E46 318i Pidurid
E46 318i Pidurid
Tervist!
Kirjutan probleemiga millele mul lahendust ei õnnestu leida.
Auto 318i '02, N42 mootoriga.
Varasemalt oli sõidu pealt pidurdades pedaal tavaline kuid peale esimest vajutust muutus pedaal raskeks, peale kiirendamist kordus sama. Hiljuti sai vahetatud mootor kuid peale mootori vahetust on piduri pedaal raske koguaeg ning vajutamise ajal kuulda on sellist "mulisevat" heli kapoti alt, sellist "mulisemist" tunneb ka jalaga piduri pedaali all hoides.
Ennem kui hakkan "võibolla asjatult" osi vahetama, on äkki kellelgi sarnane kogemus ja oskab öelda mis täpselt seda põhjustada võib?
Kirjutan probleemiga millele mul lahendust ei õnnestu leida.
Auto 318i '02, N42 mootoriga.
Varasemalt oli sõidu pealt pidurdades pedaal tavaline kuid peale esimest vajutust muutus pedaal raskeks, peale kiirendamist kordus sama. Hiljuti sai vahetatud mootor kuid peale mootori vahetust on piduri pedaal raske koguaeg ning vajutamise ajal kuulda on sellist "mulisevat" heli kapoti alt, sellist "mulisemist" tunneb ka jalaga piduri pedaali all hoides.
Ennem kui hakkan "võibolla asjatult" osi vahetama, on äkki kellelgi sarnane kogemus ja oskab öelda mis täpselt seda põhjustada võib?
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E46 318i Pidurid
Mootorist peab tulema võimendile vaakum. Kas tuleb? Võta ots lahti ja pista näpp ette, kas imeb sisse rõhuga vähemalt 0,5 kg/cm2. Kui aru ei saa, võrdle korras autoga või parem, ühenda vaakummeeter külge (-0,5 kuni - 0,7 bar). Mis täpselt muliseb, äkki pidurivõim- pead täpsemalt selgeks tegema.
BMW without faults is not BMW
Re: E46 318i Pidurid
sama mootor läks peale? vahetuse käigus jäi vbl pumba voolik üldse ühendamata või siis on toru, pump või pumba tihend pekkis või siis pump üldse valesti nuka küljes/küljest ära
Re: E46 318i Pidurid
Vahetati sama tüüpi (N42) mootor. Voolikud on kõik ühendatud.
Välismaa foorumis arvati et vaakum pump võib olla õli välja lasknud pidurivõimendisse, kontrollin seda varianti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E46 318i Pidurid
Kuidas ta seda saab teha, kui õhu liikumine/ imemine on pumba suunas?
BMW without faults is not BMW
Re: E46 318i Pidurid
kui vana moto veel alles ja uus on ka 85/105kw, siis saab pumba vahetust proovida kui õigesti külge panna ja ülejäänud torud/konverter ka veel üle vaadata?
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E46 318i Pidurid
Tagasilöögi klapp siis lasi läbi ja mootori väljasuretamise järel imes õli vaakumpumbast võimendisse?
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 318i Pidurid
Kunagi üks Range rover mulises samamoodi ja pidurivõimendi oli mootoriõli täis. Kontrollida ju lihtne, vaakumtoru lahti ja vaadata, kas on miski vedelik sees või mitte. Võimendi pada peab olema seest täiesti kuiv.
Re: E46 318i Pidurid
ok ma kiiruga vist pooli asju ei lugenudki üldse aga siis vast muud ei saa olla kui jagaja/võimendi mingi kala sees
Re: E46 318i Pidurid
Välismaa foorumis seletati, et sinna hakkab mootoriõli tekkima kuna vaakumpumba tihendid kuluvad ära. Pidavat N42/46 tüüpviga olema.
Kontrollin täna Martin750 mainitut ja annan teada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E46 318i Pidurid
Neid välismaa foorumeid loe vähem ja lülita mõtlemine sisse, kui ise vana masinaga tahad jantida. Lisaks need tihendid ei kulu ära, vaid muutuvad kõvaks ja tingivad mootori seistes pumbas oleva õli lekkimise pumbast välja. Pumbas peab õli olema, muidu jookseb kokku. Ainukese variandi võimendisse õli sattumiseks panin kirja, tuleb võimendilt vaakumvoolik koos klapiga ära sikutada ja kaamera võimendisse ajada. Kui seal õli, võimendi ja tagasilöögiklapp (asub võimendile tuleva plasttoru küljes, seega toru koos temaga) vahetusse. Samuti tuleb vaakumpumba toimimist kontrollida nagu kirjutasin.
Viimati muutis LEDBeam, 06.02.2024 20:54 19, muudetud 1 kord kokku.
BMW without faults is not BMW
Re: E46 318i Pidurid
Panin plastikkõrre sisse ja võib julgelt öelda, et üle poole pumbast on õli täis. Eks hakkan siinse rahva soovitusi realiseerima ja tegutsema.LEDBeam kirjutas: ↑06.02.2024 18:25 42 Neid välismaa foorumeid loe vähem ja lülita mõtlemine sisse, kui ise vana masinaga tahad jantida. Lisaks need tihendid ei kulu ära, vaid muutuvad kõvaks ja tingivad mootori seistes pumbas oleva õli lekkimise pumbast välja. Pumbas peab õli olema, muidu jookseb kokku. Ainukese variandi võimendisse õli sattumiseks panin kirja, tuleb võimendilt vaakumvoolik koos klapiga ära sikutada ja kaamera võimendisse ajada. Kui seal õli, võimendi ja tagasilöögiklapp (asub võimendile tuleva plasttoru küljes, seega toru koos temaga) vahetusse. Samuti tuleb vaakumpumba toimimist kontrollida nagu kirjutasin.
Ma vaatan enamasti kõiki foorumeid, et leida mitmeid arvamusi. Olles ise algaja viin end samm-sammult kurssi asjadega.
Tänan siiski abi eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 318i Pidurid
Eks mul oli õigus taas, tõmba nüüd see õli miski süstla või mõne muu asjaga enamvähem tühjaks ja hakka põhjust mootori poolt otsima. Samas kui eelmine mootor seda põhjustas, pole mõtet liialt higistada. Tõmba võimenddi tühjaks ja võimalik, et korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E46 318i Pidurid
Mootor seda ei põhjustanud. Võimendis on kummist membraan, mis pole õlikindel. Võimendi tuleb vahetada. Ja toru ka koos klapiga, nagu kirjutasin.
BMW without faults is not BMW
Re: E46 318i Pidurid
üle 50% pumbas või võimendis?