e30 325i kuumeneb üle ja sooja ei puhu.
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
e30 325i kuumeneb üle ja sooja ei puhu.
Et jah, täna linnas käis nagu auruvedur.
Sai siis mingi maja ette viidud ja vaatasin et jahutusvedelikku ei ole vabsee. Valasin juurde, aga ikka keeb ja sooja ventikast linnas tiksudes ei tule. Kui kanalisse keerasin ja natuke pöördeid andsin ja kiiremini sõitma hakkasin, siis hakkas kohe sooja puhuma ja temp jahtus ka seieri järgi maha, kui aga tagasi aeglaselt liikuvasse autode jorusse läksin siis hakkas jälle kapoti alt aurama ja sooja ka eram ventikast ei tulnud. Jahutusvedelikku on ka juba natuke kuhugi kadunud...
Sai siis mingi maja ette viidud ja vaatasin et jahutusvedelikku ei ole vabsee. Valasin juurde, aga ikka keeb ja sooja ventikast linnas tiksudes ei tule. Kui kanalisse keerasin ja natuke pöördeid andsin ja kiiremini sõitma hakkasin, siis hakkas kohe sooja puhuma ja temp jahtus ka seieri järgi maha, kui aga tagasi aeglaselt liikuvasse autode jorusse läksin siis hakkas jälle kapoti alt aurama ja sooja ka eram ventikast ei tulnud. Jahutusvedelikku on ka juba natuke kuhugi kadunud...
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Ok otsin.
Aga natuke feedbacki. Käisin nüüd, kui mootor maha jahtunud, asja veel uurimas. Niisiis, täna hommikupoole valatud jahutusvedelik on kuhugi ära kadunud.
Panin nüüd mootori tööle ja lasin tal natuke aega tuksuda, mootor ise läks soojaks ja radikas jäi kohapeal seistes külmaks. Siis andsin kohapeal natuke aega pöördeid ca 2000 peal. Mingil imekombel hakkas ka ventikast sooja tulema ja üldse kõik tundus klappivat. Tegin siis testiks ka väikse rallitiiru, et mootor korralikult ülesse tuuritada. Lasin 2 käigupeal 80 km/h ca 800 meetrit + tagasitee normaalselt sõites. Tagasi kojujõudes avasin kapoti ja radika altosast tuli ikka vaikselt tossu juba. Asi läks vist liiga kuumaks. Ei tea kas veepump ei tööta, kuigi sealt paagist, kuhu jahutusvedelikku sisse valan kaob seda nagu tina tuhka.
Aga natuke feedbacki. Käisin nüüd, kui mootor maha jahtunud, asja veel uurimas. Niisiis, täna hommikupoole valatud jahutusvedelik on kuhugi ära kadunud.
Panin nüüd mootori tööle ja lasin tal natuke aega tuksuda, mootor ise läks soojaks ja radikas jäi kohapeal seistes külmaks. Siis andsin kohapeal natuke aega pöördeid ca 2000 peal. Mingil imekombel hakkas ka ventikast sooja tulema ja üldse kõik tundus klappivat. Tegin siis testiks ka väikse rallitiiru, et mootor korralikult ülesse tuuritada. Lasin 2 käigupeal 80 km/h ca 800 meetrit + tagasitee normaalselt sõites. Tagasi kojujõudes avasin kapoti ja radika altosast tuli ikka vaikselt tossu juba. Asi läks vist liiga kuumaks. Ei tea kas veepump ei tööta, kuigi sealt paagist, kuhu jahutusvedelikku sisse valan kaob seda nagu tina tuhka.
veepump ei tööta jahutusvedelik kaob, sest plokikaane tihend on läbi või plokikaan kõver. aga arvatavasti mõlemat
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
kui sa taga sõitsid, siis väga vähe tõenäoline. aga plokikaane lihvimine pole ka väga kallis. omaasi kas pidama ilusti jääb.Joosep325i kirjutas:Ma loodan et mul ikka ainult tihendis asiTarmo_K kirjutas:Läheb jah. Mul endal terve mootor vahetuses sellepärast.Joosep325i kirjutas:Oi oi, see küll väga **** lugu kui plokikaas kõver. Nii lihtsalt lähebki?
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Seier pold veel punases. Seier oli eelviimasest kriipsust natuke üle.rasmus23 kirjutas:kas seier oli siis punases???Joosep325i kirjutas:Kui temp paigas ära viskus, siis sõitsin esimese parkimiskohani ja lasin maha jahtuda...
ja kas jätsid kohe mootori seisma??
kui vastasid mõlemale küsimusele jaatavalt, siis üpris kindlalt võid hakata kaane lihvimisele mõtlema.
Hmm, käisin veel uurimas, tahaks teada kindlalt mis toimub, käin koolis ja ei saa lambist osta jubinat, et äkki viga selles asjas.
Kui mootori tööle panin, siis minu arust küll käis vesi torudest läbi ja pump töötab, kuidas vesi muud moodi radikasse saab? Tahab aint kole ruttu kuumaks minna, lasin jälle natuke pöördeid ja juba oli aur taga. Tegin paisupaagi lahti, sealt tuli auru + radikas ka auras. Kus M20B25 mootoril õhkjahutus asub, äkki hoopis see ei tööta?
Panin ka tähele et radikast natuke tilgub midagi läbi, sealt äkki ka tosoolikadu. Sellest lekkest pole praegu lugu, kuna lekkevaba radikas põhimõtteliselt olemas.
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Kui lugeda su katsetusi, siis hakkab autost kahju - iga proovimisega keerad sa autot järjest rohkem pekki.
Mõistlikum oleks sul viia auto teenindusse ja lasta panna õige diagnoos kui esitada küsimusi stiilis "Kus M20B25 mootoril õhkjahutus asub, äkki hoopis see ei tööta?" ja muudkui lõhkuda katsetamise käigus järjest rohkem.
Mõistlikum oleks sul viia auto teenindusse ja lasta panna õige diagnoos kui esitada küsimusi stiilis "Kus M20B25 mootoril õhkjahutus asub, äkki hoopis see ei tööta?" ja muudkui lõhkuda katsetamise käigus järjest rohkem.
Indrek
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
IndrekM ma väljendasin end natuke valesti, mõtlesin seda propellerit seal radika taga, olen tähele pannud et osadel see radika ees ja mul üldse see ei keerle
Aga jah, paisupaagist näha et töötava mootoriga vesi niriseb sealt ülevalt ikka peale, et pump peaks töökorras olema. Töötava mootoriga kuseb ka radiaator igalt poolt vabsee läbi, et äkki hoopis sealt tuleb tosoolikadu ja kuumenemise probleem? Täna peaks korraliku radika kätte saama.
Aga jah, paisupaagist näha et töötava mootoriga vesi niriseb sealt ülevalt ikka peale, et pump peaks töökorras olema. Töötava mootoriga kuseb ka radiaator igalt poolt vabsee läbi, et äkki hoopis sealt tuleb tosoolikadu ja kuumenemise probleem? Täna peaks korraliku radika kätte saama.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Nonii, katkusin siis radika maha. Kus kohas mul termosidur paikneb? Vaatasin et mingid 2 juhet jooksevad ventilaatorist alumise radikaga ühenduva lõdviku peale, mille peal paistab mingi andur olevat. Too ongi andur, mis paneb ventika tööle?
Radikas ise näeb välja selline. All on mingi suurem auk, üleval on mingi suurem auk ja alumisel anumal tundub olevat ka 1 korralik auk sees. Keegi kunagi esiotsa tulistanud?
Radikas ise näeb välja selline. All on mingi suurem auk, üleval on mingi suurem auk ja alumisel anumal tundub olevat ka 1 korralik auk sees. Keegi kunagi esiotsa tulistanud?
Termosidur on ventilaatori küljes ... töötab, nagu nimestki järeldada võib, sidurina, mis reageerib temperatuurile. Mida kuumem, seda jäigemalt ventikas mootoriga ühenduses on ... ja vastupidi. Radikat pole selle jaoks küll vaja maha kiskuda.Joosep325i kirjutas:Nonii, katkusin siis radika maha. Kus kohas mul termosidur paikneb?
Indrek
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Radika kiskusin ma sellepärast maha, kuna lekib absoluutselt igalt poolt, otsin paaniliselt uut radikat. Homme võibolla saab juba korraliku radika pealeIndrek_M kirjutas:Termosidur on ventilaatori küljes ... töötab, nagu nimestki järeldada võib, sidurina, mis reageerib temperatuurile. Mida kuumem, seda jäigemalt ventikas mootoriga ühenduses on ... ja vastupidi. Radikat pole selle jaoks küll vaja maha kiskuda.Joosep325i kirjutas:Nonii, katkusin siis radika maha. Kus kohas mul termosidur paikneb?
Arvan, et radika mitterahuldavast seisundist ja ventika mitte töötamisest see kuumenemine tulebki, eks näeb kui uus radikas peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
- painkilled
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26.10.2007 13:12 20
Re: e30 325i kuumeneb üle ja sooja ei puhu.
Joosep325i kirjutas:Et jah, täna linnas käis nagu auruvedur.
Sai siis mingi maja ette viidud ja vaatasin et jahutusvedelikku ei ole vabsee. Valasin juurde, aga ikka keeb ja sooja ventikast linnas tiksudes ei tule. Kui kanalisse keerasin ja natuke pöördeid andsin ja kiiremini sõitma hakkasin, siis hakkas kohe sooja puhuma ja temp jahtus ka seieri järgi maha, kui aga tagasi aeglaselt liikuvasse autode jorusse läksin siis hakkas jälle kapoti alt aurama ja sooja ka eram ventikast ei tulnud. Jahutusvedelikku on ka juba natuke kuhugi kadunud...
Mul oli ka sihuke jama ja lõpuks läks plokikaane tihend katki ...tegin sihukese pulli et võtsin termostaadi vajelt ära ja tagusin tühjaks ja panin tagasi..soojaks läheb aeglasemal aga vähemalt keema ei lähe..
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Nii, uus radikas peal ja mul on mõistus otsas.
Uus radikas on korralik, ei lase kusagilt mitte midagi läbi ja lapitud pole ka seda kunagi.
Panen mootori käima, sõidan natuke, jätan seisma ja vaatan, et radika alumise anuma juurset kusagilt tuleb korralikult auru. Huvitav on see, et kui mootori kinni panen siis lõppeb kohe ka auramine, käivitan jälle ja kohe hakkab jälle auru tulema...
Sellel hetkel pold mootori temperatuur seieril üle esimese pulga ...
Sooja hakkab ka ilusasti puhuma.
Uus radikas on korralik, ei lase kusagilt mitte midagi läbi ja lapitud pole ka seda kunagi.
Panen mootori käima, sõidan natuke, jätan seisma ja vaatan, et radika alumise anuma juurset kusagilt tuleb korralikult auru. Huvitav on see, et kui mootori kinni panen siis lõppeb kohe ka auramine, käivitan jälle ja kohe hakkab jälle auru tulema...
Sellel hetkel pold mootori temperatuur seieril üle esimese pulga ...
Sooja hakkab ka ilusasti puhuma.
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Jutust jääb mulje, et see "uus" radikas on kellegi vana. Kusagil on seal ikkagi mingi väike mõra sees kust, surve taha tulles, hakkab veidi jahutusvedelikku välja pressima. Lugedes eelneva jutu läbi pakuks, et seda survet ei tekita veepump vaid mõra(d) plokikaanes/töölepingu lõpetanud kaanetihend.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
Nii, tundub et probleem on lahendatud, probleem oligi katkises radikas mis vedelikku läbi ajas ja selle tõttu ka sõites seal märjana auras. Eram ei tule mitte aururaasugi ja temp on ka igati normis.
Jahutusvedeliku tase on ka ilusasti pidama jäänud ja langenud pole, tundub et plokikaas jäi siiski terveks.
Ärge mulle nüüd tuima laske.
Jahutusvedeliku tase on ka ilusasti pidama jäänud ja langenud pole, tundub et plokikaas jäi siiski terveks.
Ärge mulle nüüd tuima laske.