E36 1995a ujub ebatasasel teel.
E36 1995a ujub ebatasasel teel.
Probleem siis selline, et igast ebatasasest kohast üle sõites " viskab auto külge".Väga siledal teel on probleem palju vähem märgatav. Ei hakkaksi siinkohal niiväga lahkama probleemi olemust ja põhjuseid vaid otsiks eelkõige soovitusi, et kas Tartu või Võru kandis on mõnda asjalikku inimest kes viitsiks probleemiga tegeleda. Tõenäoliselt on vaja tagumises sillas vahetada päris mitmed detailid. Miljonär kahjuks pole nii, et väga räige tunnihindega kohti pole mõtet soovitada. Tänud vastajatele!
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Minu praegusel viiesel hakkas ka tagumine ots õrnalt vibama (just märjal asfaldil ja kruusal), kuna tagarehvid oli suht slikiks kulunud...rehvide vahetusega stabiliseerus ka tagaots. Aga kuna teemaalgatajal probleem ebatasasel teel, siis pakun samuti, juba eelpool mainitud, töölepingu lõpetanud/lõpetamas amorte.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Miks just amorte pakute?
Kohapeal uurides ei tuvastanud, et amortides viga võiks olla. Olen kuulnud, et kui amordid läbi siis peaks auto ka üles-alla kõikkuma hakkama?! Kohapeal sai tagumisele osale vajutatud mõlema amordi kohalt. Mingit ebanormaalset kõikkuma jäämist nagu küll ei täheldanud. Sai küljeltki autot kõigutatud...tundus sama stabiilne nagu ennemgi ( ennem selle ujumisanomaalia avaldumist siis ) ja teiste autodega võrreldes oli kõik sarnane. Kas oskab ehk keegi veel siis mingit varianti välja pakkuda. Ise oleks juba peaaegu suure hooga läinud tagumise silla detaile välja vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
aga põhimõtteliselt, kui stabika puksid õhtul, kas siis peaks kolksuma konarlikul teel või see pole alati reegel?
õõtsutades ei saanud aru, et amordid läbi..kas on ka võimalus, et auto õõtsub lihtsalt vedrude peal..konkreetset kolksu pole kuulnud..küll aga mõningast kopsimist?..treppis teel on auto suht ebastabiilne-tegemist siis ikka tagasillaga..
kas seda nalja võivad teha ka amordipadjad..ons neid raske ise vahetada?
õõtsutades ei saanud aru, et amordid läbi..kas on ka võimalus, et auto õõtsub lihtsalt vedrude peal..konkreetset kolksu pole kuulnud..küll aga mõningast kopsimist?..treppis teel on auto suht ebastabiilne-tegemist siis ikka tagasillaga..
kas seda nalja võivad teha ka amordipadjad..ons neid raske ise vahetada?
No aga kui amordid ära siis auto õõtsubi kui kits tee peal, kuna siis on tal püsivus ju ainult vedrudel ja amort ei hoia õõtsumist ära.AARE530 kirjutas:Minu omal oli täpselt sama sümptom- ebatasasel teel ja kurvis asi ''otsis'' hoolega teed. Põhjuseks oli erruläinuid tagaamordis, uued asemele ja töötab
Mul endal oli näiteks e36 esimesed amordid ära ja ei püsinud üldse teel ja õõtsus ikka hoolega ja seda saab ka ju järgi vaadates kui sa autod õõtsudades.
Kunas see ujumine pihta hakkas. Ega juhuslikult mitte rehvi vahetusega. Väga erineva seguga rehvid võivad seda teha. Kunagi mossel olid lammellid ja vene suvekad siis oli ka nagu koguaeg oleks külg ees.
Vennal ujus sellepärast et tagumine pooltelg oli lahti, seoses sellega hakkab laager ka loksuma. Tõsta rattad üles ja proovi loksutada, kui seda veel teinud pole.
Vennal ujus sellepärast et tagumine pooltelg oli lahti, seoses sellega hakkab laager ka loksuma. Tõsta rattad üles ja proovi loksutada, kui seda veel teinud pole.
F11