e36 rooli anomaalia
e36 rooli anomaalia
Tervist kaasfoorumlased. Olen minagi värske BMW omanik, ning seda masinat veel eriti ei tunne. Probleem on mul '93 316i E36-ega. Nimelt rool on raske. Kohapeal seistes koos töötava mootoriga on rool kergem kui sõites. Olen täheldanud, et mida kiiremini sõidan, seda jäigemaks rool läheb. 90km/h sõites on ikka tükk tegu autot otse hoida. Muude autodega olen harjunud juba, et kurvist välja keerates lasen hetkeks roolist lahti ja rool keerab end kohe enamvähem otseks. Selle autoga jääb lahti lastes rool täpselt sellisesse asendisse, nagu ta kurvi keerates oli. Äkki olete sarnase probleemiga kokku puutunud?
kokkujooks tundub paigas olevat. Kummid väga ei kulu ja auto teel kah ei uju ega ole närviline. Sõidab ikka otse, aga maanteel pisemaid rooliliigutusi on väga tülikas teha. Roolivõimu õlitase tundub ka normaalis olevat, kuid roolivõimu õli tundub olevat halb: väga hall ja tume. Vahetan õli homme ära, äkki läheb paremaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 380
- Liitunud: 14.09.2006 11:07 12
- Peamine sõiduk: Nissan X-Trail T31
- Asukoht: Tallinn / Viimsi
Õli viga see vaevalt on! Oleks vähe (või üldse ei oleks) siis roolivõim ei tööta ja keeramisel teeb spetsiifilist häält (salongi ilusti kuulda). Kui vale vedelik samuti peaks pump halvasti töötama ja hilje otsad andma, KUID mida suurem kiirus, seda kergem on rooli keerata ja kisuda ka kuhugi ei tohiks eriti! Näiteks on see, et kui ma ise ükskord vahetasin rooliotsad, siis arvasin ka, et panin täpselt samamoodi uued asemele, kui sõita enam ma küll ei saanud! Rool kisus sinna kuhu ma keerasin ja keerles ise! Sirgelt oli väga raske rooli hoida! Hiljem tuli välja, et parempoolne ratas vaatas liiga paremale ja vasakpoolne vasakule, nii et auto tahtis pooleks minna! Vot... Olen sõitnud pumbaga ilma õlita- sama tunne nagu igulliga!simo5555 kirjutas:tugilaagrid võivad ka olla loomulikult. Kas on kodustes tingimustes neid võimalik kuidagi kontrollida ka/ümber tõsta/ vahetada?
Esmalt vahetan õli ära, kui see tulemust ei anna, siis vaatan edasi.
Nii et soovitan käia silla regullis ära ja vaadata kokkujooksu!
Hea remondikoda on Turu tänavas Carstopi kõrval, mingi "autoasi" nimeks vist ja hinnad ka suht head: Esimene sild 300.- ; Mõlemad 500.-
Võtab aega alla tunni, kui midagi roostes ei ole!
kokkujooksu laseks kah niikui nii üle vaadata, kuid eeldan pigem tugilaagreid. Kui sild paigast oleks, siis oleks autot suht halb sirgelt hoida. Rooli lahti lastes hakkaks kohe ju võssa keerama, kuid mul liigub lahti lastes ikka sirgelt edasi - ei kaku, ega kisu. Kuid rooli keerates on enamvähem selline tunne, et midagi on kusagil kinni (umbes analoogne tunne, et kui keerata käega piduriketast kui pidurid kergelt peal). Kohapeal ei ole asi nii hull, kuid kiiremini sõites järjest raskemaks muutub rooli pööramine.
Sillastendis käidud, suurem osa oli korras (parem ratas oli tiba sissepoole mööda, aga nüüd kõik ok), niiet järgmiseks tasuks uurida tugilaagreid? Tuli vahepeal selline mõte, et tõstaks esiosa maast lahti ja prooviks siis rattaid pöörata ilma ja koos roolivõimuga.... äkki saab siis midagi uut teada. Samas, naljaks oli see, et täna oli rool sõites kergem kui eile. Äkki midagi lihtsalt seismisest kangeks jäänud? (auto on minu käes olnud mõned päevad. Eelmine omanik põhiliselt ainult hoidis seda hoovis ja sõitis mõned päevad kuus.)