E36 316i temperatuur tõuseb üle keskmise
E36 316i temperatuur tõuseb üle keskmise
autoks siis e36 316i 95 aasta compact.
Probleem siis selline et armatuuril temperatuuri näidik tõuseb kuni üks kriips peale keskmise. Kohapeal pöördeid kõrgemal hoides hakkab ventikas tööle kuskil seal maal. Siis seier langeb natuke ja vent jääb seisma. Sama lugu järkub. Sõites maanteel ja siis väiksema kiirusega asulas langeb jälle korraks..maanteele naastes tõuseb seier. Olen ise suht võhik mootorite osas aga olen lugenud et seier peaks siiski keskel olema. Milles viga võib olla? Ja kas oleks mõistlik ehk diagnostikas käia? Ja kas truumu juurde või siis vanasse soo tänava omasse( sealt sõidan lihtsalt iga päev mööda, Truumu oma kaugemal)
Probleem siis selline et armatuuril temperatuuri näidik tõuseb kuni üks kriips peale keskmise. Kohapeal pöördeid kõrgemal hoides hakkab ventikas tööle kuskil seal maal. Siis seier langeb natuke ja vent jääb seisma. Sama lugu järkub. Sõites maanteel ja siis väiksema kiirusega asulas langeb jälle korraks..maanteele naastes tõuseb seier. Olen ise suht võhik mootorite osas aga olen lugenud et seier peaks siiski keskel olema. Milles viga võib olla? Ja kas oleks mõistlik ehk diagnostikas käia? Ja kas truumu juurde või siis vanasse soo tänava omasse( sealt sõidan lihtsalt iga päev mööda, Truumu oma kaugemal)
Käisin dianostikas ära. Mul kontiga mudel ja läbi on ventika eeltakisti. takisti reguleerib siis ventilaatori 1-st ja 2-st kiirust.
Sai takisti ära vahetatud. Näidik läheb ikka keskmisest järgmise kriipsuni. Ventikas töötab nüüd ka esimesel kiirusel. kõik pidi tip-top olema.
Proovin ära õhutada korralikult ehk aitab see.
Sai takisti ära vahetatud. Näidik läheb ikka keskmisest järgmise kriipsuni. Ventikas töötab nüüd ka esimesel kiirusel. kõik pidi tip-top olema.
Proovin ära õhutada korralikult ehk aitab see.
praeguse seisuga oleme õhutanud mitu korda..näidik tõuseb keskmisest kriipsust järgmiseni ja jääb sinna seisma tavaliselt...täna hommikul ummikus istudes tõusis punaseni..keerasin ventika põhja ja siis langes alla
üleeile kui auto oli töökojas üles tõstetud avastasin , et radika nurga peal oli pisike leke näha..nädala eest sai õhutatud, ei tea kas see võis lihtsalt kuivamata olla?
BMW pidi suht tundlik olema..isegi selline asi võib põhjustada, siis selle näidiku jama?
kas võib olla asi ka termostaadis ? kuigi truumu ütles et see korras kui tema juures sai käidud
või on asi temperatuuri anduris? ehk keegi targem oskab aidata
üleeile kui auto oli töökojas üles tõstetud avastasin , et radika nurga peal oli pisike leke näha..nädala eest sai õhutatud, ei tea kas see võis lihtsalt kuivamata olla?
BMW pidi suht tundlik olema..isegi selline asi võib põhjustada, siis selle näidiku jama?
kas võib olla asi ka termostaadis ? kuigi truumu ütles et see korras kui tema juures sai käidud
või on asi temperatuuri anduris? ehk keegi targem oskab aidata
sai siis Valdeku juures radikas vahetatud ja järgmine päev ka termostaat ning nüüd siis kõik korras. Päris kulukaks läks asi kuna sai ostetud takisti pärast ventikas ja siis radikas ja termostaat. Jahutusvedeliku kulus ka kokku päris mitmeid liitreid. Aga õnneks see probleem lahendatud.
Oleks vist pidanud kohe termostaadi ära vahetama. See eest aga uusi juppe mitmeid autol küljes.
Oleks vist pidanud kohe termostaadi ära vahetama. See eest aga uusi juppe mitmeid autol küljes.
Minul on mootori temperatuuriga seis mõneti vastupidine. Nimelt, maanteel sõites on temperatuur kogu aeg veerandi peal (külma ja normaaltemperatuuri vahelise kriipsu peal). Kui auto teeäärde seisma jätta, siis temp tõuseb, kuid kui mõnda aega sõita, siis langeb jälle veerandi peale. Üle keskmise kriipsu (normaaltemperatuuri) seier tõusnud ei ole ning linnas sõites jääb osuti üldiselt keskele (norm. temp.). Kuna teiste autodega pole varem sellist asja olnud, ei oska kuidagi suhtuda. Kas mootori madalam temperatuur mõjutab kütusekulu ning mootori kulumist? Kas peaks hakkama viga otsima või peabki nii olema? Autoks on '93 E36 325.
Termostaat võib läbi olla. Laseb tosoolil vabalt üle terve süsteemi joosta. Eriti veel kui on jahutussüsteemis vett kasutatud.Hendrik kirjutas:Minul on mootori temperatuuriga seis mõneti vastupidine. Nimelt, maanteel sõites on temperatuur kogu aeg veerandi peal (külma ja normaaltemperatuuri vahelise kriipsu peal). Kui auto teeäärde seisma jätta, siis temp tõuseb, kuid kui mõnda aega sõita, siis langeb jälle veerandi peale. Üle keskmise kriipsu (normaaltemperatuuri) seier tõusnud ei ole ning linnas sõites jääb osuti üldiselt keskele (norm. temp.). Kuna teiste autodega pole varem sellist asja olnud, ei oska kuidagi suhtuda. Kas mootori madalam temperatuur mõjutab kütusekulu ning mootori kulumist? Kas peaks hakkama viga otsima või peabki nii olema? Autoks on '93 E36 325.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
See termostaadi viga jah, aga vastuseks sinu küsimustele, mõjutab kütusekulu ja mootori kulumist kah. Kütusekulu ei lähe muidugi vähemuse poole teps mitte, andurid saavad aru, et mootor on külm ja annavad pikemalt rikastatud segu.Hendrik kirjutas:Minul on mootori temperatuuriga seis mõneti vastupidine. Nimelt, maanteel sõites on temperatuur kogu aeg veerandi peal (külma ja normaaltemperatuuri vahelise kriipsu peal). Kui auto teeäärde seisma jätta, siis temp tõuseb, kuid kui mõnda aega sõita, siis langeb jälle veerandi peale. Üle keskmise kriipsu (normaaltemperatuuri) seier tõusnud ei ole ning linnas sõites jääb osuti üldiselt keskele (norm. temp.). Kuna teiste autodega pole varem sellist asja olnud, ei oska kuidagi suhtuda. Kas mootori madalam temperatuur mõjutab kütusekulu ning mootori kulumist? Kas peaks hakkama viga otsima või peabki nii olema? Autoks on '93 E36 325.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Kas ka siis võib olla termostaadi viga, kui autole (E36) ei meeldi suvisel ajal ummikud? Nii kui saab vabale sõidule, temperatuur langeb normaalsele tasemele. Ilmad kisuvad soojale ja ei tahaks eelmise aasta suvel läbielatu kordust, kus temp seier oli punases, mina ummikus ja kuhugi kõrvale keerata ei olnud! Vähemalt sai mõni möödasõitja oma lõbu kätte, et blondiin oma bemmiga
Kas oskab keegi öelda, kui palju termostaat ja selle vahetus maksma võiks minna?
Kas oskab keegi öelda, kui palju termostaat ja selle vahetus maksma võiks minna?
Kui üle kuumeneb, siis ei pruugi jällegi termostaat olla. Kui termostaat untsu läheb, siis üldjuhul jääb temperatuur alla normi. Point selles, et kui termostaat on töökorras, siis külma mootoriga on ta suletud olekus, s.t. tosool ringleb ainult plokis. Nii, kui mootor hakkab soojenema, hakkab termostaat vaikselt avanema ja tosool hakkab ringlema ka läbi radiaatori. Pigeb süüdistaks jahutusventilaatori visco sidurit.Bemmitar kirjutas:Kas ka siis võib olla termostaadi viga, kui autole (E36) ei meeldi suvisel ajal ummikud? Nii kui saab vabale sõidule, temperatuur langeb normaalsele tasemele. Ilmad kisuvad soojale ja ei tahaks eelmise aasta suvel läbielatu kordust, kus temp seier oli punases, mina ummikus ja kuhugi kõrvale keerata ei olnud! Vähemalt sai mõni möödasõitja oma lõbu kätte, et blondiin oma bemmiga
Kas oskab keegi öelda, kui palju termostaat ja selle vahetus maksma võiks minna?
Muidu termostaat ei maksa suurt midagi. Ja vahetusega ei tohiks jänni jääda. Aga sinu puhul jätaks termostaadi sinna paika.
Viimati muutis razor, 02.04.2008 23:46 20, muudetud 2 korda kokku.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
Eelmise suve kuumade ilmadega oli probleem väga tõsine, sest tipptunnil polnud mõtet liiklusesse minna - üle 3 foorivahe autole oodata ei meeldinud! Ilmade jahenedes ja juba kogemustega õppisin vältima selliseid olukordi ning probleem ei kordunud. Juhtusin eelmise suve kõige kuumematel ilmadel sõitma ka pikki vahemaasid ja samuti - probleemi polnud. Ainult pikemal paigalseisul. Ummikus seistes hakkas seier vaikselt paremale kalduma kuni lõpuni välja. Talvel mingeid probleeme ei esinenud, ka ummikutes mitte. Minu arusaamist mööda mõjutab kõige rohkem see, mis temperatuur parajasti õues on, kui üle 20, võib hakata juba silmanurgast seierit jälgima!
Igatahes - suur tänu hüva nõu eest!
Igatahes - suur tänu hüva nõu eest!
Tere. Mul peaaegu samasugune probleem e36ga nagu eelmainitud, et kui auto pöörded on madalad ja kui käib tühikäigul siis mootor hakkab üle kuumenema ja soojendusest ei tule ka madalatel pööretel sooja õhku. Kui lasta pöörded kuskil 2 tuhande ja üle selle peale siis temperatuur ok ja sooja õhku tuleb ka. Autoks siis 316 93a. 85kw. Kas asi võib olla veepumbas, et ei löö seda vett korralikult ringi käima madalatel pööretel?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 840
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Nii, mul on niisugune asi, et kui sõidan maanteel, siis temperatuur langeb. OK, sain aru, et see võib olla termostaadi viga. Aga linnas sõites temperatuur tõuseb hästi natukene üle keskmise, teen kapoti lahti ning on näha, et ventilaator ei tööta. Aga kas ta peab töötama kui temperatuuri seier on keskel või kuidas üldse see süsteem käib ning milles võib olla viga? Ahjaa, ning kui ma lähen diagnostikasse, kas see näitab vea ka? Tänan ette vastuste eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
tere!
kah problem jahutusega..õhk süsteemisE36 compact 94.
starteri remondi ajal võtsin ühe lõdviku ära..sealt seee probleem sai alguse..nüüd mootori soojenedes läheb üle keskmise..kohati sinna 3/4 peale..mida kõrgemad pöörded ja madalam käik, seda paremini tundub , et jahutab...
oleks siis vaja õhk lõplikult välja saada
niipalju tean, et radika korgi juures on üks plastikust nippel..ristpeaga..kuidas toimida?
Tänan
kah problem jahutusega..õhk süsteemisE36 compact 94.
starteri remondi ajal võtsin ühe lõdviku ära..sealt seee probleem sai alguse..nüüd mootori soojenedes läheb üle keskmise..kohati sinna 3/4 peale..mida kõrgemad pöörded ja madalam käik, seda paremini tundub , et jahutab...
oleks siis vaja õhk lõplikult välja saada
niipalju tean, et radika korgi juures on üks plastikust nippel..ristpeaga..kuidas toimida?
Tänan
Paned auto käima, soojendus põhja, lased mootoril soojaks minna, õhutusnipli teed veidi lahti, et hakkab õhku välja ajama, sealt tuleb ka jahutusvedelikku koos õhuga, las tuleb. Võid ka kummilõdvikuid pigistada. Kui lõpuks tuleb ainult vedelikku nipliaugust, siis keera nippel kinni. Lase mootoril maha jahtuda ja vala vedelikku kuni "Cold" näiduni. Kui ei aita, korda sama tsüklit. Lõpuks peab salongis tulema sooja, temp näidik püsima täpselt keskel ja radikalõdvikud ei tohi olla suure pinge all. (umbes 1 bar rõhk neis on normaalne).
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
tegin nii:mootor soe,vent sisse..läks kuni punaseni,siis hakkas ventilaator ees käima, temp alanes 3/4 peale.ja kui vent seisma jäi tüusis tagasi vaikselt..salongi omast tuleb koguaeg sooja õhku
3/4 peal olid mõlemad voolikud ..üks siis paremal pool ja teine vasakul..nedd suured..kuumad
kui vütsin korgi pealt ära,ajas vaikselt mulle üles..ons see normaalne?
kas vedeliku vähesus võib korraldada kogu seda jama..remontides jooksis mingi 200 ml välja -võib-olla oli ka enne suts puudu..krt võtab vanduma..ei saa seda asja korda
3/4 peal olid mõlemad voolikud ..üks siis paremal pool ja teine vasakul..nedd suured..kuumad
kui vütsin korgi pealt ära,ajas vaikselt mulle üles..ons see normaalne?
kas vedeliku vähesus võib korraldada kogu seda jama..remontides jooksis mingi 200 ml välja -võib-olla oli ka enne suts puudu..krt võtab vanduma..ei saa seda asja korda
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
ei saa aru:
salongikas annab kuuma õhku,(kas siis õhutroppi seal ees pole?)
jahutusvent hakkab tööle, seega suur ring vist siiski avaneb..
termostaat siis vist töötab..
õhutuskruvist õhku ei tule..
istub see seier ikka selle 3/4 peal kui auto töötab
keema ei läinud ka siis kui oli punase peal..
mulle ega sarnast korinat ei olnud kuulda .. ainus asi ,mis tekitab kahtlust on see temperatuurinäidik armatuuris..täna esimest korda panin tähele, et peale seda remonti külma mootorit tööle pannes on temp. seier sinise sektori lõpus, mitte aga selle alguses nagu tavapäraselt.
Millised on panges anduri tunnused?
salongikas annab kuuma õhku,(kas siis õhutroppi seal ees pole?)
jahutusvent hakkab tööle, seega suur ring vist siiski avaneb..
termostaat siis vist töötab..
õhutuskruvist õhku ei tule..
istub see seier ikka selle 3/4 peal kui auto töötab
keema ei läinud ka siis kui oli punase peal..
mulle ega sarnast korinat ei olnud kuulda .. ainus asi ,mis tekitab kahtlust on see temperatuurinäidik armatuuris..täna esimest korda panin tähele, et peale seda remonti külma mootorit tööle pannes on temp. seier sinise sektori lõpus, mitte aga selle alguses nagu tavapäraselt.
Millised on panges anduri tunnused?
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
kas saab olla veepump,kui umbes 10 minutit sõites on temp ok, aga peale seda hakkab tõusma, mootor ju suvel sõites ei tohiks niikaua soojeneda,seda enam et hakkan kohe käivitades sõitma..ja nagu ütlesin, temp amdur on külmalt käivitades juba sinise sektori lõpus, tavaliselt seda ei olnud..ja kui veepump, siis peaks ikkagi külma mootoriga näitama normaalset temp.
Tuli hetkel meelde, et kui ma pistikuid tagasi panin, siis ühel pistikul polnud 2-st klemmist ühte sees..ei mäleta täpselt milline kolmest, kas
õlifiltri juurde minev http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30,
nr 12
või need 2 andurit
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
6 ja 8
Tuli hetkel meelde, et kui ma pistikuid tagasi panin, siis ühel pistikul polnud 2-st klemmist ühte sees..ei mäleta täpselt milline kolmest, kas
õlifiltri juurde minev http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30,
nr 12
või need 2 andurit
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
6 ja 8
Mul oli enda 325`el sama lugu et tõusis ummikutes päris punaseni, sai vahetatud termostaat ja õhtutatud, ei aidand seegi, ikka tõusis punaseni. Siis ükspäev võtsin ette yhe 3 tunnise õhtutamise:D no siis sai ikka õhutatud niiet vähe pole aga asi sai korda. nüüd aga töökojas ilmus kurb tõsiasi, plokikaane oli päris korralikult kõveraks tõmmand:( nüüd ootan millal lihvimisest kätte saan.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54