e36 klaasipritsungite probleem
e36 klaasipritsungite probleem
Tere.
Probleem selles et e36 klaasipesu pritsungid ei tööta korralikult , kui nõelaga paika panna siis peale paari laskmist veesurve kaob ja hakkavad huupi laskma kuigi voolikute vahelt midagi läbi ei tule (ei ole nagu surve viga)
Aga kuna on soojendustega siis kas on võimalik et sinna on tekkinud katlakivi???
On kellelgi kogemusi sellise asjaga
Tanx
Probleem selles et e36 klaasipesu pritsungid ei tööta korralikult , kui nõelaga paika panna siis peale paari laskmist veesurve kaob ja hakkavad huupi laskma kuigi voolikute vahelt midagi läbi ei tule (ei ole nagu surve viga)
Aga kuna on soojendustega siis kas on võimalik et sinna on tekkinud katlakivi???
On kellelgi kogemusi sellise asjaga
Tanx
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
See asi ka, et palju sõltub klaasipesuvedeliku ''kangusest'', kus ja kui palju düüs kinni külmub, ise panen kontsentraati pigem ''liiga palju'', kui et sellega koonerdan ja pärast ''kokkuhoiu'' pärast umbes sõidan...Markii7 kirjutas:Mul pole nad ükski kord kinni külmunud, kui tulebki käre pakane
ja külmuvad, siis sellise ilmaga pole vajadust kasutada.
Mingi aja peale hakkab ka mootor soojendama.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
E36'le kuu aega tagasi maksid soojenduseta düüsid 30 eek. Soojendusega düüsid olid mingid 170 eek ja mingid muud olid jah sinna 400 krooni kanti. Endal olid ennem soojendusega düüsid. Samas niikaua kui mul see auto endal oli, polnud see soojenduse süsteem kunagi töötanud (andurijuhe oli katki) ning midagi ära ka kunagi ei külmunud selle aja jooksul.
Samas peab tõdema, et praeguseks on juhipoolse düüsi 1 kahest otsast jälle umbes... :\
Üldiselt peaks olema klaasipesuvedeliku paagis mingisugune peenikese teraga sõel, mis ei lase sodil paaki minna. Enda autol on see sõel katki läinud ja eemaldatud. Minu puhul on probleem vist järelikult selles, et sodi on süsteemi sisse läinud.
Samas vana klassivend kes omas 320'i rääkis ka, et iga poole aasta tagant ostis uusi düüse, kuna pidevalt pidid umbe minema... ju siis tegu tüüpveaga.
Samas peab tõdema, et praeguseks on juhipoolse düüsi 1 kahest otsast jälle umbes... :\
Üldiselt peaks olema klaasipesuvedeliku paagis mingisugune peenikese teraga sõel, mis ei lase sodil paaki minna. Enda autol on see sõel katki läinud ja eemaldatud. Minu puhul on probleem vist järelikult selles, et sodi on süsteemi sisse läinud.
Samas vana klassivend kes omas 320'i rääkis ka, et iga poole aasta tagant ostis uusi düüse, kuna pidevalt pidid umbe minema... ju siis tegu tüüpveaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Tervist!
Oli sama probleem!
Ostsin UM-st uue ja ilma soojenduseta. Edit: 36.- EEki ja toimib siiani ilusti.
Uus soojendusega oli mingi 385-400.- EEki. See tundus mõtetuna. Kuigi süda tahtis originaali järgimist. Aga nag eelpool ka mainiti, tundus ka minul, et ega see soojendus ei töötagi. Kõige paremini peaks see ju näha olema, kui autol kerge härm kapoti peal ja lased rahulikult soojaks minna. Mina ei näinud ennem, ega ka nüüd mingit erinevust, et oleks sealt ümmert jäätus ära sulanud. Eelmisel autol, MB124, oli aga see pihusti ümbrus ilusti ära sulanud. Sellepärast eeldasin, et ei toimi. Võibolla eksin. Aga tõesti soovitaks tavapihustid panna ja see tuules ja vihmas nõelaga jamamine on lõppenud. Vähemalt minul oli.
Tervitades
Tomso
Oli sama probleem!
Ostsin UM-st uue ja ilma soojenduseta. Edit: 36.- EEki ja toimib siiani ilusti.
Uus soojendusega oli mingi 385-400.- EEki. See tundus mõtetuna. Kuigi süda tahtis originaali järgimist. Aga nag eelpool ka mainiti, tundus ka minul, et ega see soojendus ei töötagi. Kõige paremini peaks see ju näha olema, kui autol kerge härm kapoti peal ja lased rahulikult soojaks minna. Mina ei näinud ennem, ega ka nüüd mingit erinevust, et oleks sealt ümmert jäätus ära sulanud. Eelmisel autol, MB124, oli aga see pihusti ümbrus ilusti ära sulanud. Sellepärast eeldasin, et ei toimi. Võibolla eksin. Aga tõesti soovitaks tavapihustid panna ja see tuules ja vihmas nõelaga jamamine on lõppenud. Vähemalt minul oli.
Tervitades
Tomso
Tere
jJanno
Kas võtsid ka need pesurid korralikult lahti? Soovitaks nad ka lahti võtta, kui väga probleeme on. Nad käivad üsna lihtsalt. Ettevaatlik tasuks olla ainult sellega, et seal on paar päris pisikest vidinat.AARE530 kirjutas:Mul ka hiljuti kummalgil pesuril ainult üks düüs töötas- võtsin elektrijuhtme ühe kiu ja sorkisin läbi, asi toimib peale seda ilusti :)
jJanno
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kusjuures ei v6tnud yldse lahti, need käisid lahti eelmine aasta ming aeg ja siis sai need läbi ka puhuda, kuid seda soga kippus ikka ette jääma miskipärast. Juhtmekiuga sorkisin läbi niisama, ligi 2 cm läks ettevaatlikult meelitades dyysi sisse ja nüüd töötab jälle, arvan et lihtsalt ees oli mingi jama...
Ryan iga just jõudsime järeldusele, et sõelal on nn sevad(hoiavad sõela kinni) mis lähevad katki.erx37 kirjutas:endal ka sama probleem(E36), et düüsid kipuvad ummistuma.
Sai siis täna suruõhuga kõik ilusti läbi lastud.
Lisaks sai aknapesupaak maha v6etud ja see ära loputatud. Lisaks sõlale, mis seal sees ujus, leidsin ma sealt ka sõela!
Kuskohas see sõel kinnituma yleyldse peaks?
Viimati muutis Markii7, 11.01.2006 23:54 02, muudetud 1 kord kokku.
Uutel BMW- del on samamoodi... hea süsteem!Kalla kirjutas:Ise olen mõelnud sama asja peale.Mingil volkaril tekitavad pissipoisid mitte kaks soru vaid lehviku.Kui olen kindlaks teinud mis vw tegemist on annan teada.Aga kui keegi enne mind leiab siis oleks ka väga tänulik
Arvatavalt on tegemist pihustite kaasaegse disainiga?!
Kui siin üldiseks teemaks läks siis tahaks teada sellist asja, et kaks klaasipesuvedeliku paaki on 0,8l ja 5l. Kuidas see väiksem paak toimib ja miks ta umbes nädalaga tühjaks saab. Tunne nagu ainult sealt võtakski kuigi see 5 liitrine paak ka vaikselt kahaneb aga normaalselt. Mida sinna üldse tohib panna või mis seal käib. Valan ise sinna tavalist polarit sisse 21 kraadist. Peabki see paak koguaeg nii kiirelt tühjaks saama ? Mõnele ehk rumal küsimus aga pole lihtsalt kursis selle asjaga Ei katki ta ei ole ja kuskilt läbi ka ei lase