Jõud kaob ära
Jõud kaob ära
Tere.
Teema siis selline et sai ostetud 2009a E90 universaal. Vahest viskab ette mootori tule ja siis kaob ka jõud( samas nagu liigub ja on aga veits aeglasemalt) oskab keegi öelda milles asi ? Samas endal tuttaval sama mure ja ütleb et tal savi sõidab juba 2 aastat ni..et kannatab selle ära et küll ütleb masin ise mis õige viga. Väidetavalt on temale õeldud et egr kinni vb.vb 1000 euri ja saab korda see ka vb.
Teema siis selline et sai ostetud 2009a E90 universaal. Vahest viskab ette mootori tule ja siis kaob ka jõud( samas nagu liigub ja on aga veits aeglasemalt) oskab keegi öelda milles asi ? Samas endal tuttaval sama mure ja ütleb et tal savi sõidab juba 2 aastat ni..et kannatab selle ära et küll ütleb masin ise mis õige viga. Väidetavalt on temale õeldud et egr kinni vb.vb 1000 euri ja saab korda see ka vb.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Jõud kaob ära
Oi džiises kraist, sa näed ja sa ei mürista!totuke kirjutas: ↑11.03.2020 17:24 39 Tere.
Teema siis selline et sai ostetud 2009a E90 universaal. Vahest viskab ette mootori tule ja siis kaob ka jõud( samas nagu liigub ja on aga veits aeglasemalt) oskab keegi öelda milles asi ? Samas endal tuttaval sama mure ja ütleb et tal savi sõidab juba 2 aastat ni..et kannatab selle ära et küll ütleb masin ise mis õige viga. Väidetavalt on temale õeldud et egr kinni vb.vb 1000 euri ja saab korda see ka vb.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 27.05.2018 23:12 09
- Peamine sõiduk: E90 325D '07
Re: Jõud kaob ära
Veakoodide teadmine veidi aitab leida vea allikat aga kuna neid pole siis proovime olemasolevat infot dekrüpteerida.
Diisli puhul EGR jamab siis varsti saab ka DPF-st lahti mis omakorda võib ka turbo kutsuda sellesse punti.
Selle info põhjal raske teha järeldusi aga kui sõber juba 2 aastat ringi sõidab ja sama viga siis võib täitsa vabalt olla turboga seotud - seletab miks nii kaua sai veaga sõita ja tal siis pigem bensukas.
Äkki turbot juhtiv ajam ei suuda/saa piisavalt kiiresti reageerida ja tekib ülerõhk millele järgneb avariirežiim. Peale taaskäivitamist viga kadunud ja jõud tagasi - seletab vahest tekib olukorda.
EGR vahetuse tööd isegi OEM detailiga on üpris raske venitada 1000 eurini. Turbo vahetus aga vabalt küündib sellise hinnani - seletab hinnapakkumise summat.
Turbo confirmed!
Tegelikult pakkusin täitsa lampi praegu ja pole elu sees näinud E90 universaali. Täitsa põnev oleks seda näha oma silmamunadega.
Mis mootoriga muidu tegu ? Siis teab, kas sõbra soovitusel on jumet.
Diisli puhul EGR jamab siis varsti saab ka DPF-st lahti mis omakorda võib ka turbo kutsuda sellesse punti.
Selle info põhjal raske teha järeldusi aga kui sõber juba 2 aastat ringi sõidab ja sama viga siis võib täitsa vabalt olla turboga seotud - seletab miks nii kaua sai veaga sõita ja tal siis pigem bensukas.
Äkki turbot juhtiv ajam ei suuda/saa piisavalt kiiresti reageerida ja tekib ülerõhk millele järgneb avariirežiim. Peale taaskäivitamist viga kadunud ja jõud tagasi - seletab vahest tekib olukorda.
EGR vahetuse tööd isegi OEM detailiga on üpris raske venitada 1000 eurini. Turbo vahetus aga vabalt küündib sellise hinnani - seletab hinnapakkumise summat.
Turbo confirmed!
Tegelikult pakkusin täitsa lampi praegu ja pole elu sees näinud E90 universaali. Täitsa põnev oleks seda näha oma silmamunadega.
Mis mootoriga muidu tegu ? Siis teab, kas sõbra soovitusel on jumet.
Re: Jõud kaob ära
Sorry..
Arvasin et siin 3 seeria teemad ainult, kere on E90. Sõbral sama 3 seeria 2008, minul aasta uuem ainult ja mõlemal diisel. Täpselt sama jama, vahepeal kaob jõud ära eriti kui lühikesi otse teed aga kui hommikul vahest sõitu lähed lööb tule ette, sõida pool tundi ja kaob tuli ning kõik on jälle endine. Ning vahest on ka ni..et mootori tuli põleb ilusti aga minekut nagu on. Jääb mulje justkui kõik on korras. Diagnostika ka tehti ikka mehe poolt kes ise vana õli näpp ütles et näitab et mingit pihustit kunagi remonditud ja rohkem ei näe. Edasi peab juba maru sügavale sisse minema ja seda tema ei jaga. Aga ta teab et asi on EGER is ja seda tema ei vaheta kuna selle peab ka ümber programeerima kuna tahmafilter ni...öelda umbes et see ongi tüüp viga 170 000-250 000 on juba viga ees ja mul 4 tonni üle. Variante kolm pesta läbi 400 kirjutada välja sama ja lased panna uue on 800-1000 ja siis ei pruugi ka asi selles olla kuna see ni..**** viga ( selles suhtes et sa võid selle kõik ära teha aga 2 kuu pärast vb 2 nädala pärast sama jama) et seda väga eriti keegi ei viitsigi teha selle ka kallis. Selle pärast kirjutasingi et ehk on kellelgi miskit taolist jama olnud ja seda lasknud uurida/remontida ning oskab öelda milles oli viga ja kallis lõbu oli( samas väga 800 ei taha lampi alla panna aga samas võiks siis see raha olemas alati olla ja lasta aga edasi, ni..nagu on? Et kui maanteel näiteks ikka 200 km sõitu teed ja järgmine päev samapalju ja pole ära kustunud ning linnas veel oma nädal sõitnud, päevas kesmiselt ütleme ni.. 20 km, et siis nagu võiks alles remonti minna? )
Arvasin et siin 3 seeria teemad ainult, kere on E90. Sõbral sama 3 seeria 2008, minul aasta uuem ainult ja mõlemal diisel. Täpselt sama jama, vahepeal kaob jõud ära eriti kui lühikesi otse teed aga kui hommikul vahest sõitu lähed lööb tule ette, sõida pool tundi ja kaob tuli ning kõik on jälle endine. Ning vahest on ka ni..et mootori tuli põleb ilusti aga minekut nagu on. Jääb mulje justkui kõik on korras. Diagnostika ka tehti ikka mehe poolt kes ise vana õli näpp ütles et näitab et mingit pihustit kunagi remonditud ja rohkem ei näe. Edasi peab juba maru sügavale sisse minema ja seda tema ei jaga. Aga ta teab et asi on EGER is ja seda tema ei vaheta kuna selle peab ka ümber programeerima kuna tahmafilter ni...öelda umbes et see ongi tüüp viga 170 000-250 000 on juba viga ees ja mul 4 tonni üle. Variante kolm pesta läbi 400 kirjutada välja sama ja lased panna uue on 800-1000 ja siis ei pruugi ka asi selles olla kuna see ni..**** viga ( selles suhtes et sa võid selle kõik ära teha aga 2 kuu pärast vb 2 nädala pärast sama jama) et seda väga eriti keegi ei viitsigi teha selle ka kallis. Selle pärast kirjutasingi et ehk on kellelgi miskit taolist jama olnud ja seda lasknud uurida/remontida ning oskab öelda milles oli viga ja kallis lõbu oli( samas väga 800 ei taha lampi alla panna aga samas võiks siis see raha olemas alati olla ja lasta aga edasi, ni..nagu on? Et kui maanteel näiteks ikka 200 km sõitu teed ja järgmine päev samapalju ja pole ära kustunud ning linnas veel oma nädal sõitnud, päevas kesmiselt ütleme ni.. 20 km, et siis nagu võiks alles remonti minna? )
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Jõud kaob ära
Nagu öeldakse, siis (foorumi)nimi ei riku meest, kuid ausalt, sa nagu teist diagnostikat-diagnostikut pole plaaninud?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Jõud kaob ära
Pakuks ka, et mine teadjama diagnostiku juurde ja e90 on sedaan.
Sinu esimeses postituses universaal, mis on e91
Lisaks oleks tore kui mainid autost jms ka rohkem mis mootor jne. Nii igaks juhuks ehk kellelgi on rohkem infot antud probleemi suhtes .
Sinu esimeses postituses universaal, mis on e91
Lisaks oleks tore kui mainid autost jms ka rohkem mis mootor jne. Nii igaks juhuks ehk kellelgi on rohkem infot antud probleemi suhtes .
If something's hard to do, then it's not worth doing! - Homer Simpson
Re: Jõud kaob ära
Esmalt võiks konkreetsetest veakoodidest alustada - ilma nendeta raske isegi midagi arvama hakata. See, et naabrimehel sama auto sarnase veakirjeldusega on, ei tähenda muidugi automaatselt seda, et vea iseloom ka sama on / jõu kadumise põhjusi võib mitmeid erinevaid olla.totuke kirjutas: ↑11.03.2020 21:54 14 Sorry..
Arvasin et siin 3 seeria teemad ainult, kere on E90. Sõbral sama 3 seeria 2008, minul aasta uuem ainult ja mõlemal diisel. Täpselt sama jama, vahepeal kaob jõud ära eriti kui lühikesi otse teed aga kui hommikul vahest sõitu lähed lööb tule ette, sõida pool tundi ja kaob tuli ning kõik on jälle endine. Ning vahest on ka ni..et mootori tuli põleb ilusti aga minekut nagu on. Jääb mulje justkui kõik on korras. Diagnostika ka tehti ikka mehe poolt kes ise vana õli näpp ütles et näitab et mingit pihustit kunagi remonditud ja rohkem ei näe. Edasi peab juba maru sügavale sisse minema ja seda tema ei jaga. Aga ta teab et asi on EGER is ja seda tema ei vaheta kuna selle peab ka ümber programeerima kuna tahmafilter ni...öelda umbes et see ongi tüüp viga 170 000-250 000 on juba viga ees ja mul 4 tonni üle. Variante kolm pesta läbi 400 kirjutada välja sama ja lased panna uue on 800-1000 ja siis ei pruugi ka asi selles olla kuna see ni..**** viga ( selles suhtes et sa võid selle kõik ära teha aga 2 kuu pärast vb 2 nädala pärast sama jama) et seda väga eriti keegi ei viitsigi teha selle ka kallis. Selle pärast kirjutasingi et ehk on kellelgi miskit taolist jama olnud ja seda lasknud uurida/remontida ning oskab öelda milles oli viga ja kallis lõbu oli( samas väga 800 ei taha lampi alla panna aga samas võiks siis see raha olemas alati olla ja lasta aga edasi, ni..nagu on? Et kui maanteel näiteks ikka 200 km sõitu teed ja järgmine päev samapalju ja pole ära kustunud ning linnas veel oma nädal sõitnud, päevas kesmiselt ütleme ni.. 20 km, et siis nagu võiks alles remonti minna? )
Ülejäänud jutu peale ei oska muud arvata kui, et vaheta kindlasti diagnostikut.
Tallinnas saan üle vaadata ja lahenduse pakkuda.
56052094