E46 kõrvalistuja istme airbagi matt
E46 kõrvalistuja istme airbagi matt
Sõbra muret kurdan!
Sissejuhatus:
Armatuuris airbagi tuli põleb pidevalt (ei vilgu). Käis UMis veakoodi kustutamas paar nädalat tagasi, kuid hiljaaegu süttis armatuuris taas airbagi tuluke. UMist öeldi, et kui taas süttib, siis veakoodi järjekordsest kustutamisest ei ole kasu, ning istme sees olev airbagi matt tuleb uue vastu välja vahetada.
Küsimus:
Millest üldse istme sees olev matt otsad võib anda?
Kas neid kõrvalistuja istme matte saab ka kuidagi parandada? Kui jah, siis kes seda teeks?
Kas on ka muid variante, kui et UMis see istme anduri matt ära vahetada? B-varuosa, keegi siin foorumis tegeleb nende müügi ja paigaldamisega?
Tänan
Sissejuhatus:
Armatuuris airbagi tuli põleb pidevalt (ei vilgu). Käis UMis veakoodi kustutamas paar nädalat tagasi, kuid hiljaaegu süttis armatuuris taas airbagi tuluke. UMist öeldi, et kui taas süttib, siis veakoodi järjekordsest kustutamisest ei ole kasu, ning istme sees olev airbagi matt tuleb uue vastu välja vahetada.
Küsimus:
Millest üldse istme sees olev matt otsad võib anda?
Kas neid kõrvalistuja istme matte saab ka kuidagi parandada? Kui jah, siis kes seda teeks?
Kas on ka muid variante, kui et UMis see istme anduri matt ära vahetada? B-varuosa, keegi siin foorumis tegeleb nende müügi ja paigaldamisega?
Tänan
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Samas kui autole on ettenähtud Airbag, siis ta võiks ka töötada nii juhi kui kaasreisijate huvides ja nt kui kunagi auto müüki peaks minema ning siis tulevane omanik saab selle taas lasta aktiveerida ning töökorda lasta teha vms?Kristjan_K kirjutas:See kõrvalistuja airbagi matt on väljaprogrammeeritav. Patrik on abiks.
Oletus:
Kui see on tõesti väljaprogrammeeritav (või lihtsalt ringiühendatav?) siis loodetavasti sel viisil, et airbagid ja turvavöö eelpingutid jäävad ikka tööle.
Mati idee peaks olema selles, et kui kõrvalistmel kedagi avarii hetkel ei istu, siis vastavaid pürovahendeid lahti ei lasta.
Ju siis peale kohitsemist lastakse nad lahti vaatamata sellele, kas keegi seal istub või mitte.
Matt ise on suht õrnakene. Vigastuseks pidavat piisama sellest, kui paras poiss põlvega istmepõhjal tallub. Sama lugu on tegelikult istmesoojenduse niitidega.
Kui see on tõesti väljaprogrammeeritav (või lihtsalt ringiühendatav?) siis loodetavasti sel viisil, et airbagid ja turvavöö eelpingutid jäävad ikka tööle.
Mati idee peaks olema selles, et kui kõrvalistmel kedagi avarii hetkel ei istu, siis vastavaid pürovahendeid lahti ei lasta.
Ju siis peale kohitsemist lastakse nad lahti vaatamata sellele, kas keegi seal istub või mitte.
Matt ise on suht õrnakene. Vigastuseks pidavat piisama sellest, kui paras poiss põlvega istmepõhjal tallub. Sama lugu on tegelikult istmesoojenduse niitidega.
Vot vot, endalgi sellesamuse pärast airbagi tuli põles. Um-is läheks vahetus 2000+ krooni midagi. Kui oleks väljaprogrammeeritav nii, et avarii korral avanevad turvapadjad nii või naa, mõtleks isegi selle peale. Aga kas teab keegi öelda, kuidas siis hetkel on, kui airbagi tuli põleb ja kõrvalistuja turvamatt katki, kas õnnetuse korral pole airbagide avanemist loota?
Jah, seda öeldigi UMist sõbrale, et kui tuli põleb ja matt on katki, siis bagid ei avane...Relax kirjutas:Vot vot, endalgi sellesamuse pärast airbagi tuli põles. Um-is läheks vahetus 2000+ krooni midagi. Kui oleks väljaprogrammeeritav nii, et avarii korral avanevad turvapadjad nii või naa, mõtleks isegi selle peale. Aga kas teab keegi öelda, kuidas siis hetkel on, kui airbagi tuli põleb ja kõrvalistuja turvamatt katki, kas õnnetuse korral pole airbagide avanemist loota?
Oskab keegi targem veel enda teadmiste, kogemuste põhjal midagi kosta?
tartu UM . Samas kes viitsib võib ise ka kodus nokitsega , ullu pole aga lihtsalt natukene aega võtab. mati vahetust mõtlen!
Viimati muutis kapa, 06.03.2007 20:00 08, muudetud 1 kord kokku.