Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
terv. Täna nägin juba teisel autol sellist asja .. et 325 el on üks ots tagant mingi imeliku klapiga ? mis põhimõte sellel on ? ja kumb se parem on .. kas ilma või klapiga ? .. järsku keegi seletaks lahti teema
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
kollerimees kirjutas:minuomal polnud küll seal mingeid klappe. Sellest ei saa ka mingit kasu olla. Mingi pedevile äkki?
Kusjuures selline teema siin foorumis vist ennegi silme ette jäänud. Vastus ei tule meelde. Aga põhimõtteliselt - kes viitsib, võib otsinguga midagi leida
meelis k kirjutas:
Kusjuures selline teema siin foorumis vist ennegi silme ette jäänud. Vastus ei tule meelde. Aga põhimõtteliselt - kes viitsib, võib otsinguga midagi leida
nujah .. seal teemas panevad ka vennad 2 te poole laiali .. üks ütleb et teeb ökomaks teine jälle et vähendab müra. Asi nii .. eile testisime seda klappi .. huvitaval kombel oli se antud mudelil koguaeg lahti pole vahet kas sõidad või mitte .. gaasiga või ilma.. vb oli otsas seal midagi aga jah .. kui üldiselt sügav mõte asjal puudub siis ma vist jätan enda autol selle panemata pole originaalis .. siis pole vaja kaa
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
kui ära võtta see hakkab mootor plödisedes käima,nii,et peab olema klapp,oli just saksas ühe bemmiproffiga teemaks see,ise arvasin,et mu bemm vigane kuna tühikäigul töötas vaid üks sumpari toru
Minul on olemas ja töötab. Tänu sellele teevad ka enamus meie teedel liikuvaid sportsumpsiga Bmw-sid suhteliselt vastikut lädinat madalatel pööretel, et neil enam miskit klapisüsteemi peal ei ole.
See klapp on jah müra vähendamis eesmärgiga, enda autol samamoodi olemas see. Tagumine pütt on tehtud nii, et kui klapp kinni siis heitgaasid on sunnitud minema pikale ringile pütis. Minu isendil peaks see avanema 2500rpm juures, vähemalt service manual väidab seda, avanedes saavad gaasid mööda otseteed kiiremini välja ja sellevõrra ka performance suuretel pööretel parem nati. Mul samamoodi see klapp lahti oli koguaeg, kuni avastasin sisselaske kollektori juures tupiku mille oli keegi sinna jätnud, ju ei osatud siis pistikut pagassis lahti ühendada.