E36 coupe pidurikettad kõverad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
weyler007
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 25.12.2005 14:25 16

E36 coupe pidurikettad kõverad

Postitus Postitas weyler007 »

nii probleem siis järgmine:
autot ostes oli üks esimene piduriketas kõver. Laskin mõlemad üle treida. kõik oli nädal aega OK kuni jälle üks kõver. jälle lasin üle treida. Järgmine kord sain juba paar nädalat sõita ja jälle üks kõver. Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver :cry:
Niipalju võin veel öelda et pidurid peal pole ja sõidustiil on ka suht rahulik nii et pidurid valu ei saa.
Kas keegi suudab mulle öelda mis võib valesti olla, et need kettad koguaeg kõveraks lähevad :?:
Kasutaja avatar
extsy
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 31.05.2006 12:03 15
Asukoht: Rkv.

Postitus Postitas extsy »

Eest stange kyljest peaksid tuulutus kanalid tulema suunaga piduri ketastele,mis nagu jahutab kettaid.
Kui seda plastikust kanalit seal ei ole siis ikka võivad kettad propellerisse minna.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Pidurid peale ei jää?
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

weyler007 kirjutas: Niipalju võin veel öelda et pidurid peal pole ja sõidustiil on ka suht rahulik nii et pidurid valu ei saa.
AARE530 kirjutas:Pidurid peale ei jää?
:?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

10 x mõõda 1 kord remondi, arvan, et ikka jääb peale, proovi peale sõitu kas veljed on soojad/kuumad, võrdle teistega.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
weyler007
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 25.12.2005 14:25 16

Postitus Postitas weyler007 »

seda kas pidurid peale jäävad olen juba korduvalt kontrollinud nii katsumisega peale sõitu kui lihtsalt ringi keeramisega tungraual.
Üle sai vaadatud ka jahutus. Plastik tunnelid olemas ja täiesti vabad.
Lasen needki kettad siis üle treida ja eks siis paista kauks seekord :?
Kasutaja avatar
marek320
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 19.08.2004 19:41 57
Asukoht: Worldwide

Postitus Postitas marek320 »

Rattalaager on korras? vbl see mõjutab miskit!
E60 530i
Metallide termotöötlus.
varsonist
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 06.10.2006 13:34 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas varsonist »

Mnjah...

Minuteada ongi kettad nats kõverad,et peale pidurdamist klotsid eemale tõugata muidu lähevad kuumaks...ja kui sa neid treid siis kaob see võnge ära ja kettad lähevad kuumaks...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

varsonist kirjutas:Mnjah...

Minuteada ongi kettad nats kõverad,et peale pidurdamist klotsid eemale tõugata muidu lähevad kuumaks...ja kui sa neid treid siis kaob see võnge ära ja kettad lähevad kuumaks...
paha jutt suhu tagasi
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

klotsid toob tagasi pidurisuppordi mansett!!!täpsemalt siis pidurisuppordis asetseva töösilindri kolvi ümber olev mansett!
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

Piduri kettaid EI TREITA!
Olge normaalsed inimesed,pidurite puhul ei jamata. Kui keegi ei jaksa osta orig. osi,ostke kas või Brembo kettaid Autopartnerist.... MAX 2tk hind oleks 1 orig.ketta hind :roll: (mis on ~ 1000-1400)

Peace
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Pidurid ja nähtavus- 2 asja mille pealt ei tasu kokku hoida, tsjuvakil täitsa õigus :)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Olen ka sellise probleemiga kord kokku puutunud. Olen treinud isiklikult nii esimesi kui ka tagumisi ja tulemuseks puhas 0, mõne päeva pärast on veel hullem kui oli...
Osta parem kasutatud normaalse paksusega kettad, või siis uued.
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

raimo_r kirjutas:treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.
Ning mis põhimõttega seda tehakse? Rehve näiteks samuti taastatakse..aga mis sa arvad - kuda asja funktsionaalsus kannatab?
Ning palju seal jääb tõelisest performan'sist alles?
Ning palju sa ikka ühe autoga sõidad ? Et sa peaksid ikka kohe treima kettaid,kuna sul korralikud klotsid kaovad oma mõtet? Ühe korraliku komplektiga (tutikad kettad ning tutikad klotsid) sõidad ikka päääris pika aega..vahetad võibolla 1 paari klotse...ja kõike seda sulle jätkub 4a. min.
Ja kui sa isegi sõidad 1 autoga nii palju,no siis sa peaksid ikka ostma orig stuffi,kuna ohutus ju kõige tähtsam ;)
Danil523 kirjutas:.... mõne päeva pärast on veel hullem kui oli...
Osta parem kasutatud normaalse paksusega kettad, või siis uued.
Just-just-just ;)
weyler007
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 25.12.2005 14:25 16

Postitus Postitas weyler007 »

Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver
:roll:
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

weyler007 kirjutas:
Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver
:roll:
Seda ma nägin küll....üleval todud info nendele,kes arvab milleks osta uusi kettaid - kui saab vanu treida ja vsjoo ok kohe muutub? ;)


Kelle toodang on su uued kettad?
Ning kuidas sa avastad-avastasid Ketaste kõverust?
Ning kuda asi näeb välja?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

tsjuvak kirjutas:
raimo_r kirjutas:treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.
Ning mis põhimõttega seda tehakse? Rehve näiteks samuti taastatakse..aga mis sa arvad - kuda asja funktsionaalsus kannatab?
Ning palju seal jääb tõelisest performan'sist alles?
Ning palju sa ikka ühe autoga sõidad ? Et sa peaksid ikka kohe treima kettaid,kuna sul korralikud klotsid kaovad oma mõtet? Ühe korraliku komplektiga (tutikad kettad ning tutikad klotsid) sõidad ikka päääris pika aega..vahetad võibolla 1 paari klotse...ja kõike seda sulle jätkub 4a. min.
Ja kui sa isegi sõidad 1 autoga nii palju,no siis sa peaksid ikka ostma orig stuffi,kuna ohutus ju kõige tähtsam ;)
tehakse selle põhimõttega, et ebatasase pinnaga pidurikettale uusi klotse pannes uued klotsid vilistama ei hakkaks ja kiiresti ära ei kuluks.

mis performancest jutt käib ? pidurikettal on lubatud minimaalne paksus, sinnamaani võib treida ja teha niipalju kui süda lustib.

ma ei ole öeldnud, et mina nii teen, vaid tehakse enamustes remonditöökodades.
kui klient tahab, siis klient peab saama - klient on ju kuningas !

rehve taastatakse küll jah ja millegipärast on see lausa omaette tööstus.
taastatud rehv, mis on läbinud kontrollid jne ei kõlba aga suvalise ajalooga kasutatud rehv on hea küll ?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

Ei hakka pikke jutte kirjutama.... ;)

Taastatud asjad SAKIVAD! (treimine omamoodi ketta taastamine...sirgeks tegemine...)
Ega selle teema postitaja ei tea ju,kui vanad tal need kettad seal vahel olid? Äkii nood on vabsee juba läbi omadega? Pole ime et kõverad...

Klient on küll kuningas - aga kas kuningal mõistus peas kaa on? :)
Pigem ostaks suvalise ajalooga kasutatud rehv ,kuna nood ikka valmistatud tehnoloogia järgi otse Tootjalt...mitte kuskil (vahet ei ole) taastatud Vasja juures..või mis iganes... ;)

2 weyler007

Äkki sul lihtsalt veljed/plekid valesti balanseeritud? rehv omadega kuidagi pe....s?
weyler007
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 25.12.2005 14:25 16

Postitus Postitas weyler007 »

Ketaste firmat ma tõesti ei mäleta(ei süvenenud):?
ketaste kõverust teen kindlaks sellega et pedaal vibreerib
vibreeris nii suverahvidega(valuvelgedel) kui ka talverehvidega plekkvelgedel. kõik on palanseeritud ja ei kasuta taastatud rehve :!:

Need vanad kettad lasin Elkes treida ja töömees ütles et ketta paksusust on veel küll-ja-küll
Tänaseks päevaks on need uuedki kettad üle lastud treida ja hetkel kõik ok ptui-ptui-ptui
erik78
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 23.06.2006 10:37 30

Postitus Postitas erik78 »

Vibrada võib tekkida ka siis, kui roolisüsteemis on lõtkud, eriti siis kui läbi on mõlemad sisemised rooliotsad.
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

Pedaal vibreerib? Huvitav küll.....kas sul rool vibreerib pidurdades?
weyler007
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 25.12.2005 14:25 16

Postitus Postitas weyler007 »

ptui rool ikka jah :oops:
aga need tagumised õõtsapuksid on küll sellised "kapsad" kui käega rattast kinni võtta siis loksub ikka meeldivalt, kuigi needgi alles vahetatud :? ja seda olen nii mitmelgi kolmesel loksutanud ja teevad samamoodi
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

tsjuvak kirjutas:Ei hakka pikke jutte kirjutama.... ;)

Taastatud asjad SAKIVAD! (treimine omamoodi ketta taastamine...sirgeks tegemine...)
Ega selle teema postitaja ei tea ju,kui vanad tal need kettad seal vahel olid? Äkii nood on vabsee juba läbi omadega? Pole ime et kõverad...
joonlauast, mõõdulindist või mõõteriistadest oled kuulnud ?

palun tutvu asjakohase kirjandusega http://www.tirerack.com/brakes/tech/tec ... ?techid=80
Plain brake rotors may be turned on a brake lathe to remove scoring and to true the disc surfaces until this minimum thickness has been reached. Drilled and slotted rotors may not be able to be turned and should be replaced if they become scored.
näed - lausa toodetakse spetsiaalseid treipinke selle jaoks
http://www.hunter.com/pub/product/lathe/index.htm

weyler007: kas kõveraks läheb üks ja seesama pool ?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

Pakun et sul ikka midagi veermikus viga...ketad ju uued?
Kui sa viisid need uued ketad treimisele,sas silmaga oli näha kõverust?


2 raimo_r

Tean aint seda,et nii palju kui olen kuulnud,näinud ning oma kogemustest - treitud kettad ei kesta kaua (päev,nädal,kuu....) - järelikult asi see treimine....ostad uue asja ja vsjo ;)
Kui asi juba läks kõveraks(mis siis et treitud),järelikult metall juba kaotas oma stabiilsust..eks ole? ---> performance loss...
Tsiteerin::
Plain brake rotors may be turned on a brake lathe to remove scoring and to true the disc surfaces until this minimum thickness has been reached. Drilled and slotted rotors may not be able to be turned and should be replaced if they become scored.
Mitte - have to be - kuni ketta paksus on minimaalne...lihtsalt MAY...seega igaüks mõtleb oma peaga - tahad ta seda mõttetud jama oma kaela ,või mitte..."niikuinii" see kogu värk viib uute ketaste ostmiseni välja....seega milleks see bs?
peace
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

pigem jääb üks kahest suportist lihtsalt peale või ei tõmba mansett alati õieti tagasi.

tsjuvak

Kes ütles "have to be" ? - mina mitte. Ma ütlesin, et tehakse, sest see on lubatud kuni piduriketta miinimum paksuseni.

Tavaliselt treitakse just sellepärast, et uusi klotse panna. Ülekuumenemise võib olla metall oma stabiilsuse kaotanud ja selle puhul ei pruugi alati aidata.
Mul on võtta 10a+ kogemust selles vallas, pole mõtet niisama lahmima tulla, et mõttetu ja nii ei tehta. Treitakse isegi autoesindustes ja üle maailma.
Viimati muutis raimo_r, 11.01.2007 21:31 30, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

bmw keskuses ei treita , tallinas vähemalt mitte :D
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

raimo_r kirjutas:Ülekuumenemise võib olla metall oma stabiilsuse kaotanud ja selle puhul ei pruugi alati aidata..
No näed...ongi minu point ;)
Arne_P
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 01.02.2007 09:53 11
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saku

Postitus Postitas Arne_P »

Tegelikult on point hoopis selles, et ka minu autol on pidurikettad kõverad. Olid seda ennem ja on ka nüüd peale uute panekut. Umbes 2 nädalat sai normaalselt sõita. Seega kas keegi teab millest nad siis sedasi ikkagi kõveraks võivad minna? Kas teemaalgataja leidis lahenduse?
Real cars don't spin the front tires, they lift them!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ketas läheb kõveraks siis kui saab kuuma pikalt, ehk klotsid ei tule kettaga kontakrist tagasi, liugurid kinni või kolb kinni
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta