sigaretisüütaja väljund E36 sedaani pagasnikus?
sigaretisüütaja väljund E36 sedaani pagasnikus?
Nimelt plaan väike reisike ette võtta ja soov autokülmikut rentida, mis sigaretisüütaja pealt töötaks, aga külmiku paneks hea meelega pagasnikusse.
Kuid kas on keegi teadlik, kas E36 '93a sedaanidel on pagasnikusse sigaretisüütaja väljund kusagile suratud või ei ?
Kui ei ole, siis teine variant oleks mingi vastav pikendus eest taha vedada - sellega on kokkupuuteid kellelgi? Saadavus, hind jne?
Tänan.
Kuid kas on keegi teadlik, kas E36 '93a sedaanidel on pagasnikusse sigaretisüütaja väljund kusagile suratud või ei ?
Kui ei ole, siis teine variant oleks mingi vastav pikendus eest taha vedada - sellega on kokkupuuteid kellelgi? Saadavus, hind jne?
Tänan.
Sellise asja leidsin Ladu24.ee-st. Peaks sobima ma arvan.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Inimene küsis, kas keegi on teadlik, kas on, ma siis vastasin, et ei ole näinud... Aga ju siis uuematel asjadel ikkagi on juba...AndresS kirjutas:Esialgset küsijat see teadmine ilmselgelt ei aita, aga Aare harimiseks ütlen, et näiteks minu E46 Touringul täiesti olemas sigaretisüütaja pistik pakiruumis.AARE530 kirjutas:Mina küll ei ole BMW-l üldse näinud taga sigaretisüütajat
Seda ma oma postitusega püüdsingi tada anda, et uuematel on. Ei arvanudki, et inimene teada soovis, kui mitu inimest teab, et vanematel poleAARE530 kirjutas:Inimene küsis, kas keegi on teadlik, kas on, ma siis vastasin, et ei ole näinud... Aga ju siis uuematel asjadel ikkagi on juba...
Teemasse ka: Pikendusjuhtmega saab ka, aga kui on suurema pajaga E36 ning seega aku taga istub, ei tohiks sarnase statsionaarse pistiku tekitamine ka ju keeruline olla. Aga paras kaitse muidugi kindlasti vahele!
Krokodillid on alati kaasas igaks-juhuks. Ja tundub, et sel ajal kui auto mootor ei tööta ehk akut ei lae, võiks selle külmutuse siis pistikust välja võtta ning seda sees hoida siis vaid sõitmise ajal... Tänud teavitamastUPS kirjutas:Aku vastupidavus saab suuremaks probleemiks ma arvan. Oleneb muidugi seadmest (palju ta tarbib) ja aku mahutavusest, aga käivitusjuhtmed või varuaku kindlasti tark tegu kaasa võtta. Sõber kasutas kord sellist seadeldist kui telkimas käis, võis olla u. 3 tundi ja aku oli täiesti tühi pärast seda.
Autokülmik on suhteliselt mõttetu asi - suudab sissepandu temperatuuri ainult hoida ja sedagi juhul kui autos sees temperatuur ei ole üle +20C. Ehk siis kui kodust külmkapist asjad sinna tõsta siis suudab need jahedana hoida - ise külmaks midagi teha ei suuda ja kui päeva jooksul mõned korrad külmikut avada, siis ei suuda temperatuuri isegi mitte hoida. Autot seisma jättes tuleb alati pistikust välja tõmmata kui pärast sõita tahetakse. Lisaks peab olema tagatud kasti peal õhuvahetus ehk siis kuhugi asjade alla seda matta ei või ja kinnises täis pagasnikus erilist õhuvahetust ei teki.Lepard kirjutas:Ja tundub, et sel ajal kui auto mootor ei tööta ehk akut ei lae, võiks selle külmutuse siis pistikust välja võtta ning seda sees hoida siis vaid sõitmise ajal... Tänud teavitamast
Üritasime seda külmikut nädalasel Norra reisil kasutada ... lõpuks oli parim kasutus siiski lihtsalt sangaga toidukastina - külmikuna oli tõeliselt pointless. Täpselt sama hästi toimib tavaline penoplastist termokast.
Indrek
Endal ka termokast ja kasutan neid kinniseid plastmassist jäätopse, millel vesi sees ja mida külmkapis ära tuleb lasta jäätada. Mul on neid 5 tükki ja päeva hoiavad kindlasti toidu/õlle jahedas, muidugi ei tohi teda otse päikese käes hoida ega liiga palju kinni/lahti kakkuda.
Need sigarisüütajatest töötavad termokad on akutapjad ja kasu pole neist rohkem kui eelpool mainitud kopsikutest.
Need sigarisüütajatest töötavad termokad on akutapjad ja kasu pole neist rohkem kui eelpool mainitud kopsikutest.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Eelmine aasta Õlletoobri päevil kasutasin seda lahendust, aga kuna autos konti pole, oli autos soojem kui väljas ja seetõttu oli poole päevaga termokastis vaid vesi ja tundus ebamugav solistada...Korduvalt sai Selveris lahtist jääd käidud nuiamas, kuna külmlettidelt seda võimalik osta polnud suure nõudluse tõttu.hollow kirjutas:ma soovitaks ka kaanega termo kast soetada... õlled sisse ja paar pakki jääkuubikuid ka ja seisab vabalt päevajagu kylmas.... poest võib ju jääd juurde osta ja vett välja kallata... suht odav aga toimiv lahendus
vaata... termokastiga on see, et ta peab olema korralikult kinni... et kylm välja ei pääseks ja et soe sisse ei pääseks. kui midagi võtta, siis kiiresti ja kohe kinni kaas ja ei juhtu miskit... kui on ka mingi paksem asi kaasas (jope, kasukas, madrats), siis kata sellega ka veel kinni. see et autos soe on see ei tähenda, et seal karbis sees soe on... kui aga kylm välja pääseb ja soe sisse, siis sulab se suht kiiresti ära.
eelnevalt lase omal õlled ikka ka kylmaks kylmkapis
eelnevalt lase omal õlled ikka ka kylmaks kylmkapis
Huvitav, mis külmikuga tol korral teil tegu oli, aga selle kirjelduse järgi tundub mingi algeline agregaat olevat. Normaalsed autokülmikud suudavad hoida temperatuuri vähemalt 20 kraadi madalamal välistemperatuurist ning vajadusel soojendada 65 kraadini. Samuti paremad eksemplarid suudavad jääd toota jne. Kui autos on 25 kraadi ja külmikus ca 6 kraadi, siis ma olen kindel et mõne aja pärast on ka külmikus olevad tooted suhteliselt jahedad.Indrek_M kirjutas: Autokülmik on suhteliselt mõttetu asi - suudab sissepandu temperatuuri ainult hoida ja sedagi juhul kui autos sees temperatuur ei ole üle +20C. Ehk siis kui kodust külmkapist asjad sinna tõsta siis suudab need jahedana hoida - ise külmaks midagi teha ei suuda ja kui päeva jooksul mõned korrad külmikut avada, siis ei suuda temperatuuri isegi mitte hoida. Autot seisma jättes tuleb alati pistikust välja tõmmata kui pärast sõita tahetakse. Lisaks peab olema tagatud kasti peal õhuvahetus ehk siis kuhugi asjade alla seda matta ei või ja kinnises täis pagasnikus erilist õhuvahetust ei teki.
Üritasime seda külmikut nädalasel Norra reisil kasutada ... lõpuks oli parim kasutus siiski lihtsalt sangaga toidukastina - külmikuna oli tõeliselt pointless. Täpselt sama hästi toimib tavaline penoplastist termokast.
Kui me räägime tavalistest sigaretisüütajast toidetavatest külmikutest siis jääd tootvat mudelit pole mina näinud. Ja need laiatarbekülmikud suudavad hoida temperatuuri mitte vähemalt 20C madalamal vaid maksimaalselt 20C madalamal välistemperatuurist.Jarlo kirjutas:Huvitav, mis külmikuga tol korral teil tegu oli, aga selle kirjelduse järgi tundub mingi algeline agregaat olevat. Normaalsed autokülmikud suudavad hoida temperatuuri vähemalt 20 kraadi madalamal välistemperatuurist ning vajadusel soojendada 65 kraadini. Samuti paremad eksemplarid suudavad jääd toota jne. Kui autos on 25 kraadi ja külmikus ca 6 kraadi, siis ma olen kindel et mõne aja pärast on ka külmikus olevad tooted suhteliselt jahedad.Indrek_M kirjutas: Autokülmik on suhteliselt mõttetu asi - suudab sissepandu temperatuuri ainult hoida ja sedagi juhul kui autos sees temperatuur ei ole üle +20C. Ehk siis kui kodust külmkapist asjad sinna tõsta siis suudab need jahedana hoida - ise külmaks midagi teha ei suuda ja kui päeva jooksul mõned korrad külmikut avada, siis ei suuda temperatuuri isegi mitte hoida. Autot seisma jättes tuleb alati pistikust välja tõmmata kui pärast sõita tahetakse. Lisaks peab olema tagatud kasti peal õhuvahetus ehk siis kuhugi asjade alla seda matta ei või ja kinnises täis pagasnikus erilist õhuvahetust ei teki.
Üritasime seda külmikut nädalasel Norra reisil kasutada ... lõpuks oli parim kasutus siiski lihtsalt sangaga toidukastina - külmikuna oli tõeliselt pointless. Täpselt sama hästi toimib tavaline penoplastist termokast.
Külmikus iseenesest ei ole mingeid kraade - külmik on soojust mitteakumuleeriv termokast ja selles on täpselt sellised kraadid nagu sinna pandud asjadel. Põhimõtteliselt termos. Jahutab/soojendab ainult kaas. Ja see "mõne aja pärast" tähendab ikka väga pikka aega - autokülmiku külmutus/soojendusvõimsus ei ole kuigi suur. Autokülmikutes kasutatakse Peltier'i elementi ning selle kasutegur on heal juhul 5-10% ning kuna tarbib see külmik ligikaudu 200W siis külmutusvõimsus on heal juhul 20W. Kuna kaane ja jahutatavate asjade vahel on lisaks veel õhk, mis on päris hea isolaator, siis ladudes külmiku sooja õlut täis, ei ole sealt enne poolt päeva midagi jahedat loota ja sedagi juhul kui vahepeal kasti ei ava ja kui kogu aeg auto mootor töötab
Rekkade ja busside puhul kasutatakse vist ka kompressoriga külmikuid, selle lahenduse kasutegur on kuni 60% ja need tõesti ka võivad anda jääd ja toimida päris külmikuna.
Aga tavalise autokülmikuga võrreldes ... tavaline termokast koos jää/külmkehadega toimib minu meelest täpselt sama hästi, on mobiilsem (jahutab ka randa kaasa võttes) ja sellega on vähem jama
Indrek
Kõik oleneb sellest, palju ollakse nõus külmiku eest raha lagedale tooma:
Siin näiteks erinevaid jääd tootvad külmikud http://www.agirtec.ee/index.php?id=75
Siin on toode, millele lubatakse jahutust kuni 24 kraadi http://www.kgk.ee/hella/index.php?go=28 ... 2f4bf943f9
Mulle tundub, et leidub ka korraliku funktsionaalsusega tooteid, aga nende eest tuleb välja käia tavakülmiku hind
Siin näiteks erinevaid jääd tootvad külmikud http://www.agirtec.ee/index.php?id=75
Siin on toode, millele lubatakse jahutust kuni 24 kraadi http://www.kgk.ee/hella/index.php?go=28 ... 2f4bf943f9
Mulle tundub, et leidub ka korraliku funktsionaalsusega tooteid, aga nende eest tuleb välja käia tavakülmiku hind
Oli plaan rentida sealt see 45-liitrine:
http://www.automaailm.ee/index.php?lang=est&main_id=103
Ostmisel ei näe mõtet, sest nii tihti seda nüüd ka vaja ei ole ja paari tuhandega muudki peale hakata
http://www.automaailm.ee/index.php?lang=est&main_id=103
Ostmisel ei näe mõtet, sest nii tihti seda nüüd ka vaja ei ole ja paari tuhandega muudki peale hakata
See jääd tootev variant on päris käre ... hinda ma vist ei tahagi teadaJarlo kirjutas:Kõik oleneb sellest, palju ollakse nõus külmiku eest raha lagedale tooma:
Siin näiteks erinevaid jääd tootvad külmikud http://www.agirtec.ee/index.php?id=75
Siin on toode, millele lubatakse jahutust kuni 24 kraadi http://www.kgk.ee/hella/index.php?go=28 ... 2f4bf943f9
Mulle tundub, et leidub ka korraliku funktsionaalsusega tooteid, aga nende eest tuleb välja käia tavakülmiku hind
Teine variant on ikka jälle see Peltier'i element, voolutarve 47W, külmutusvõimsus seega max 5W ... mina seda reklaamjuttu ei usu
Indrek