K: e36 ja õlisurve

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

K: e36 ja õlisurve

Postitus Postitas hollow »

sai lastud masinal klapid pähe... ok saame aru, et mootor ei kannata 9000+ pööret välja...
auto jäi veel liikumis võimeliseks aga ~4 püti peal... sai siis mustamäelt piritale sellega sõidetud ja kõik oli ok (kui välja arvata, et 2 pütti ei töötanud). pirital mootor töötas veel tyhikäigul natuke aega, siis kui autosse istusin, siis õli tuluke põles. Auto kinni... kontrollisin õli... oli gramm alla miinimumi...
tean ka seda et tagumine vända simmer on surnud ja sealt see õli välja immitseb. mure nüüd aga ikka, et sai õli juurde valatud ja auto käima pandud... õlituluke ikka põleb. milles kamm võib olla? kas õlipump otsas?
Kas õli pumpa saab vahetada ilma plokikaant uuesti maha võtmata? kas õli surve võib olematu olla tänu sellele simmerlingile mis läbi laseb? milles veel kala võib peituda? kui palju õlipump maksta võib? kas seda on mõtet ainult uuena osta? Kui võiks ka kasutatut osta, siis kas M50B20 mootori õlipump sobib?

Tänud kui saab asjalikke vastuseid inimestelt kes teavad mida räägivad
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

õli vahetatud 6000km tagasi ja hydrotõukurid pidada korras olem ja eelmine omanik väitis, et plokikaan sai kap remondi eelmine aasta augustis (võimalik, et need siis vahetatigi)
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Plokikaane kapremont on midagi muud kui hüdrotõukurite vahetus. Need saab ära vahetada ilma kaant mootori küljest eemaldamata.

Teoorias peaks olema M50B20 pump sama mis M50B25'l. Kaant selle jaoks maha võtma ei pea. Pump asub praktiliselt karteris. Põhi alt ära ja peaks näha olema. Mina ütleks, et kui kasutatud asjal midagi ei logise, kannatab osta küll. Endal peaks ka varsti üks üle jääma kui kõik läheb plaanidekohaselt. Vändasimmer õlisurvet ei mõjuta.

Kui sa klapid pähe lasid, siis pead ju niikuinii kaane pealt maha võtma, millest selline küsimus üldse? :)

Klapid peas mootorit käitada ka just kõige intelligentsem idee ei ole.

Õlisurve võib kadunud sellest ka olla, et koos pähe läinud klappidega sai ka kaanes midagi pihta ja laseb läbi lihtsalt.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

seda, et kas plokikaant ei pea maha võtma, et õli pumbagamidagi teha.... seda kysisin sellepärast, et kui ma nyydkaane korda lasen tea ja peale panna... ja ikka õlisurvet pole, et ma siis plokikaant uuesti maha ei peaks kiskum...plokikaane tihend tuleb ju peale igat avamist ära vahetada ja see on suht kallis
truumu

Postitus Postitas truumu »

hollow kirjutas:seda, et kas plokikaant ei pea maha võtma, et õli pumbagamidagi teha....
Ei pea
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

truumu kirjutas:
hollow kirjutas:seda, et kas plokikaant ei pea maha võtma, et õli pumbagamidagi teha....
Ei pea
Tegelt sellele küsimusele oli minu eelmisest postituses juba vastus olemas :) Ma küsisin talt, et miks ta üldse sellist asja küsib kui pea niikuinii maha tuleb. Millele ta ka vastas :)
Vasta