Tere, ehk keegi targem oskab abiks olla, nimelt:
Auto hakkas paar nädalat tagasi aegajalt märku andma nõrgast puldi patareist ning siis juhtus see.
Maantee kiirusel sõites ühtäkki kadus jõud ja veeredes jäin tee äärde seisma ning masin oli välja surnud. teist või kolmandat korda käivitades hakkas kõik tööle kuniks kiirendades taas maantee kiiruseni ning täpselt sama keiss. Taaskord paar korda käivitades kõik töötas nii kui pidi ning sain oma sõidud sõidetud (250km).
Peale juhtunud vahetasin puldi patarei kahtlustades, et ei saanud enam piisavat ühendust. Masin seisis paar päeva uuesti liikvele minnes. Sain koduhoovist välja sõita ning mootor suri taaskord välja. Käivitada üritades töötas masin kuskil sekundi ning seejärel sureb välja, töötab sekundi ning jälle sureb.
Scanneri taha ühenda hakkas silma veakood 4A63. INPAga sai asi ära syncitud ning see viga likvideeritud kuid endiselt surnud seis, mõistus otsas.
Hetke seis siis jägnev:
Veakoodid 1,4,5,6 eelsyyteküünal
ibs aku sensor
mõnikord kütuse filtri viga
AUX sensor viga. Aga kui vead puhastada käivitub paariks sekundiks ja siis seisab..ning sama kordub.
BMW E91 330D Ei käivitu.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 18.04.2021 12:10 47
- Peamine sõiduk: E91
Re: BMW E91 330D Ei käivitu.
Hea tähelepanek.
Oli sama juhtum ükspäev, kui oma e91ga tööle sõitsin hommikul ja üle raudtee sõites pilli täiesti kotti lõi, suri välja kõik, isegi kogu elektrisüsteem. Vaatasin, et okei kahtlane, panin käima tagasi, 10 sekundi pärast jälle pill kottis.
Tuli välja, et mul oli mingisugune ühendus vigane aku mooduli peal, asi sulas ja põlemisoht oli vägagi suur (avastasin ise hiljem selle asja, kui juba mõnusat plastikusulamis lõhna tuli)
Sain samal päeval autoelektriku juurde, sõitsin Tartu linnas nii, et 2km peale suri mingi pea 10 korda välja Sai kõik läbiviigud jne ära tehtud. Peale seda kõik on korras jälle.
Panen pildi ka alla siia mis täpsemalt sulas mul seal [spoiler][/spoiler]