E30 õõtsad E36-le
E30 õõtsad E36-le
Küsimus selline, et kas sobivad? Koguaeg arvasin, et lähevad küll, aga ühest teemast tuli välja, et M3 õõtsad on erinevad. Kas E36 M3 õõtsad on siis midagi muud mõõtudelt kui tavalised? Ahjaa, kui keegi kavatseb otsinguga nähvata, siis proovisin mis ma proovisin, aga ei suutnud sobivat märksõna välja mõtelda.
Leidsin viite:
http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
Vt. vastust küsimusele "Wie kann ich das E36-Fahrwerk verbessern?"
Eesti keeli on see väga lihtne: E30 õõtsad ja E30 M3-e puksid.
http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
Vt. vastust küsimusele "Wie kann ich das E36-Fahrwerk verbessern?"
Eesti keeli on see väga lihtne: E30 õõtsad ja E30 M3-e puksid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- ennopoiss
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
- Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
- Asukoht: Võrumaa
Vabndust, aga kui jutt juba sellele läks siis mul ka pisike küsimus. Kas e 30 õõtshoova otsapuksid e36 lähevad või ei? Said kunagi e30 jaoks ostetud, aga jäid vahetamata ja nüüd siis oman e36.
"Kui kogu külarahval veel juuksed vihast peas püsti ei seisa on ilmselgelt veel liiga vara peolt koju minna..."
- ennopoiss -
- ennopoiss -
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Jah, see kooslus on kõige mõttekam, kuna e30 puksid on tugevamad, kui e36 enda omad.Jarlo kirjutas:lähevad küll, mul endal on selline kooslus all!ennopoiss kirjutas:Vabndust, aga kui jutt juba sellele läks siis mul ka pisike küsimus. Kas e 30 õõtshoova otsapuksid e36 lähevad või ei? Said kunagi e30 jaoks ostetud, aga jäid vahetamata ja nüüd siis oman e36.
Ise kasutan samuti.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Ei hakanud uut teemat tegema aga huvitab e36 alumise õõtsapuksi ehitus.
Puksi sisu nimelt on ühenduses ainult ülevalt ja alt puksi välimise osaga külgedel lihtsalt vahed vahel 3-5mm.
Aru ma ei saanud, tundus et ei ole mitte katki vaid ongi selline, et siis puksi ehitatdes on kohe loodud esirattale edasi-tagasi lõtk aga miks?
Puksi sisu nimelt on ühenduses ainult ülevalt ja alt puksi välimise osaga külgedel lihtsalt vahed vahel 3-5mm.
Aru ma ei saanud, tundus et ei ole mitte katki vaid ongi selline, et siis puksi ehitatdes on kohe loodud esirattale edasi-tagasi lõtk aga miks?
täispuks on liiga jäik tõenäoliselt. M3 puks on täispuks näiteks. võib veidi odavam variant on selline http://img76.imageshack.us/img76/7966/dsc00001ha2.jpgBigMoneyWaste kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema aga huvitab e36 alumise õõtsapuksi ehitus.
Puksi sisu nimelt on ühenduses ainult ülevalt ja alt puksi välimise osaga külgedel lihtsalt vahed vahel 3-5mm.
Aru ma ei saanud, tundus et ei ole mitte katki vaid ongi selline, et siis puksi ehitatdes on kohe loodud esirattale edasi-tagasi lõtk aga miks?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Aga miks on tahetud jäikust vähendada, te oleks vaiksem ja pehmem auto või ei kannata mõned muud jupid tugevamaid lööke välja.
Et kui ma nüüd sinna mingid jäigad puksid panen kas siis hakkan kaks korda tihedamini sarniire vms ka vahetama.
Hea pidi olema e30 õõts ja M3 puks, ka e30 õõts on oluliselt tugevam või on selle sarniirid tugevamad, teab keegi?
Tahaks hirmsasti midagi jäigemat sinna panna sellise "vedela" esisillaga on ikka väga veider sõita.
Et kui ma nüüd sinna mingid jäigad puksid panen kas siis hakkan kaks korda tihedamini sarniire vms ka vahetama.
Hea pidi olema e30 õõts ja M3 puks, ka e30 õõts on oluliselt tugevam või on selle sarniirid tugevamad, teab keegi?
Tahaks hirmsasti midagi jäigemat sinna panna sellise "vedela" esisillaga on ikka väga veider sõita.
e30 õõtsad pannakse sellepärast, et seal on konstruktsioon tiba tugevam ja e30 sharniirid odavamad ja tugevama ehitusega kui e36 omad... nii rääkis mulle inimene kes seda swapi teinud korduvalt... samuti soovitas vähegi kiirema liiklemisega autole kasutada täis puksi
minu e36 originaal puksid mis on vahetatud 11000km tagasi... hakkavad jälle otsa saama... Welcome To Estonia
minu e36 originaal puksid mis on vahetatud 11000km tagasi... hakkavad jälle otsa saama... Welcome To Estonia
Arumaeisaa. Auto ostes vahetasin juhipoolse sharniiri , sisemise rooliotsa ja stabika kondid. 40000 km mööda igatsugu teid, kusjuures pea pooled kruusateed ilma tagasi hoidmata. Mitte midagi polnud läbi läinud. Nojah stabika kondi keere oli maas, aga seda võin ainult enda kraesse ajada(ju siis pingutasin löökvõtmega liiga palju, kui varrast vahetasin).hollow kirjutas: minu e36 originaal puksid mis on vahetatud 11000km tagasi... hakkavad jälle otsa saama... Welcome To Estonia
sama teema pakub ka mulle huvi .... puksi külgedel on tõesti 3-5 mm vahed ja olen samuti auto all omaette mõelnud, on see puks nüüd läbi või peabki see selline olema et kui peabki olema, siis missugune see katkine puks välja näeb, mida kõik nii tihti vahetavad? olen autoga 3 aastat ringi lasknud ja pole seda õõtsapuksi veel vahetanud, seega kuskohast nad reeglina siis ära lagunevad?BigMoneyWaste kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema aga huvitab e36 alumise õõtsapuksi ehitus.
Puksi sisu nimelt on ühenduses ainult ülevalt ja alt puksi välimise osaga külgedel lihtsalt vahed vahel 3-5mm.
Aru ma ei saanud, tundus et ei ole mitte katki vaid ongi selline, et siis puksi ehitatdes on kohe loodud esirattale edasi-tagasi lõtk aga miks?
Mina sain LMI=Lemförderi toodangu sinna, peaks väike erinevus olema UM-i juppidest kuid põhimõtteliselt sama osa.MadMan kirjutas: Misasi on LMI?
Vaatasin, et UM-is on suht krõbedad hinnad nimetatud juppidel - E30 õõtsad üle 2200 tk ja E30 M3 puksid üle 1500 tk. Millised on alternatiivid?
M3 õõtsad on alumiiniumist, tavalised terasest.
Al M3 õõtsasid ei raatsinud osta.
Pole lugu, kui seal ei näidata, ei näidata ka e30 ja 36 sisemist sharniiri eraldi, aga ikka on vahetatavad.tsjuvak kirjutas:Hmm....huvitav asi...E30 õõtshoob Realoem.is näitab,et väli sharniir ei ole eemaldav? kuda nii?
Komplektis on õõts sharniiridega. Puks tuleb eraldi osta ja puksi kronsa vana jätta, kui juhuslikult uut osta ei soovi.