320 96a läheb keema!
320 96a läheb keema!
Nii targad aidake! Asi sai alguse sellest kui auto ei puhunud salongi enam sooja,ainul külma.Mõtlesin et äkki vaja õhutada,viisin remonti.Sealt öeldi mulle,et ei puhu sooja kuna salongi radikas umbes ja termosidur läbi,lasin ära vahetada,auto tuli tagasi nii et ei puhunud üldse enam salongi õhku.Spidomeeter ja bensu näidik ei töötanud ja suur radikas ka lekkis ning auto läks keema,öeldi et läheb keema kuna suur radikas lekib.Viisin tagasi,lasin suure radika ka ära vahetada ja tahtsin et salongi soojendus korda tehakse.Vahetasid radika ära ja said näidikud tööle,kuid salongi soojendust mitte,et mingi elektri viga ja nende süü see pole,et sõita saab ja enam keema ei lähe.Keema läks ikka,keerasin õhutus kruvi lahti ja õhku tuli ikka korralikult,viisin tagasi õhutamisele.Siis remondi mehed ütlesid et seda õhutuskruvi ei tohi üldse puutuda ja õhku ei saagi välja kuna salongipuhur ei tööta ja selle pärast lähebki keema.Mis teie sellest asjast arvate? Oskab keegi nõu anda
Jah, kui õhk sees, siis see avaldub tavaliselt esimesena sellega, et ei puhu sooja enam. Kuna salongiradikas natukese kõrgemal, siis jääb see õhk sinna ja veeringlust läbi radika ei toimu ja ei saa sa sooja ka. Esmalt õhuta masin ja vaata, mis edasi saab.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Väga võimalik, et salongi radika vahetusega pandi midagi valesti tagasi kokku. Kuigi ei kujuta ette kuidas seal eksida saaks. Isegi kui sul salongi vent ei tööta, siis soojakraanid avatuna peaks ikka sooja salongi tulema akna juures jne, kui ei - siis pole ringlust.
Võid pöörduda abi saamiseks näiteks CarMastersi.
Või alusta salongi ventika veast, et miks ei tööta.
(Patrik - Enamasti elektritööd, signad, immod ja diagnostika. Tel: 5028520 Helistada E-R 10-18)
Võid pöörduda abi saamiseks näiteks CarMastersi.
Või alusta salongi ventika veast, et miks ei tööta.
(Patrik - Enamasti elektritööd, signad, immod ja diagnostika. Tel: 5028520 Helistada E-R 10-18)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Pööret saades kuumeneb üle? Siis alustada odavamast otsast ehk termostaadi vahetusest, kui ikka kuumeneb üle siis veepump ja kui ikka veel kuumeneb siis juba plokikaane kallale minek. Kuigi termostaati ja veepumpa soovitatakse tootja poolt korraga vahetada.
Aga see minu jutt käib ikka selle kohta kui auto veevärk töötab nii nagu ette nähtud aga mitte hiljem ei tõdeta, et ikka miski lõdvik valesti või klapp kinni jms.
Aga see minu jutt käib ikka selle kohta kui auto veevärk töötab nii nagu ette nähtud aga mitte hiljem ei tõdeta, et ikka miski lõdvik valesti või klapp kinni jms.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Vaesel ajal võeti termostaat välja ning testiti veekannu ja teekruusiga ära - avaneb/ei avane. Võeti ka veepump maha - vaatamaks, kas tööratas on korras. Siis vaadates ventikasidurile näkku ja auto soojaks ajades näeb kohe ära, kas töötab teine või mitte, kõvem mees pistab ka näpud vahele. Kui ventikasidur ei tööta, siis ei tohiks auto maanteesõidul üldse keema minna, kuna ventika otstarvet täidab tuul+sõidukiirus. Kui tahad lõdviku õigeid asendeid kontrollida, siis võta bmwfans.info või realoem.com lahti ning vaata pildilt.
Seejärel veel palju-palju katsetamist....
...ja alles kõige-kõige viimasena hakatakse mootorit lahkama. Probleemid plokikaanega (tihendiga) avalduvad ka muudmoodi kui ainult mahakiskumisega.
Seejärel veel palju-palju katsetamist....
...ja alles kõige-kõige viimasena hakatakse mootorit lahkama. Probleemid plokikaanega (tihendiga) avalduvad ka muudmoodi kui ainult mahakiskumisega.