Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus siis selles et mis peaks tegema et tagusilla hüppamine ära kaob ? .. praegu nii kui minna annad ja ratas juhtub ka ringi käima all siis hakkab sild räigelt hüppama suht imelik ..
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
ma arvan et sull pruugib olla amort l2bi kui oleks puksid l2bi siis kagaks bmw-l piix ujuma teepeal ilma et suuremat pööraks ..
ma arvan et amortid l2bi ... aga ei pruugi olla
Sama seis on siin, kui korralikult kiirendada siis tagumine osa hüppad, kusjuures uued on: Amordid, amordipadjad, vedrud, kõik puksid, ilma lsd-ta polnud seda muret.
hmm nu jutt selline et amordid on 4 kuud vana + uued vedrud .. aga silla puksid on vist vahetamata juba tükk aega ... vb asi nendes kuigi eebliga proovides vastavad normile küll . nüüd ostsin LSD diffri vb se aitab asjas.. ja ju siis peab uued puksid ka panema .. peaelgi sillastend näitas seda et tagumine kokkujooks oli 0.12 kraadi kokku .. see paigas nüüd . Muidu palju e- 36 le puksid maksavad .. ja kas keegi oskab soovitada mingi firma omasid? .. ja selline küss ka veel et kui ette panen POWERFLEX sid . .aks siis taga peavad ka olema ?
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
Ma kaldun arvama et see trampimine on siiski rehvidest. Enda e28 sai terve veermik ühe korraga välja vahetatud, ei jäänud enam vanu juppe. Bilsu amort all, uued vedrud, puksid, diffri padi jne. Ringrajal stardis ei kannatanud ka kuival asfaltil kõvemini vajutada, jube trampimine hakkas pihta. Rehvid olid mingid ürgaegsed kivistund käkid.