E36 325 kiirendades hüppab ja vibreerib
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.10.2005 03:57 13
E36 325 kiirendades hüppab ja vibreerib
isendiks siis e36 325 141 kw aata 1992. jama selles et kiirendades kohapealt järsult hakkab auto hüpama ja vibreerimia tugevalt tagasillast? kui hästi vaikselt ja sujuvalt gaasi anda nn tundega siis võib vahest sellest pääseda aga jama on ikkagi suur. ülesmäge valgusfoori all ei pääse sellest kuidagi kõrvale hakkab kohe raputama kui natukenegi gaasi annad. tagasild sai üle keevitatud, 10 tagasillapuksi said vahetatud, mida veel peaks vaatama?? ette tänades
Viimati muutis martinlamp, 12.02.2006 19:12 29, muudetud 2 korda kokku.
Jama sama.
Oli plaanis taga mõlemad laagrid vahetada. Alguses vahetasin tagant vasaku.
Panin kokku. Ja sõites avastasin, et auto tõmbleb, kui aeglaselt sõita. Suurema hooga kaob tõmblemine ära (arvatavasti inertsi tõttu).
Kui hoog jälle maha võtta, siis hakkab jälle tõmblema.
Tea kas keerasin vasaku pooltelje tuksi?
Kuna ta sai natuke haamrit tunda, kui teda sissepoole tagusin.
Eile võtsin ratta ära, et vaadata, äkki ratas viltu all, aga ei midagi. Puhastasin korralikult velje ära ja panin suure hoolega ratta tagasi. Tõmblemine kadus ära natukeseks ajaks. Hästi õrnalt oli tunda, aga mitte niipalju enam. Siis kadus täitsa ära. Siis õhtul koju minnes jälle tõmbles.
Kas pooltelg nüüd läbi jah? Loksutasin kah teda, eriti rummu juurest ja asjal on üpris suur loks sees. Aga ma ei tea, mis see lubatud loks tal on.
Palju see vahetus võiks maksma minna?
Oli plaanis taga mõlemad laagrid vahetada. Alguses vahetasin tagant vasaku.
Panin kokku. Ja sõites avastasin, et auto tõmbleb, kui aeglaselt sõita. Suurema hooga kaob tõmblemine ära (arvatavasti inertsi tõttu).
Kui hoog jälle maha võtta, siis hakkab jälle tõmblema.
Tea kas keerasin vasaku pooltelje tuksi?
Kuna ta sai natuke haamrit tunda, kui teda sissepoole tagusin.
Eile võtsin ratta ära, et vaadata, äkki ratas viltu all, aga ei midagi. Puhastasin korralikult velje ära ja panin suure hoolega ratta tagasi. Tõmblemine kadus ära natukeseks ajaks. Hästi õrnalt oli tunda, aga mitte niipalju enam. Siis kadus täitsa ära. Siis õhtul koju minnes jälle tõmbles.
Kas pooltelg nüüd läbi jah? Loksutasin kah teda, eriti rummu juurest ja asjal on üpris suur loks sees. Aga ma ei tea, mis see lubatud loks tal on.
Palju see vahetus võiks maksma minna?
Siin võib sul olla ju mitu viga näiteks üks viga on see kui sa laagrit vahetasid et siis ei pinkutanud korralikult kinni..Rinco kirjutas:Jama sama.
Oli plaanis taga mõlemad laagrid vahetada. Alguses vahetasin tagant vasaku.
Panin kokku. Ja sõites avastasin, et auto tõmbleb, kui aeglaselt sõita. Suurema hooga kaob tõmblemine ära (arvatavasti inertsi tõttu).
Kui hoog jälle maha võtta, siis hakkab jälle tõmblema.
Tea kas keerasin vasaku pooltelje tuksi?
Kuna ta sai natuke haamrit tunda, kui teda sissepoole tagusin.
Eile võtsin ratta ära, et vaadata, äkki ratas viltu all, aga ei midagi. Puhastasin korralikult velje ära ja panin suure hoolega ratta tagasi. Tõmblemine kadus ära natukeseks ajaks. Hästi õrnalt oli tunda, aga mitte niipalju enam. Siis kadus täitsa ära. Siis õhtul koju minnes jälle tõmbles.
Kas pooltelg nüüd läbi jah? Loksutasin kah teda, eriti rummu juurest ja asjal on üpris suur loks sees. Aga ma ei tea, mis see lubatud loks tal on.
Palju see vahetus võiks maksma minna?
Või siis on sul velg tasakaalust väljas ja kas ainult ühelt poolt vibreerib või..?
Kas sa loksutasid kui rattas oli alla või kui ratas oli maas..?
Ja kas sul mitte tagumised pidurid ketastega ei ole..?
Kui oli ratas küljes ja lokse on sees siis sa võisid oma laagri tuksi keerata vahetusega..
Ja üldse on sellist asja raske lahti lahata kui ise näinud ei ole...
Nu asi on nii, et vist diffris jama. Kui UMis käisin niisama diagnostis, siis öeldi, et differ lekib.
Vasakult poolt on diffril mahlad lekkimas. Paremal on korras ja kuiv.
Ja just see vasak ratas ei käi ringi, kui vabakäik sees.
Parempoolne käib ilusti ringi (käsitsi keerates) kui vabakäik sees.
Ja vasak pooltelg loksub tunduvalt rohkem, kui parem. paremal on üliväike loks.
Järelikult vasak kutu. Diffris midagi puru vist. Vasak ratas põhimõtteliselt vabalt ringi ei käi ja pidurdab autot veidi, sellest ka tõmblemine arvatavasti.
Taga on trummel.
Aga imelik on see, et kui auto saab vabakäigu, siis kaob kohe tõmblemine.
Arvamusi selle kohta?
Vasakult poolt on diffril mahlad lekkimas. Paremal on korras ja kuiv.
Ja just see vasak ratas ei käi ringi, kui vabakäik sees.
Parempoolne käib ilusti ringi (käsitsi keerates) kui vabakäik sees.
Ja vasak pooltelg loksub tunduvalt rohkem, kui parem. paremal on üliväike loks.
Järelikult vasak kutu. Diffris midagi puru vist. Vasak ratas põhimõtteliselt vabalt ringi ei käi ja pidurdab autot veidi, sellest ka tõmblemine arvatavasti.
Taga on trummel.
Aga imelik on see, et kui auto saab vabakäigu, siis kaob kohe tõmblemine.
Arvamusi selle kohta?
Nu ma ei sõitnud enam mitu päeva, täna proovisin ja midagi andis alla.
Jutt siis selline:
Käigud lähevad ilusti sisse jne. panen mootori tööle, kõik OK, midagi ei kolise ega midagi. kui üritada ilma sidurita (ükskõik millist) käiku sisse panna, siis hakkab hullem krigin/kolin, käigukang nagu lubaks panna käiku sisse, kuigi ei tohiks ju, sest siduripedaal pole alla vajutatud. Kui sidur alla vajutada, pole mingit kolinat. Aga kui üritada kohalt võtta, siis hakkab pihta hirmus krigin/kolin ja auto kohalt ei liigu grammigi.
Mingi suurem (üks ainuke) kuul kukkus ka kuskilt välja, arvatavasti kardaani laagri oma.
Enne seda kõike oli tugev: kolks ja kolks ja siis läks lahti.
Rääkige, kui tõsine asi võib nüüd olla? Kui nii võtta, siis peaks ju käigukast olema korras. Sest ta töötas OK enne kõike, aga siis kui tõmblemine tekkis autole, siis ei tahtnud käigud (eriti neljas) eriti sisse minna.
Kusjuures krigin/kolin tuleb käigukasti poolt, sealt alt. Kardaan?!
NII: minu järeldus sellele kõigele on, et arvatavasti oli kardaani laager juba enne suht LÄBI ja tekkis tõmblemine ning nüüd andis kardaani laager täiesti otsad ja laager puru, et kuul lausa välja kukkus. Tean, et kardaanilaagril suured kuulid.
On mu mõttekäik õige? Kui on ainult kardaani viga, siis pole ju nii hull asi?
Samas jama on selles, et käigukast nagu lubaks käiku sisse panna ilma sidurita, mis paneb juba tõsiselt muretsema
Olge head ja jagage oma mõtteid seoses sellega! Kas tõesti käigukast pees?
Ei taha nagu uskuda miskipärast, sest käiguvahetuse jama tekkis peale seda, kui algas tõmblemine ja vibra sõidu ajal. Enne seda oli kõik täesti OK käiguvahetusega. Lausa lust oli sõita ja käike vahetada. Kui hakkas tõmblemine ja vibra, siis ei tahtnud ka käigud eriti sisse minna.
Jutt siis selline:
Käigud lähevad ilusti sisse jne. panen mootori tööle, kõik OK, midagi ei kolise ega midagi. kui üritada ilma sidurita (ükskõik millist) käiku sisse panna, siis hakkab hullem krigin/kolin, käigukang nagu lubaks panna käiku sisse, kuigi ei tohiks ju, sest siduripedaal pole alla vajutatud. Kui sidur alla vajutada, pole mingit kolinat. Aga kui üritada kohalt võtta, siis hakkab pihta hirmus krigin/kolin ja auto kohalt ei liigu grammigi.
Mingi suurem (üks ainuke) kuul kukkus ka kuskilt välja, arvatavasti kardaani laagri oma.
Enne seda kõike oli tugev: kolks ja kolks ja siis läks lahti.
Rääkige, kui tõsine asi võib nüüd olla? Kui nii võtta, siis peaks ju käigukast olema korras. Sest ta töötas OK enne kõike, aga siis kui tõmblemine tekkis autole, siis ei tahtnud käigud (eriti neljas) eriti sisse minna.
Kusjuures krigin/kolin tuleb käigukasti poolt, sealt alt. Kardaan?!
NII: minu järeldus sellele kõigele on, et arvatavasti oli kardaani laager juba enne suht LÄBI ja tekkis tõmblemine ning nüüd andis kardaani laager täiesti otsad ja laager puru, et kuul lausa välja kukkus. Tean, et kardaanilaagril suured kuulid.
On mu mõttekäik õige? Kui on ainult kardaani viga, siis pole ju nii hull asi?
Samas jama on selles, et käigukast nagu lubaks käiku sisse panna ilma sidurita, mis paneb juba tõsiselt muretsema
Olge head ja jagage oma mõtteid seoses sellega! Kas tõesti käigukast pees?
Ei taha nagu uskuda miskipärast, sest käiguvahetuse jama tekkis peale seda, kui algas tõmblemine ja vibra sõidu ajal. Enne seda oli kõik täesti OK käiguvahetusega. Lausa lust oli sõita ja käike vahetada. Kui hakkas tõmblemine ja vibra, siis ei tahtnud ka käigud eriti sisse minna.
Viimati muutis Rinco, 04.06.2008 05:03 42, muudetud 1 kord kokku.
Viimane kirjeldus tekst vihjab siiski tagareduktorile ( Differ ) .
Sama lugu läbi elatud . Käike sain ükskõik mis pidi sisse panna hakkas ilge kolin , krigin, ragin pihta aga auto ei liikunud, seega sai natuke uuritud ja voilaa, differ jummalast sodiks omadega. Seega kindlasti uuri/vaata differ põhjalikult üle.
Sama lugu läbi elatud . Käike sain ükskõik mis pidi sisse panna hakkas ilge kolin , krigin, ragin pihta aga auto ei liikunud, seega sai natuke uuritud ja voilaa, differ jummalast sodiks omadega. Seega kindlasti uuri/vaata differ põhjalikult üle.
-=Team Kaunitar=-
Loodame, et ainult differ.
Kuidas Sa oma jama lahendasid siis?
Uus (kasutatud) differ alla?
Palju see kõik maksma võib minna?
Diffrit tasub vaadata vist lammarist jah või osta kellegi käest?
Ta pole ju üldse suur kah. Suht väike asi kahe ratta vahel.
Foorumist olen uurinud, et hind jääb kasutatul sinna 1000 kuni 2000 kanti.
Töö kah enamvähem sama (UM). Ta raibe lekkis kah ja pidurdas ühte ratast, nüüd siis andis täiesti otsad. Kui mul oleks kanal, siis võtaks ta raipe ise maha ja lammutaks laiali. Kaotada pole midagi.
Kuidas Sa oma jama lahendasid siis?
Uus (kasutatud) differ alla?
Palju see kõik maksma võib minna?
Diffrit tasub vaadata vist lammarist jah või osta kellegi käest?
Ta pole ju üldse suur kah. Suht väike asi kahe ratta vahel.
Foorumist olen uurinud, et hind jääb kasutatul sinna 1000 kuni 2000 kanti.
Töö kah enamvähem sama (UM). Ta raibe lekkis kah ja pidurdas ühte ratast, nüüd siis andis täiesti otsad. Kui mul oleks kanal, siis võtaks ta raipe ise maha ja lammutaks laiali. Kaotada pole midagi.
Imelik jah, sest enne kõik töötas. Kas tõesti keeras differ kasti sinnasamusesse kohta?
Mul pole nagu seda süsteemi kah silme ees.
Kas kardaan keerleb ka vabakäiguga või mitte, kui mootor töötab ja sidur pole all??
Kui keerleb, siis peaks see osa olema mul korras, sest mingit ragina ega kolinat pole, kui vabakas sees ja mootor töötab. Aga minu teooria on see, et kui käik pole, sees siis kardaan ei pöörle, sest võllid ei pöörle kastis, kui käik sisse panna ja sidur lahti lasta, "ühendatakse" kast mootoriga ja käigukasti võllid hakkavad pöörlema, mis omakorda panevad pöörlema ka kardaani.
Kui ükskõik millist käiku üritada sisse panna ilma sidurita, siis kukub ragisema. Muidugi ma ei pane ilma sidurita käiku sisse vaid lihtsalt proovisin õrnalt ja avastasin selle jama.
Kastist kardaanini on minu jaoks tundmatu ala natuke. Kui teaks tööpõhimõtet, saaks ehk asjale pihta. Peab hakkama autoõpikut lehitsema. Ma pole päris loll, aga kõike ka ei tea.
Aga keegi teab öelda, kas pees differ või kardaani jama võib põhjustada seda, et käik ei taha sisse minna?? Kui see tõmbeline tekkis, märkasin, et kolmas ei taha sisse minna eriti. Kui natuke ootasin ja siduri alla vajutasin, siis läks. Aga fakt on see, et enne tõmblemist polnud kastiga mingit jama, käigud lülitusid ilusti ja püsisid ka sees. Tõmblemisega tulid jamad ka kastiga. Ei taha uskuda, et kast pees. Pigem ehk kardaan+differ+poolteljed.
Mul pole nagu seda süsteemi kah silme ees.
Kas kardaan keerleb ka vabakäiguga või mitte, kui mootor töötab ja sidur pole all??
Kui keerleb, siis peaks see osa olema mul korras, sest mingit ragina ega kolinat pole, kui vabakas sees ja mootor töötab. Aga minu teooria on see, et kui käik pole, sees siis kardaan ei pöörle, sest võllid ei pöörle kastis, kui käik sisse panna ja sidur lahti lasta, "ühendatakse" kast mootoriga ja käigukasti võllid hakkavad pöörlema, mis omakorda panevad pöörlema ka kardaani.
Kui ükskõik millist käiku üritada sisse panna ilma sidurita, siis kukub ragisema. Muidugi ma ei pane ilma sidurita käiku sisse vaid lihtsalt proovisin õrnalt ja avastasin selle jama.
Kastist kardaanini on minu jaoks tundmatu ala natuke. Kui teaks tööpõhimõtet, saaks ehk asjale pihta. Peab hakkama autoõpikut lehitsema. Ma pole päris loll, aga kõike ka ei tea.
Aga keegi teab öelda, kas pees differ või kardaani jama võib põhjustada seda, et käik ei taha sisse minna?? Kui see tõmbeline tekkis, märkasin, et kolmas ei taha sisse minna eriti. Kui natuke ootasin ja siduri alla vajutasin, siis läks. Aga fakt on see, et enne tõmblemist polnud kastiga mingit jama, käigud lülitusid ilusti ja püsisid ka sees. Tõmblemisega tulid jamad ka kastiga. Ei taha uskuda, et kast pees. Pigem ehk kardaan+differ+poolteljed.
Nii..
Tegin ühe asja kindlaks.
Asi on nii, et kui üritada ilma sidurita käiku sisse panna, siis hakkab ragisema. Seda te juba teate!!
Aga ragisema ei hakka mitte käigukast, vaid nii nagu mina aru sain differ.
Sest ragin tuleb just sealt tagant. Eespool (käigukastis) ja üldse eespool on vaikus.
Heli on selline nagu mingi võll ehk siis antud juhul arvatavasti kardaan käib tühjalt ringi ehk diffris pole enam midagi. Kardaan ise on vaikne. Hea seegi, et tema asjad korras. Aga jah differ üleni õline...
Muidugi ärge arvake, et ma nüüd päris ilma sidurita käike sisse kangutan, vaid selle ragina tekitamiseks piisab juba õrnast üritusest käiku sisse panna. Ja seda teen ainult hetkeks, et veenduda, mis ragiseb. Nüüd on selge. Sidurit kasutades on vaikus nagu kõik oleks OK.
Kas keegi nüüd kinnitaks mu arvamust käigukasti osas vähemalt mingil määral? See on muidugi imelik, et lubab nii käike lülitada aga kui uus differ alla panna ja probleem kaob (enam ei luba ilma sidurita käike lülitada), siis on see minu jaoks küll müstika.
Tegin ühe asja kindlaks.
Asi on nii, et kui üritada ilma sidurita käiku sisse panna, siis hakkab ragisema. Seda te juba teate!!
Aga ragisema ei hakka mitte käigukast, vaid nii nagu mina aru sain differ.
Sest ragin tuleb just sealt tagant. Eespool (käigukastis) ja üldse eespool on vaikus.
Heli on selline nagu mingi võll ehk siis antud juhul arvatavasti kardaan käib tühjalt ringi ehk diffris pole enam midagi. Kardaan ise on vaikne. Hea seegi, et tema asjad korras. Aga jah differ üleni õline...
Muidugi ärge arvake, et ma nüüd päris ilma sidurita käike sisse kangutan, vaid selle ragina tekitamiseks piisab juba õrnast üritusest käiku sisse panna. Ja seda teen ainult hetkeks, et veenduda, mis ragiseb. Nüüd on selge. Sidurit kasutades on vaikus nagu kõik oleks OK.
Kas keegi nüüd kinnitaks mu arvamust käigukasti osas vähemalt mingil määral? See on muidugi imelik, et lubab nii käike lülitada aga kui uus differ alla panna ja probleem kaob (enam ei luba ilma sidurita käike lülitada), siis on see minu jaoks küll müstika.
Lekkiv differ ise:
http://www.hot.ee/diesel21/differ.png
http://www.hot.ee/diesel21/differ.png
KAS OSKATE AIDATA MIS SELLE VIGA VÕIB OLLA
MIS SELLE VÕIB PÕHJUSTADA KUI ESIMESE KÄIGUGA KIIRENDAD SIIS HAKKAB AUTO HÜPPAMA AGA KÕIKIDE TEISTE KÄIKUDEGA EI TEE SEDA ..KUI VAIKSELT 1 KÄIGUGA LASED PÖÖRDED PÕHJA SIIS KH EI HAKKA HÜPPAMA MIS SELLE VÕIB PÕHJUSTADA..AUTO ON BMW316I KUPEE 1993 A
linnumäe
Sul on pooltelje/diffri simmer läbi selle pärast on tal ka selline õli lekke.Rinco kirjutas:Lekkiv differ ise:
http://www.hot.ee/diesel21/differ.png
Ja nägu ma su jutust aru sain siis minu teada on sul differ õhtal.
Võta ju korra differ alt ära, seda pole raske teha ta on ainult kolme poldiga kinni ja kui kaane maha võtad siis saad ju teada mis toimub.
Ja vaata kõik ammakad üle et ega prakusid sees ei ole ja et metalli puru ei oleks ja vaheta õli ära.
Re: KAS OSKATE AIDATA MIS SELLE VIGA VÕIB OLLA
Kas sa hakkad koha pealt kiirendama või hoopealt..?linnumae1 kirjutas:MIS SELLE VÕIB PÕHJUSTADA KUI ESIMESE KÄIGUGA KIIRENDAD SIIS HAKKAB AUTO HÜPPAMA AGA KÕIKIDE TEISTE KÄIKUDEGA EI TEE SEDA ..KUI VAIKSELT 1 KÄIGUGA LASED PÖÖRDED PÕHJA SIIS KH EI HAKKA HÜPPAMA MIS SELLE VÕIB PÕHJUSTADA..AUTO ON BMW316I KUPEE 1993 A
To bmw321.
Auto on UMis hetkel. Differ niikuinii läbi, ma arvan. Mis kindlalt puru, on vasak pooltelg. Selle leidsid nad kohe ja palusid uue pooltelje otsida. Siis teevad kogu töö korraga ära. Uus differ ja palutud pooltelg on neil juba käes.
Veermiku lasin kah üle vaadata, kuna see tasuta hetkel.
Eks lähipäevil hakkab midagi koitma.
Auto on UMis hetkel. Differ niikuinii läbi, ma arvan. Mis kindlalt puru, on vasak pooltelg. Selle leidsid nad kohe ja palusid uue pooltelje otsida. Siis teevad kogu töö korraga ära. Uus differ ja palutud pooltelg on neil juba käes.
Veermiku lasin kah üle vaadata, kuna see tasuta hetkel.
Eks lähipäevil hakkab midagi koitma.
Tulemused siis...
Roolivõimus oli õli nats vähe, seda pandi juurde. See on hea, sest enne tõesti võim kippus undama. Käis pinda.
Nagu öeldi, on nüüd auto tip top korras.
Maksma läks kogu lõbu umbes 3800.-
Differ, pooltelg, töö.
Suuremad asjad on nüüd autol korras. Ainult veermik vaja lasta korda teha ja siis ongi kõik.
Eks lähipäevil siis auto järgi.
Roolivõimus oli õli nats vähe, seda pandi juurde. See on hea, sest enne tõesti võim kippus undama. Käis pinda.
Nagu öeldi, on nüüd auto tip top korras.
Maksma läks kogu lõbu umbes 3800.-
Differ, pooltelg, töö.
Suuremad asjad on nüüd autol korras. Ainult veermik vaja lasta korda teha ja siis ongi kõik.
Eks lähipäevil siis auto järgi.