E36 ketivahetus
E36 ketivahetus
Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?
Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36
Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36
Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
Re: K: E36 ketivahetuse kohta
oleme teinud...art16ur kirjutas:Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?
Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36
Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
Re: K: E36 ketivahetuse kohta
Äkki viitsid mainida kõik jupid mis tuleks sellisel remondil teha.Valdek kirjutas:oleme teinud...art16ur kirjutas:Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?
Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36
Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
Nu kui tahtmist on ja koht ka siis saab ka väga edukalt ise hakkama. Kahesele bena mootorile maksid vist keti tallad kokku mingine 2kilo ning vända hammakas mingine kilo äkki kett ka juurde 600 olli vist siis mootor lahti ning avastama. Kui autodatat lugeda oskad ja võtmed käes seisavad siis saab hakkama küll. Midagi ülemõistuse keerulist küll ei ole.
Mägi
Mägi
pmst on eestis vist paljusi mehaanikuid kes on seda tööd enne teinudhollow kirjutas:kui varem teinud ei ole, siis vii auto valdeku kätte... saad vähemalt auto töötavana tagasi... pärast lähevad hammasrattad 1-2 hammast valesse asendisse ja lased klapid kolbidega kokku.
mina viisin alusse näiteks ja juba sellepärast,et see lähemal ja saab odavamalt tehtud.
vaata... interneti teel kellegi mootoris ketti vahetatud ei saa... mine kohale anna auto üle ja tehakse asi ära... teine võimalus on telefon... inimesed ei istu päevast päeva internetis... mõni teeb tööd kaUPS kirjutas:Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
Hm, minu poolt läks eeldatav pakkumine igaljuhul teele juba mitu kuud tagasi. Ju siis kadus kuhugi foorumi avarustesse...see pole ke esimene juhus.UPS kirjutas:Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
eriline point vahetada M42 mootoril ainult ketti.diislijoodik kirjutas: Kui vahetada ainult kett, siis saab seda teha mootorit oluliselt lammutamata. Selleks pressitakse vanast ja uuest ketist sõrm välja, ühendatakse nad järjestikku, keeratakse uus kett sisse, vana küljest ära ja uue keti otsad pressitakse kokku. Kui abinõud olemas, siis sõltuvalt mootrist läheb aega 0,5-1h.
Vaata värk on selline
Lukksepp vahetab ära ainult keti ja see koliseb edasi
Kuna hammakad on ka kulunud, tõmbab niikuinii mingi aja pärast keti üle
Klapid peas ja mootor vajab suuremat remonti
kes on süüdi?
Loomulikult lukksepp, kuna ta peab andma oma tööle garantii
IS-i pea remont läheb ca.20 000(koos uute hammakate ja ketiga)
Ja põhimõtteliselt peaks see raha tulema mootorimehe taskust
Vot siin ongi see "point"
Lukksepp vahetab ära ainult keti ja see koliseb edasi
Kuna hammakad on ka kulunud, tõmbab niikuinii mingi aja pärast keti üle
Klapid peas ja mootor vajab suuremat remonti
kes on süüdi?
Loomulikult lukksepp, kuna ta peab andma oma tööle garantii
IS-i pea remont läheb ca.20 000(koos uute hammakate ja ketiga)
Ja põhimõtteliselt peaks see raha tulema mootorimehe taskust
Vot siin ongi see "point"
siuke asi et 318is hakkas algul järsku väike klõbin peale kui päeva lõpus juba tegi diisli häält kas v6ib olla kett ja leevendi jne need läbi v6i siis tõesti hydrotõukurid lõpetasid järsku oma töö..ja kudas neid kotrollida saaks ..madalatel pööretel jube kõrin kõrgematel nagu kadus ära ja peale tuuritamist korraks ka vahepeal täielik vaikus ..oskab keegi midagi pakkuda oleks seegi abiks
minuarust viimane asi, mille peale tulla, on tuuritaminemaitzz kirjutas:peale tuuritamist korraks ka vahepeal täielik vaikus ..oskab keegi midagi pakkuda oleks seegi abiks
esimese asjana vaata õli üle ja püüa selgeks teha, kust hääl tuleb.
mida kauem ta sul häälitseb, seda kindlam võid olla, et miski annab kapitaalselt saba!
niisama oodata, et asi paraneks.... - ei ole mõtet vast
ajate naerma oma õlitaseme jutuga ,foorumit lugedes igayks vaid et õli tase ja õlitase see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja mittte 7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et lausa imelik oli s6ita
no mul oli nii,et kui madalatel pööretel sõitsin siis oli klõbin vaikne(aga kuuldav salongi isegi), natuke rohkem gaasi vajutasin läks klõbin aina tugevamaks ja häirivaks muutus, tulemus ketileevendi oli bloki küljest lahti tulnud, mis põhjustas omakorda seda klõbinat.maitzz kirjutas: ajate naerma oma õlitaseme jutuga ,foorumit lugedes igayks vaid et õli tase ja õlitase see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja mittte 7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et lausa imelik oli s6ita
võtsin küll lahti talllad ja need ei tea puru ei tundund lahti ka mitte kuigi keti pinguti lendas näppude vahel laiali ja algul kui ossin oli kohe kohapeal kuulates keti sirinat kuulda..loodan et ei ole midagi hullemat viga ..aga siuke kysimus et kuda ma saan hüdrot6ukureid kontrollida kas on korras v6i mitte ?
õlivardalt näeb muudki peale õlitasememaitzz kirjutas: ajate naerma oma õlitaseme jutuga ,foorumit lugedes igayks vaid et õli tase ja õlitase see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja mittte 7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et lausa imelik oli s6ita
estex kirjutas:Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl
targutada hea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seda teab iga loll isegi et foorumis sellega hakkama ei saa ag iga väike asigi aitaks mida vaadata ja hea teada teiste arvamust või kas pole niii,,, sorry kui kellelegi ette jäin
tegelt on nii, et oleksid võinud oma teema teha ja seal oma probleeme kurtamaitzz kirjutas:estex kirjutas:Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl
targutada hea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seda teab iga loll isegi et foorumis sellega hakkama ei saa ag iga väike asigi aitaks mida vaadata ja hea teada teiste arvamust või kas pole niii,,, sorry kui kellelegi ette jäin
M42 mootoril nüüd küll mingisuguseid nookureid ei ole...pakun et räägid M40stdiislijoodik kirjutas:Keera kohe pärast mootori seismajätmist vänta ringi (võta klapikaas võimalikult kiirelt maha) ja vaata , et need nookurid ei logiseks, mill kohal nukad üleval, siis keera mootorit edasi, kontrolli järgmisi jne. Samuti ürita näha, ega hüdrauliline tugi ole oma tööpiirkonnast välja jooksnud (plekist kate katki ja pluzer sealt läbi pugenud).