veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Telefoniäpp luges 3 veakoodi, millest lahti ei saa: 452A (dpf) 4A44 (3 silindri eelsüüde) ning A6D1 (veepump). Vastab see tõele, et kui eelsüüteküünlaga jama, siis dpf põletus hakkab ka streikima? Samas mõne pikema sõidu järgselt kärsakat tunda küll autost väljudes. Mida peaks/võiks järeldada veepumba veakoodist? Hakkab otsi andma?
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Dpf error tähendab ilmselt, et service ületatud.
Idrive- st peaks ka näha olema.
Nulli ära ja saad jälle 150k km sõita.
Küünlad ei puutu DPF töösse.
Idrive- st peaks ka näha olema.
Nulli ära ja saad jälle 150k km sõita.
Küünlad ei puutu DPF töösse.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Idrive-i pole, armatuurist saab ka nullida? Ja veepump? Ise eeldaks, et kui läheb siis läheb - mitte ei hoiata ette
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
See peaks olema auxiliary water pump veakood ehk elektrimootor juhipoolse rattakoopa küljes kapoti all.
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Vahepeal vaatasin - hooldust loeb piduritele, õlile. Rohkem näha ei olnud. Dpf hoolduse nullimiseks sis mõni muu võimalus veel peale arvuti?
Mida sellest pumbakoodist siis järeldada võiks? Varsti vahetus ees? Või midagi "lapitavat?"
Mida sellest pumbakoodist siis järeldada võiks? Varsti vahetus ees? Või midagi "lapitavat?"
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Enamasti on harjad ära kulunud mootoril. Õige suurusega leiad ja vahetada oskad siis saab korda teha. Aga muidu vahetada vaja. Kood sees siis juba ongi vahetus ees ehk see ei tööta üldse hetke seisuga. Mingit eelhoiatust pole.
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Kuid...reaalselt tundub ju täiesti mõttetu jubin olevat? Seda niisama ignoda ei saa? See vist ainult "Rest-mode"-i jaoks ju vajalik? Või mõjutab muud ka?
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Peaks muul ajal ka vist aitama salongi radikasse sooja jahutusvedelikku liigutada et kiiremini soojaks läheks ja suurem vool oleks süsteemis.
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Mitte, et pooldaks rikkeid.
Aga mul oli see auxiliary kood aastaid lihtsalt üks veakood registris. Ei ole kuulnud, et keegi sellest mingit reaalset kasu saanud on ja ei viitsinud ise ka vahetada. Auto sõitis ikka edasi ja sooja puhus ka.
Aga mul oli see auxiliary kood aastaid lihtsalt üks veakood registris. Ei ole kuulnud, et keegi sellest mingit reaalset kasu saanud on ja ei viitsinud ise ka vahetada. Auto sõitis ikka edasi ja sooja puhus ka.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
- -vr6-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
- Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Kontakt:
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Uus oem pump maksab 50euri , pole ju väga ulmeline hind. Ise just vahetasin enda omal selle ära.
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
Re: veakoodid eelsüüte ja dpf-iga
Vaatasin veel korra üle - service menüüs ei ole mul dpf-i jms põnevaid loendureid, et nullida?! See tavapärane, et ainult pidureid ja õli sealt reset-ida saab?