Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
1,8 is väga õnnestunud mootor , läheb suht hästi pöördesse samas väga ökonoomne! Õlirõhuga probleeme minuteada m40b18 mootorid! Aga eks 2,5 ikka vähe äkilisem!
Viimati muutis MRX, 18.01.2006 18:08 25, muudetud 1 kord kokku.
Kui pappi vähem siis 1,8 sest selle benakulu on tõesti hea.Edasi läheb ka normaalselt.Aga kui pappi nats rohkem siis proovi 2,5.Pööra parem tähelepanu sellele,et ostaksid korraliku auto mitte rambe.
Oleneb kus autot rohkem kasutad. 318IS on linnas väga hea samas ka maanteel möödasõidud ei tekita probleeme. Kütuse suhtes on vägagi ökonoomne. 325 - kõike nii kilowatte kui bensukulu on rohkem samas ka sõidumõnu ja pööriseid rahakotis. 318IS on igapäevaelus otstarbekam kui 325. Minu valik on 318IS aga peaasi on siiski valida korralik auto.
Olen sõitnud mõlemaga ja iS'il on ikka märgatavalt vähem minekut madalatel pööretel, aga see on ka arusaadav, kuna litraazhivahe on siiski päris suur. Küttekulu maanteel on praktiliselt sama mõlemal. Linnas vast paari liitriga erineb. Ise eelistan 2.5L mootorit.
kui sulle see kuni paari liitri suurune kütusekulu probleem pole, siis võta muidugi 2,5. Kui aga alati paaki täis lastes kirud suurt bensuarvet, siis võid pigem vaadata IS-i poole. Võimsamal on ikka seda sõidumõnu küllaga, kuigi ega ka IS liigub vajadusel. Mina võtsin IS, kuna lihtsalt ei leidnud korras 325 couped.