siis kui puterdab. Täiesti keskele jõuab üldse temp üsna harva(termostaat vast veidi väsinud). Lambdapistik küljest jupsis samamoodi, seega selle vist võib välistada(3sed peaksid ilma lambdata ka üsna sujuvalt sõitma?). Kütusepumba relee, küünlajuhtmed ja vaakumvoolikud üle vaadatud. Ostes panin tehase poolt soovitatud NGK küünlad sisse, sees olnud küünlad olid ilusad puhtad ja boschi omad vist. Hiljuti vahetasin ka ajule infot saatva temp anduri ära ja vahetasin jahutusvedeliku ära. Diagnostika leidis mälust lambda vea, aga uuesti koodi ei visanud peale kustutamist ja real-time data vms näitas lambdanäitu 0.4-0.5v vahel(see ei näita graafikuna kõikumist, aga näitas et peaks olema okei/töötama. Hetkel on lambda uuesti taga)
Kütusekulu on täiesti okei(kohati isegi ehk liiga hea), koha peal seistes pöörded ilusti 800 peal. Välja ei sure ega midagi. Kohapeal läheb ilusti pöördesse, ainult kiirendades esineb vahepeal seda probleemi. Täpselt selline tunne nagu ei saaks piisavalt kütust või ei saaks sädet vms. Kui kiirendades pedaali järgi lasta, siis õnnestub veidi sujuvamalt justkui kiirendada. Üritasin üsna põhjalikult selgitada, et vältida sadat küsimust ja et ei pakutaks kõige tüüpilisemaid asju. Homme vist vahetan ka piduriklotsid ära, siis vaatan ka piduri vaakumid üle(keegi kommenteeris, et ka need võivad põhjustada puterdamist. Lähipäevil lähen ka ülevaatusele, siis saan CO näidud teada. Samas võib ta ÜV ajal täiesti ilusasti käia ja ilusad näidud välja anda.
E36 316i vahepeal poob kiirendades
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 316i vahepeal poob kiirendades
Ilma lambdata see mootor ei käi. See sul täitsa vale info.
Asi haiseb kütuse rõhuregulaatori järgi.
-edit-
Kui sul on M40, siis vaata kriitiliselt suur õhulõdvik üle, see mis õhulugeja ja segusiibri vahel on. Kisu maha ja painuta näpuvahel - võib lõhki olla kuskilt.
Asi haiseb kütuse rõhuregulaatori järgi.
-edit-
Kui sul on M40, siis vaata kriitiliselt suur õhulõdvik üle, see mis õhulugeja ja segusiibri vahel on. Kisu maha ja painuta näpuvahel - võib lõhki olla kuskilt.
Re: E36 316i vahepeal poob kiirendades
Kui lambda pistik vaid eemaldada, siis ta käib ikka suht okeilt. Vahepeal oli ilma. Tegu siiski M43ga ja see suur õhulugejalõdvik täiesti terve ja ka teised tunduvad pragudevabad olevat. CO näit oli 0.01 ja kõik muu oli ka ülevaatusel heitgaaside koha pealt väga tip top, seega lambdas ka asi pole. Kütuse surveregulaator võib ta olla küll, oskate öelda kus kohas ta sellel autol asub?illukas316 kirjutas:Ilma lambdata see mootor ei käi. See sul täitsa vale info.
Asi haiseb kütuse rõhuregulaatori järgi.
-edit-
Kui sul on M40, siis vaata kriitiliselt suur õhulõdvik üle, see mis õhulugeja ja segusiibri vahel on. Kisu maha ja painuta näpuvahel - võib lõhki olla kuskilt.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd