E36 coupe pidurikettad kõverad
E36 coupe pidurikettad kõverad
nii probleem siis järgmine:
autot ostes oli üks esimene piduriketas kõver. Laskin mõlemad üle treida. kõik oli nädal aega OK kuni jälle üks kõver. jälle lasin üle treida. Järgmine kord sain juba paar nädalat sõita ja jälle üks kõver. Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver
Niipalju võin veel öelda et pidurid peal pole ja sõidustiil on ka suht rahulik nii et pidurid valu ei saa.
Kas keegi suudab mulle öelda mis võib valesti olla, et need kettad koguaeg kõveraks lähevad
autot ostes oli üks esimene piduriketas kõver. Laskin mõlemad üle treida. kõik oli nädal aega OK kuni jälle üks kõver. jälle lasin üle treida. Järgmine kord sain juba paar nädalat sõita ja jälle üks kõver. Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver
Niipalju võin veel öelda et pidurid peal pole ja sõidustiil on ka suht rahulik nii et pidurid valu ei saa.
Kas keegi suudab mulle öelda mis võib valesti olla, et need kettad koguaeg kõveraks lähevad
Ning mis põhimõttega seda tehakse? Rehve näiteks samuti taastatakse..aga mis sa arvad - kuda asja funktsionaalsus kannatab?raimo_r kirjutas:treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.
Ning palju seal jääb tõelisest performan'sist alles?
Ning palju sa ikka ühe autoga sõidad ? Et sa peaksid ikka kohe treima kettaid,kuna sul korralikud klotsid kaovad oma mõtet? Ühe korraliku komplektiga (tutikad kettad ning tutikad klotsid) sõidad ikka päääris pika aega..vahetad võibolla 1 paari klotse...ja kõike seda sulle jätkub 4a. min.
Ja kui sa isegi sõidad 1 autoga nii palju,no siis sa peaksid ikka ostma orig stuffi,kuna ohutus ju kõige tähtsam
Just-just-justDanil523 kirjutas:.... mõne päeva pärast on veel hullem kui oli...
Osta parem kasutatud normaalse paksusega kettad, või siis uued.
Seda ma nägin küll....üleval todud info nendele,kes arvab milleks osta uusi kettaid - kui saab vanu treida ja vsjoo ok kohe muutub?weyler007 kirjutas:Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver
Kelle toodang on su uued kettad?
Ning kuidas sa avastad-avastasid Ketaste kõverust?
Ning kuda asi näeb välja?
tehakse selle põhimõttega, et ebatasase pinnaga pidurikettale uusi klotse pannes uued klotsid vilistama ei hakkaks ja kiiresti ära ei kuluks.tsjuvak kirjutas:Ning mis põhimõttega seda tehakse? Rehve näiteks samuti taastatakse..aga mis sa arvad - kuda asja funktsionaalsus kannatab?raimo_r kirjutas:treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.
Ning palju seal jääb tõelisest performan'sist alles?
Ning palju sa ikka ühe autoga sõidad ? Et sa peaksid ikka kohe treima kettaid,kuna sul korralikud klotsid kaovad oma mõtet? Ühe korraliku komplektiga (tutikad kettad ning tutikad klotsid) sõidad ikka päääris pika aega..vahetad võibolla 1 paari klotse...ja kõike seda sulle jätkub 4a. min.
Ja kui sa isegi sõidad 1 autoga nii palju,no siis sa peaksid ikka ostma orig stuffi,kuna ohutus ju kõige tähtsam
mis performancest jutt käib ? pidurikettal on lubatud minimaalne paksus, sinnamaani võib treida ja teha niipalju kui süda lustib.
ma ei ole öeldnud, et mina nii teen, vaid tehakse enamustes remonditöökodades.
kui klient tahab, siis klient peab saama - klient on ju kuningas !
rehve taastatakse küll jah ja millegipärast on see lausa omaette tööstus.
taastatud rehv, mis on läbinud kontrollid jne ei kõlba aga suvalise ajalooga kasutatud rehv on hea küll ?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ei hakka pikke jutte kirjutama....
Taastatud asjad SAKIVAD! (treimine omamoodi ketta taastamine...sirgeks tegemine...)
Ega selle teema postitaja ei tea ju,kui vanad tal need kettad seal vahel olid? Äkii nood on vabsee juba läbi omadega? Pole ime et kõverad...
Klient on küll kuningas - aga kas kuningal mõistus peas kaa on?
Pigem ostaks suvalise ajalooga kasutatud rehv ,kuna nood ikka valmistatud tehnoloogia järgi otse Tootjalt...mitte kuskil (vahet ei ole) taastatud Vasja juures..või mis iganes...
2 weyler007
Äkki sul lihtsalt veljed/plekid valesti balanseeritud? rehv omadega kuidagi pe....s?
Taastatud asjad SAKIVAD! (treimine omamoodi ketta taastamine...sirgeks tegemine...)
Ega selle teema postitaja ei tea ju,kui vanad tal need kettad seal vahel olid? Äkii nood on vabsee juba läbi omadega? Pole ime et kõverad...
Klient on küll kuningas - aga kas kuningal mõistus peas kaa on?
Pigem ostaks suvalise ajalooga kasutatud rehv ,kuna nood ikka valmistatud tehnoloogia järgi otse Tootjalt...mitte kuskil (vahet ei ole) taastatud Vasja juures..või mis iganes...
2 weyler007
Äkki sul lihtsalt veljed/plekid valesti balanseeritud? rehv omadega kuidagi pe....s?
Ketaste firmat ma tõesti ei mäleta(ei süvenenud):?
ketaste kõverust teen kindlaks sellega et pedaal vibreerib
vibreeris nii suverahvidega(valuvelgedel) kui ka talverehvidega plekkvelgedel. kõik on palanseeritud ja ei kasuta taastatud rehve
Need vanad kettad lasin Elkes treida ja töömees ütles et ketta paksusust on veel küll-ja-küll
Tänaseks päevaks on need uuedki kettad üle lastud treida ja hetkel kõik ok ptui-ptui-ptui
ketaste kõverust teen kindlaks sellega et pedaal vibreerib
vibreeris nii suverahvidega(valuvelgedel) kui ka talverehvidega plekkvelgedel. kõik on palanseeritud ja ei kasuta taastatud rehve
Need vanad kettad lasin Elkes treida ja töömees ütles et ketta paksusust on veel küll-ja-küll
Tänaseks päevaks on need uuedki kettad üle lastud treida ja hetkel kõik ok ptui-ptui-ptui
joonlauast, mõõdulindist või mõõteriistadest oled kuulnud ?tsjuvak kirjutas:Ei hakka pikke jutte kirjutama....
Taastatud asjad SAKIVAD! (treimine omamoodi ketta taastamine...sirgeks tegemine...)
Ega selle teema postitaja ei tea ju,kui vanad tal need kettad seal vahel olid? Äkii nood on vabsee juba läbi omadega? Pole ime et kõverad...
palun tutvu asjakohase kirjandusega http://www.tirerack.com/brakes/tech/tec ... ?techid=80
näed - lausa toodetakse spetsiaalseid treipinke selle jaoksPlain brake rotors may be turned on a brake lathe to remove scoring and to true the disc surfaces until this minimum thickness has been reached. Drilled and slotted rotors may not be able to be turned and should be replaced if they become scored.
http://www.hunter.com/pub/product/lathe/index.htm
weyler007: kas kõveraks läheb üks ja seesama pool ?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Pakun et sul ikka midagi veermikus viga...ketad ju uued?
Kui sa viisid need uued ketad treimisele,sas silmaga oli näha kõverust?
2 raimo_r
Tean aint seda,et nii palju kui olen kuulnud,näinud ning oma kogemustest - treitud kettad ei kesta kaua (päev,nädal,kuu....) - järelikult asi see treimine....ostad uue asja ja vsjo
Kui asi juba läks kõveraks(mis siis et treitud),järelikult metall juba kaotas oma stabiilsust..eks ole? ---> performance loss...
peace
Kui sa viisid need uued ketad treimisele,sas silmaga oli näha kõverust?
2 raimo_r
Tean aint seda,et nii palju kui olen kuulnud,näinud ning oma kogemustest - treitud kettad ei kesta kaua (päev,nädal,kuu....) - järelikult asi see treimine....ostad uue asja ja vsjo
Kui asi juba läks kõveraks(mis siis et treitud),järelikult metall juba kaotas oma stabiilsust..eks ole? ---> performance loss...
Mitte - have to be - kuni ketta paksus on minimaalne...lihtsalt MAY...seega igaüks mõtleb oma peaga - tahad ta seda mõttetud jama oma kaela ,või mitte..."niikuinii" see kogu värk viib uute ketaste ostmiseni välja....seega milleks see bs?Tsiteerin::
Plain brake rotors may be turned on a brake lathe to remove scoring and to true the disc surfaces until this minimum thickness has been reached. Drilled and slotted rotors may not be able to be turned and should be replaced if they become scored.
peace
pigem jääb üks kahest suportist lihtsalt peale või ei tõmba mansett alati õieti tagasi.
tsjuvak
Kes ütles "have to be" ? - mina mitte. Ma ütlesin, et tehakse, sest see on lubatud kuni piduriketta miinimum paksuseni.
Tavaliselt treitakse just sellepärast, et uusi klotse panna. Ülekuumenemise võib olla metall oma stabiilsuse kaotanud ja selle puhul ei pruugi alati aidata.
Mul on võtta 10a+ kogemust selles vallas, pole mõtet niisama lahmima tulla, et mõttetu ja nii ei tehta. Treitakse isegi autoesindustes ja üle maailma.
tsjuvak
Kes ütles "have to be" ? - mina mitte. Ma ütlesin, et tehakse, sest see on lubatud kuni piduriketta miinimum paksuseni.
Tavaliselt treitakse just sellepärast, et uusi klotse panna. Ülekuumenemise võib olla metall oma stabiilsuse kaotanud ja selle puhul ei pruugi alati aidata.
Mul on võtta 10a+ kogemust selles vallas, pole mõtet niisama lahmima tulla, et mõttetu ja nii ei tehta. Treitakse isegi autoesindustes ja üle maailma.
Viimati muutis raimo_r, 11.01.2007 21:31 30, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tegelikult on point hoopis selles, et ka minu autol on pidurikettad kõverad. Olid seda ennem ja on ka nüüd peale uute panekut. Umbes 2 nädalat sai normaalselt sõita. Seega kas keegi teab millest nad siis sedasi ikkagi kõveraks võivad minna? Kas teemaalgataja leidis lahenduse?
Real cars don't spin the front tires, they lift them!