E30 Näidikud surid ära, kuid käivitades korra tõusevad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

E30 Näidikud surid ära, kuid käivitades korra tõusevad

Postitus Postitas murjam »

Nii. Selline probleem siis. Panen auto käima ja hetkeks põleb ABS ning aku tuled. Aku on okei. siis kustuvad kõik ilusti ära ja kellad ka töötavad, kuid kellad töötavad vaid mõned sekundid, seejärel kõik korraga - vupsti, nulli. Milles võib küll probleem olla? auto muidu käitub kenasti, tuled ja armatuurivalgustus toimib õigesti jne. Kas võib olla kuidagi seotud tänase esisilla-remondiga (remondist tulnuna pool päeva töötasid veel)?

Tänud
Impreza STI
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ilmselt viga nendes spidos asetsevates akudes.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Kui ma olen õigesti aru saanud, siis algul töötavad kellad autoaku pealt ja siis lähevad üle nendele liitiumakudele. Aga kui need sul läbi on, siis ei põlegi midagi ja kustuvad ära. Otsi SI-board batteries vahetuse kohta. Siin foorumis ka korduvalt olen ise selle kohta linke jaganud ja teised ka. Loodan, et saad oma probleemile lahenduse.

P.S Sinna akudeks pane tavalised laetavad akud, mida kuskilt leiad. Töötavad väga edukalt, natuke jootmist tarvis ainult.
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

Tänud

Postitus Postitas murjam »

õhta poole vaatan, mis ette annab võtta. niipalju veel teadjatele infoks, et vaatasin kaitsmeid ja üks neist oli tuuga. vahetasin ära, panin auto käima ja juba jõudsin rõõmustada, kuid minuti jooksul surid seierid ikkagi ära. praegu pole kontrollinud, kas see sama kaitse jälle läbi.. siinkohal võikski keegi viidata, kust saaks näha mingit skeemi nende kaitsmete kohta, sest mulle tundub, et kaks olemasolevat klemmi on üldse tühjad.. võib-olla elektriaknad, mida mul pole, kuid siis ei peaks ju klemme ka olema või mis.?

Parimat
Impreza STI
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Veel üks oluline märkus: salongi ventilaator ei näita ka elumärke! kas see saab kuidagi olla SI board battery'esidega seotud!?
Impreza STI
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

murjam kirjutas:Veel üks oluline märkus: salongi ventilaator ei näita ka elumärke! kas see saab kuidagi olla SI board battery'esidega seotud!?
ei
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

kas spidomeeter kukub ka ära?

....
All models that have service indicator lights
are equipped with a Service Indicator (SI)
board located in the instrument cluster. This
board turns the lights on at the proper mileage
intervals.
.....

Several instruments controlled by the SI
board can be affected by low or discharged
batteries. Symptoms of low or dead SI board
batteries can include inconsistent tachometer
and temperature gauge readings, background
radio noise, and the inability to turn the
service lights off with the special tool.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Aimar kirjutas:
murjam kirjutas:Veel üks oluline märkus: salongi ventilaator ei näita ka elumärke! kas see saab kuidagi olla SI board battery'esidega seotud!?
ei
Seda minagi, seepärast tundubki, et probleem ei saa olla SI board-is ainuüksi. ja samas paistab, et kogu värk lakkas ühel ajal töötamast.
Viimati muutis murjam, 30.03.2006 10:46 17, muudetud 1 kord kokku.
Impreza STI
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Hans kirjutas:kas spidomeeter kukub ka ära?

....
All models that have service indicator lights
are equipped with a Service Indicator (SI)
board located in the instrument cluster. This
board turns the lights on at the proper mileage
intervals.
.....

Several instruments controlled by the SI
board can be affected by low or discharged
batteries. Symptoms of low or dead SI board
batteries can include inconsistent tachometer
and temperature gauge readings, background
radio noise, and the inability to turn the
service lights off with the special tool.
Kõik näidikud kukuvad ära: spido, tahho, temperatuur, öko, kütus..
Impreza STI
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Helista Patrikule (tel 5028520) - mees kes teab bmw elektrist kõik.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
murjam
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.07.2005 15:04 39
Kontakt:

Patriku jutule

Postitus Postitas murjam »

Spidomeeter siiski ei kuku ära, kuid, mis veel ei põle, on tagurdamise tuled. ja lööb pidevalt ühe ja sama kaitsme läbi. Ilmselgelt lihtsalt kuskil lühises.

Panin Patriku juurde aja kinni.
Impreza STI
Vasta