e90 lamda mure?
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
e90 lamda mure?
Tervist
Mure selline, et kui külmalt käima panna ja umbes 3km sõita (vahel ka 100m), siis lööb pardakompuutrile check engine lighti, reduced power põlema. Auto loomulikult ei taha edasi minna ja mulle tundub, et sumpsist tuleb ka teine heli (sihuke tummisem). Kui mootor välja suretada ja uuesti käima panna, on tuled kadunud ja minek taastunud.
Kas see võib olla ülemine lamda, mis näkku paneb ? Diagnosti pole veel teha jõudnud.
Mootoriks 2.0i n43 125kw
Mure selline, et kui külmalt käima panna ja umbes 3km sõita (vahel ka 100m), siis lööb pardakompuutrile check engine lighti, reduced power põlema. Auto loomulikult ei taha edasi minna ja mulle tundub, et sumpsist tuleb ka teine heli (sihuke tummisem). Kui mootor välja suretada ja uuesti käima panna, on tuled kadunud ja minek taastunud.
Kas see võib olla ülemine lamda, mis näkku paneb ? Diagnosti pole veel teha jõudnud.
Mootoriks 2.0i n43 125kw
Viimati muutis silvermx31, 06.01.2019 21:20 15, muudetud 1 kord kokku.
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: e90 lamda mure?
Okei, diagnostiga saab 100% teada kas valvetronic paneb vigast või ei?
Re: e90 lamda mure?
N43 mootor ja valvetronic ??
Alustada arvutitestist ja vastavalt sellele edasi tegutseda. N43 mootoritel on tihti probleeme pihustitega ja eriti külmkäivitusel(pihustid ei pihusta korralikult), pärast kui mootor on soojem, siis enam nii hull ei ole. Kui auto hommikul käivitada, kas siis mootor rapub ka rohkem kui tavaliselt?
Alustada arvutitestist ja vastavalt sellele edasi tegutseda. N43 mootoritel on tihti probleeme pihustitega ja eriti külmkäivitusel(pihustid ei pihusta korralikult), pärast kui mootor on soojem, siis enam nii hull ei ole. Kui auto hommikul käivitada, kas siis mootor rapub ka rohkem kui tavaliselt?
Tallinn 56285704
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: e90 lamda mure?
Kusjuures ei rappu, kõik toimib ilusti. Täna hommikul jälle tuld põlema ei löönud. Olen aru saanud et kui külmalt hakata nö peenestama, siis lööb suhteliselt kohe tule põlema.unicoil kirjutas:N43 mootor ja valvetronic ??
Alustada arvutitestist ja vastavalt sellele edasi tegutseda. N43 mootoritel on tihti probleeme pihustitega ja eriti külmkäivitusel(pihustid ei pihusta korralikult), pärast kui mootor on soojem, siis enam nii hull ei ole. Kui auto hommikul käivitada, kas siis mootor rapub ka rohkem kui tavaliselt?
Autol 150 000km läbisõit, ma ei kujuta ette.
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: e90 lamda mure?
Jäi mainimata, et mida kõrgemal on pöörded, seda rohkem on salongi mingisigust tiksumist kuulda. Niiet kui 50ga sõita ja 3 käik sees, sis tiksumist väga hästi kuulda. Mis seda tekitab?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e90 lamda mure?
Kett.
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: e90 lamda mure?
Diagnost näitas NOX sensori viga.
Kas on lahendusi mida ette võtta?
Kas on lahendusi mida ette võtta?
Re: e90 lamda mure?
Lugesin N43 aga mõttes oli N46.unicoil kirjutas:N43 mootor ja valvetronic ??
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: e90 lamda mure?
Mul on N46 mootoriga auto ja olen vahetanud valvetronicu, niiet ka N46-l on see olemas.
Volum kirjutas:Lugesin N43 aga mõttes oli N46.unicoil kirjutas:N43 mootor ja valvetronic ??
Re: e90 lamda mure?
Kas siis peale diagnostikat ei pakutud teile lahendust? Arvutitest(veamälu lugemine ainult) ei ole diagnostika.Diagnost näitas NOX sensori viga.
Kas on lahendusi mida ette võtta?
NOx anduri vigadega on paljud N43-ed, andur maksab ca 500.- ja enamus inimesi ei soov neid vahetada. NOx anduri viga põhjustab natukene suuremat kütusekulu ja enamasti on lahendus vahetus, on olnud ka juhtmete vigastusi. Teie poolt eelnevalt kirjeldatud vigu ei seostaks selle anduriga.
N46 on valvetronic N43 pole veel näinud.Mul on N46 mootoriga auto ja olen vahetanud valvetronicu, niiet ka N46-l on see olemas.
Tallinn 56285704
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: e90 lamda mure?
30C1 oli veakood, mis lõi põlema, kui külmast peast peenestama minna. Mootori jõudlus kadunud just selle koodi tõttu.
- 30c1 engine oil pressure control static.
Ideid?
- 30c1 engine oil pressure control static.
Ideid?
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: e90 lamda mure?
Sai ära vahetatud mootorikett koos jubinatega, kuid viga oli ikkagi sees.
Vahetasin ära vanos soolenoidi klapi ja viga kadunud. Maksma läks kogu kupatus Um-is ca 1300 eurot.
Abiks kellelegi tulevikus .
Vahetasin ära vanos soolenoidi klapi ja viga kadunud. Maksma läks kogu kupatus Um-is ca 1300 eurot.
Abiks kellelegi tulevikus .