Nimelt sõitsin autoga ning järsku süttis armatuuril ABS tuli, peale seda läks DSC tuli ning raadio lükkas end välja. Tegin peatuse, auto ei läinud 10min tööle. Sõitsin mõnda aega edasi, siis süttis kässari tuli. Auto hakkas vaikselt surema, tuled läksid tumedamaks ning lõpuks suri auto välja.
Hetkel plaanis genekas välja võtta ning harjad ära vahetada.
Kas probleem võib olla geneka pinge regulaatoris - nendes harjades või akus ise?
edit: (algselt hakkas kliima jamama, ei puhunud enam üldse, ~2 päeva enne suremist.)
edit2: pluss juhe oli l2bi oksudeerunud
E46 | Kas aku probleem või genekas?
E46 | Kas aku probleem või genekas?
Viimati muutis bmw2000, 16.03.2024 19:49 29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 | Kas aku probleem või genekas?
Ega genekal ainult harjad ei sure, võib ka dioodsild jne läbi olla, kui asja ei jaga siis vii pigem kuskile remonti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E46 | Kas aku probleem või genekas?
Sellise jutuga on suht kindel harjade teema. Vigase dioodsillaga hakkab kräunuma. NB! uut vuhvelregulaatorit ei tohiks panna, vaid just harjad vahetada.
BMW without faults is not BMW