E36 aknapesurid
E36 aknapesurid
Mure nimelt selles, et aknapesuvedelikku ei tule enam klaasile. Põhjus pole selles, et vedelikku pole. Tühja paagi korral peaks salongi ikkagi olema kosta seda "urinat", kui aknapesu hooba liigutada. Viimast aga ei kostu
Milles seisneb probleem ning kust tuleks seda hakata otsima
Ootan teadjatelt infot
PS. Asjaga on kiire, kuna ilmad juba niisked
Milles seisneb probleem ning kust tuleks seda hakata otsima
Ootan teadjatelt infot
PS. Asjaga on kiire, kuna ilmad juba niisked
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
Võimalik et klaasipesuri mootor lihtsalt otsad andnud. Põhimõtteliselt lihtne kindlaks teha, kas viga pesuri mootoris või kuskil juhtmestikus. Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte.
Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha, kui kangi vajutades läheb tuli põlema, siis ilmselt juhtmestik ok ja võib uut mootorit otsima hakata.
Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha, kui kangi vajutades läheb tuli põlema, siis ilmselt juhtmestik ok ja võib uut mootorit otsima hakata.
Kui palju ligikaudu uus mootor maksta võibToomas_K kirjutas:Võimalik et klaasipesuri mootor lihtsalt otsad andnud. Põhimõtteliselt lihtne kindlaks teha, kas viga pesuri mootoris või kuskil juhtmestikus. Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte.
Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha, kui kangi vajutades läheb tuli põlema, siis ilmselt juhtmestik ok ja võib uut mootorit otsima hakata.
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
Kui otse akuklemmilt voolu peale panin, hakkas klaasipesuri mootor tööle. Seega ok.Toomas_K kirjutas:Võimalik et klaasipesuri mootor lihtsalt otsad andnud. Põhimõtteliselt lihtne kindlaks teha, kas viga pesuri mootoris või kuskil juhtmestikus. Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte.
Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha, kui kangi vajutades läheb tuli põlema, siis ilmselt juhtmestik ok ja võib uut mootorit otsima hakata.
Võtsin mootori pistiku tagant ja ühendasin kontroll-lambi taha, hakkasid kojamehed tööle. Tundub, et juhtmestik on ok.
Jääb üle ehk see variant, et ei anna salongis hooba liigutades ühendust
Viimati muutis erx27, 28.11.2005 21:46 21, muudetud 1 kord kokku.
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
mul oli kunagi samasugune probleem. Vett ei tulnud, kui ühendasin mootori otse akule, siis töötas. Aga kui ühendasin sinna klemmide külge indikaatori siis oli seal midagi väga valesti. igatahes vool nagu oli + otsa peal kogu aeg sees, välja arvatud siis kui hooba kangutasin.erx27 kirjutas:Jääb vist üle kiskuda hoob lahti ja uurida sealt viga.
Kas on kellelgi samasugust probleemi esinenud
Lõppkokkuvõttes aitas salongis asuva hoova vahetusest ...
Usun, et siin võib sama probleem olla.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Kaevan aga rõõmsalt vana teema üles.
Mul sama probleem - pesuri kangi tõmmates ei tee seda pinisevat mootori häält ja pesuvahendit ei tule. Autoks on '95 323i coupe
Lugesin, et "Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte. Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha" - a probleem selles, et ma nii võhik, et ple elu sees enne auto kapoti all midagi teinud. Mul aku vist pagassis kah ja mootoriruumis ainult pisike must karp kus vist "+" peal. Et kuidas ma seal toimima pean. Ja pesupaaki (2,5L) jookseb see tasememõõdik, ja siis see pump juhtmega. Muud vist polnud. Et mida ma kuhu ühendama pean? Puust ja punaseks oleks super.
Keegi tuttav arvas midagi kaitsemtest? VÕib neis põhjus olla? Kui jah, sis seletab keegi kus ja milline sest neid seal karbis ikka väga palju...
Maanteekiirusega niiskete ilmadega suht nutune sõita kui esiklaas plägane seega palun abi ASAP
Tänud!
Mul sama probleem - pesuri kangi tõmmates ei tee seda pinisevat mootori häält ja pesuvahendit ei tule. Autoks on '95 323i coupe
Lugesin, et "Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte. Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha" - a probleem selles, et ma nii võhik, et ple elu sees enne auto kapoti all midagi teinud. Mul aku vist pagassis kah ja mootoriruumis ainult pisike must karp kus vist "+" peal. Et kuidas ma seal toimima pean. Ja pesupaaki (2,5L) jookseb see tasememõõdik, ja siis see pump juhtmega. Muud vist polnud. Et mida ma kuhu ühendama pean? Puust ja punaseks oleks super.
Keegi tuttav arvas midagi kaitsemtest? VÕib neis põhjus olla? Kui jah, sis seletab keegi kus ja milline sest neid seal karbis ikka väga palju...
Maanteekiirusega niiskete ilmadega suht nutune sõita kui esiklaas plägane seega palun abi ASAP
Tänud!
-
- Huviline
- Postitusi: 380
- Liitunud: 14.09.2006 11:07 12
- Peamine sõiduk: Nissan X-Trail T31
- Asukoht: Tallinn / Viimsi
Alustuseks osta kruvikas indikaatoriga (mingi odav MAXIMA variant) ja võta sõber appi. Ühenda pump lahti ja pista sinna see kruvikas, pärast seda tõmba kangist, kui indikaator läheb põlema- siis vool on ja pump võib läbi olla (võivad ka kontaktid oksüdeerunud olla); kui aga ei lähe põlema - siis otsi viga kas "kangis", juhtmestikus, või siis on tõesti mõni kaitse läbi...Joonatan kirjutas:Kaevan aga rõõmsalt vana teema üles.
Mul sama probleem - pesuri kangi tõmmates ei tee seda pinisevat mootori häält ja pesuvahendit ei tule. Autoks on '95 323i coupe
Lugesin, et "Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte. Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha" - a probleem selles, et ma nii võhik, et ple elu sees enne auto kapoti all midagi teinud. Mul aku vist pagassis kah ja mootoriruumis ainult pisike must karp kus vist "+" peal. Et kuidas ma seal toimima pean. Ja pesupaaki (2,5L) jookseb see tasememõõdik, ja siis see pump juhtmega. Muud vist polnud. Et mida ma kuhu ühendama pean? Puust ja punaseks oleks super.
Keegi tuttav arvas midagi kaitsemtest? VÕib neis põhjus olla? Kui jah, sis seletab keegi kus ja milline sest neid seal karbis ikka väga palju...
Maanteekiirusega niiskete ilmadega suht nutune sõita kui esiklaas plägane seega palun abi ASAP
Tänud!
Loodan, et leiad vea