E90 320i fault code 30C1
E90 320i fault code 30C1
Terekest,
Isend siis E90 320i, 2008, N43.
Visakb seda faulti: 30C1 DME Engine oil pressure control, static.
Kas peaks ennem odavamast otsast alates õlirõhu sensori ära vahetama või kohe õlirõhu klapi? Äkki ideid ja kogemusi? Paha ei teeks ka mingi joonis, kus see õlirõhu klapp asub. Netis jahutakse rohkem sensorist...
Edu,
Ahti
Isend siis E90 320i, 2008, N43.
Visakb seda faulti: 30C1 DME Engine oil pressure control, static.
Kas peaks ennem odavamast otsast alates õlirõhu sensori ära vahetama või kohe õlirõhu klapi? Äkki ideid ja kogemusi? Paha ei teeks ka mingi joonis, kus see õlirõhu klapp asub. Netis jahutakse rohkem sensorist...
Edu,
Ahti
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: E90 320i fault code 30C1
Tervitus. Endal täpselt sama mure. Kas oled saanud korda?
- -vr6-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
- Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Kontakt:
Re: E90 320i fault code 30C1
Vaheta kõigepealt õli ja filter ära ja vaata siis, kuidas auto käivitub? Kas külmalt lonkab ka?
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: E90 320i fault code 30C1
käisin diagnostis detsembris, siis oli see error olemas. Kustutasime ära. Õlivahetus tehti UM-is jaanuaris ja eile diagnost ütles ikka sama errorit :/.
Auto käivitus -15 kraadiga nagu matsust. mingit probleemi pole. Ei kujuta ette mis jama on.
Aga viga saab tunda siis, kui autoga külmalt kohe sõitma minna, lööb engine lighti põlema ja enam edasi ei lähe. Auto hääl ka teistsugune. Kuid kui mootor juba soe ning korra välja suretada ja uuesti käima panna, on kõik jälle normis..
Auto käivitus -15 kraadiga nagu matsust. mingit probleemi pole. Ei kujuta ette mis jama on.
Aga viga saab tunda siis, kui autoga külmalt kohe sõitma minna, lööb engine lighti põlema ja enam edasi ei lähe. Auto hääl ka teistsugune. Kuid kui mootor juba soe ning korra välja suretada ja uuesti käima panna, on kõik jälle normis..
Re: E90 320i fault code 30C1
Kontrolli alustuseks õlirõhu klapp eemalduse teel ära. Kui sodi täis, siis karteripõhi alt ära ja õlivõttur ka üle vaadata. Klapp asub sisselaskekollektori all. Tihti probleemi algallikas veninud kett ja kulunud ketitallad, millest sodi süsteemi ummistama tekib.
56052094
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: E90 320i fault code 30C1
Pilt:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1417584990" onclick="window.open(this.href);return false;
Õlirõhu klapi all mõtled NR 8 andurit?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1417584990" onclick="window.open(this.href);return false;
Õlirõhu klapi all mõtled NR 8 andurit?
Re: E90 320i fault code 30C1
Number 8 on ju õlirõhu andur. Klapp on seesama nr. 12, millel ring juba ümber.
56052094
- silvermx31
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
- Peamine sõiduk: BMW 320i
Re: E90 320i fault code 30C1
Sai ära vahetatud mooriketi ja kõik sinna kuuluvad jubinad ning vanos soolenoidi klapp. nüüd korras.
Re: E90 320i fault code 30C1
On ka vaja tegeleda ühe sellise autoga, omaniku sõnul peale pikemat sõitu või kuuma andmist annab tühikäigul õlirõhu häiret. Rõhk olevat mõõdetud kuskil Tartus ja pidi olema 2bar. Omanik soovib karteripõhja alt võtta, kas on mõtet selliste sümptomitega?
Ja kui läheb ketikomplekti vahetuseks, kas kellelgi on laenata/rentida N43 rakiseid?
Ja kui läheb ketikomplekti vahetuseks, kas kellelgi on laenata/rentida N43 rakiseid?
Re: E90 320i fault code 30C1
Suure tõenäosusega karter ketitalla tükke täis. Kui juba niimoodi kaua lasknud, siis ilmselt õlipump ka läbi juba ja vb saaled ka.
Re: E90 320i fault code 30C1
Unustasin siia kirjutada, aga käis karteripõhi alt ja regulaatorklapp ka väljas, ei olnud seal ühtegi ketitalla tükki. Aga tõenäoliselt hooldus pikalt tegemata, sest õli oli süsimust nagu longlife diislitel, filter kokku tõmmanud, filtri kaane tihend kivistunud. Läks 5w40 sisse, eks omanik siis vaatab, et kas on mingit muutust.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E90 320i fault code 30C1
Ma ei mõista mis värk selle õlivahetusega on, nimelt ma olen enda autol vahetanud kogu aeg õli umbes 10-15K tagant (viin õli ja filtri ise) ja kui minu autol üleelmine suvi sama õlisurve jama oli, siis tuli ka välja, et õli oli must nagu tökat ja filter kortsus. Ma tahaks uskuda, et minu autol ei tõstetud filtrit ja õli riiulisse aga selles ei saa kuidagi kindel olla.
Re: E90 320i fault code 30C1
Siis vedas. Aga kui pole ketivahetust tehtud veel ja läbisõit üle 200k, siis on ainult aja küsimus N43 mootorite puhul millal juhtub täpselt see, mida kirjeldasin.
Re: E90 320i fault code 30C1
Pole see nii hull midagi, et üle 200 k kohe kett lendab, aga N43 mootoril tuleks õli vahetada 7000-10 000 km järel küll siis kestab!
Re: E90 320i fault code 30C1
Ei öelnudki, et kett lendab 200k pealt. Ütlesin, et 200k+ hakkavad sellised asjad juhtuma nagu kirjeldasin ning siis enam pikka pidu ei ole.