E30 318i mootoris ragin!!! Probleem??
E30 318i mootoris ragin!!! Probleem??
Tere!
Probleem selles, et mootor ragistab seda üsna kõvasti, see ragin tuleb just mootori sellest poolest, mis jääb salongi poole (käigukasti poolsest otsast). Ragin kostub just nagu mootori ülemisest otsast just nagu sealt viimase pihusti juurest või siis sisselaskeklapi juurest seal. Mootoril sai just nüüd lasta vahetada keti tald, pinguti ja veel seal ketiga seotud asju, nii et ketist see ka ei saa olla. Äkki nukkvõll, klapis asi või pihusti? Ei tea, kas diagnostika ka miskit näitab.
Mootoriks M10B18 (BMW 318i E30 1986)
Äkki targad mehed, ´te osikate miskit ka soovitada nii siin foorumi kaudu?
Olen tänulik!
Probleem selles, et mootor ragistab seda üsna kõvasti, see ragin tuleb just mootori sellest poolest, mis jääb salongi poole (käigukasti poolsest otsast). Ragin kostub just nagu mootori ülemisest otsast just nagu sealt viimase pihusti juurest või siis sisselaskeklapi juurest seal. Mootoril sai just nüüd lasta vahetada keti tald, pinguti ja veel seal ketiga seotud asju, nii et ketist see ka ei saa olla. Äkki nukkvõll, klapis asi või pihusti? Ei tea, kas diagnostika ka miskit näitab.
Mootoriks M10B18 (BMW 318i E30 1986)
Äkki targad mehed, ´te osikate miskit ka soovitada nii siin foorumi kaudu?
Olen tänulik!
BMW= Sõidurõõm
see et ragin tuleb hoorattast ei saa küll nii olla ,mul täpselt teeb ka mootor nii et ragiseb aga seni pole viga suutnud üles leida. see ragin ei tule ka klappidest sest klapid teevad hoopis teistmoodi häält. käimar oli just paar kuud tagasi maas ja sai kõik üle kontrollitud-hooratas sidur ja muud ninnu nännu. Ise hakkan juba pilku sinna keti poole pöörama et kas see kulund, aga imelik on see et kui sai see praegune mootor pandud üks 9 küüd tagasi(eelmine mootor ragises täpselt sama moodi)ei teinud ta algul nagu m.idagi. Kahtlustasin ka et liiga vedel õli seda põhjustab sest ketipingutus tald töötab ju selle pealt aga ei taha seda kohe mitte uskuda et see nii on et õli hakkab mootorile vastu töötama.Õli siis poolsünt (mobil). Kuna mull on seda raginat teinud mõlemad mootorid siis jääb üheks variandiks veel pritse süsteem et seal midagi peetis sest sai käidud just ülevaatusel ja seal öeldi et mootori heitkaasi sisaldus on üli hea et teeb silmad ette ka90 aastatest ülespoole liikujatest.Kütet võtab aga huvitaval kombel 11-14 ja see on mõistmatu.
Taarm kui palju sul kütet läheb kas on kõvasti väiksem näitaja kui mul.
Taarm kui palju sul kütet läheb kas on kõvasti väiksem näitaja kui mul.
No minu masin võtab linnas ka kuskil 11l ikka ära, võib-olla, et isegi sutsukese rohkemgi. See ragin on ikka suhteliselt nõme minu meelest, mul on kogu aeg sihuke hirm, et millal ta nüüd ikka laiali lendab (pakun muidugi ikka üle ka ). Aga jama jah selle asjaga, käsin siis mõnele lukksepale näitamas ka, üks ütles, et klapid, teine jälle, et kõik on korras, anna aga minna. Ei tea siis, tahaks muidu ikka sellele veale jälile saada.
BMW= Sõidurõõm
Vat seda ma pole proovinud, aga homme hommikul kohe proovin(ei viitsi enam garaai ronida )
Siiamaani olen seda raginat kuulanud/lasknud kuulata tühikäigul, ise autost väljas olles.
Igatahes tühikäigul (ilma sidurit alla vajutamata) mootorile pöördeid lisades, suureneb ka ragin võrdselt mootori pöörete kasvades.
Siiamaani olen seda raginat kuulanud/lasknud kuulata tühikäigul, ise autost väljas olles.
Igatahes tühikäigul (ilma sidurit alla vajutamata) mootorile pöördeid lisades, suureneb ka ragin võrdselt mootori pöörete kasvades.
BMW= Sõidurõõm
Kaidu, kui sul sama probleem, mis minulgi, siis see vist ikka sidurist olla ei saa. Ma küll oma autol ei ole siduriga midagi ette võtnud, kuid tundub, et tal veel ressurssi on, õrnalt nagu libiseks, aga arvan, et see ainult tundub mulle.
Ma ikka ise arvan, et tegu on kas pihustitega/pihustiga, nukkvõll või siis klapid.
Äkki on klapipesad nii kulunud? Nookurid?
Kaidu, kas sul hakkab ta juba kohe külmast peast ragistama? Mul nagu minutikese külmalt käima pannes on vaikne (enam-vähem) ja siis kui poolsoe ja päris soe hakkab mõnusalt ragistama. Eks algul ole õlid paksemad jne.
Ma ikka ise arvan, et tegu on kas pihustitega/pihustiga, nukkvõll või siis klapid.
Äkki on klapipesad nii kulunud? Nookurid?
Kaidu, kas sul hakkab ta juba kohe külmast peast ragistama? Mul nagu minutikese külmalt käima pannes on vaikne (enam-vähem) ja siis kui poolsoe ja päris soe hakkab mõnusalt ragistama. Eks algul ole õlid paksemad jne.
BMW= Sõidurõõm
Hollow kirjutas:
"kas see ragin mingilgi määral muutub kui sa sidurit vajutad... sidur all kaasi lisad ja siis jälle jala kaasipedaalilt ära võtad või kõrgemate pööretega siduri alla vajutad ja lahti lased... ideepoolest peaks mingid helilised erinevused olema"
Vastan, proovisin selle täna ära, aga ei muutunud asi absoluutselt midagi, ragistab ikka igatpidi ühtemoodi.
"kas see ragin mingilgi määral muutub kui sa sidurit vajutad... sidur all kaasi lisad ja siis jälle jala kaasipedaalilt ära võtad või kõrgemate pööretega siduri alla vajutad ja lahti lased... ideepoolest peaks mingid helilised erinevused olema"
Vastan, proovisin selle täna ära, aga ei muutunud asi absoluutselt midagi, ragistab ikka igatpidi ühtemoodi.
BMW= Sõidurõõm
No tere jälle!
Õngitsesin siis vana teema ülesse ja asjalood on siis arenenud ainult nii palju, et olen käinud kõik oma kodulinna (Paide) teenindused läbi. Kahjuks ei ole keegi konkreetselt leidnud üles viga- regulleeriti klappe, kontrolliti nukkvõlli (imeväiksed soonekesed on sees, muidu pidi hea olema), vaadati üle nookurid, ka need olid korras. Leiti üles ainult see, et jagaja kuidagi nagu loksuks ja pakuti, et jagaja hammasratas on ilmselt kulunud. Muid vigu ei leitud ja selle ragina peale kehitatakse ainult õlgu . Samuti on paljud teenindused pakkunud ainult kuulamise järgi, et viga nagu oleks klappides (klapi kõrin). Ühes teeninduspunktis pakuti, et kas on klapipesad nii kulunud või on siis asi pihustites, aga pihustid ikka sellist häält vast ei teeks.
Täna käisin ülevaatusel ja co ning muud mootori näitajad (samuti veermik, puksid, pidurid, tuled jne) olid lausa väga head, kiideti veel, et nii heas korras E30-et ei ole nemad enam ammu näinud.
Ühesõnaga sõidan edasi ja äkki keegi siit oskab veel kedagi head mootori asjatundjat kuskil Kesk-Eesti kandis soovitada või ise midagi välja pakkuda.
Kõike head,
Tarmo
Õngitsesin siis vana teema ülesse ja asjalood on siis arenenud ainult nii palju, et olen käinud kõik oma kodulinna (Paide) teenindused läbi. Kahjuks ei ole keegi konkreetselt leidnud üles viga- regulleeriti klappe, kontrolliti nukkvõlli (imeväiksed soonekesed on sees, muidu pidi hea olema), vaadati üle nookurid, ka need olid korras. Leiti üles ainult see, et jagaja kuidagi nagu loksuks ja pakuti, et jagaja hammasratas on ilmselt kulunud. Muid vigu ei leitud ja selle ragina peale kehitatakse ainult õlgu . Samuti on paljud teenindused pakkunud ainult kuulamise järgi, et viga nagu oleks klappides (klapi kõrin). Ühes teeninduspunktis pakuti, et kas on klapipesad nii kulunud või on siis asi pihustites, aga pihustid ikka sellist häält vast ei teeks.
Täna käisin ülevaatusel ja co ning muud mootori näitajad (samuti veermik, puksid, pidurid, tuled jne) olid lausa väga head, kiideti veel, et nii heas korras E30-et ei ole nemad enam ammu näinud.
Ühesõnaga sõidan edasi ja äkki keegi siit oskab veel kedagi head mootori asjatundjat kuskil Kesk-Eesti kandis soovitada või ise midagi välja pakkuda.
Kõike head,
Tarmo
BMW= Sõidurõõm
Viimati muutis kaidu, 30.05.2006 07:33 00, muudetud 1 kord kokku.