E36 müra isolatsioonist.
E36 müra isolatsioonist.
Autoks on 318is ja plaan kõik võimalikud kohad pigimati ja villaga täita. On keegi sellise tööga kogemust? Et jagaks mõne näpunäite, kõigerohkem huvitab, kuidas põranda polster kätte saada.
Koledat BMWd pole olemas, on ainult liiga palju rõvedaid spoilereid!
Tere
Ehk Sind üritati suunata selle kasutaja poole.
jJanno
Väike typo ilmselt ;)R6 kirjutas:tänan abi eest :lol: Ei, tegelikult ei saanud aru, mis sellega mõtlesid?kapa kirjutas:hallow
Ehk Sind üritati suunata selle kasutaja poole.
jJanno
exTouring
Kasutja hollow
Aga põrandavaiba kättesaamiseks tuleb auto seest tühjaks teha. S.t. kogu mööbel ja keskkonsool ja kaunistused (ukseavades, jalgade juures, piilarid).
E34-l vähemalt, ja olen kindel, et ka E36-l on vaip veel ees kardaanitunneli peal ka kliimaseadme all nii, et mina otsustasin ümber selle noaga lõigata. Pärast plastikud tagasi paned, ei jää see lõikekoht näha.
Vaip ise on maas omaenda raskusega, E34-l oli ka kahes osas: tagumine tükk tuleb enne ja siis esimene on servapidi selle all.Vaiba allküljel on võimas poroloon-vorm, mis järgib põhja kuju ja E34-l oli parimates kohtades isegi 15cm paksune.
Aga põrandavaiba kättesaamiseks tuleb auto seest tühjaks teha. S.t. kogu mööbel ja keskkonsool ja kaunistused (ukseavades, jalgade juures, piilarid).
E34-l vähemalt, ja olen kindel, et ka E36-l on vaip veel ees kardaanitunneli peal ka kliimaseadme all nii, et mina otsustasin ümber selle noaga lõigata. Pärast plastikud tagasi paned, ei jää see lõikekoht näha.
Vaip ise on maas omaenda raskusega, E34-l oli ka kahes osas: tagumine tükk tuleb enne ja siis esimene on servapidi selle all.Vaiba allküljel on võimas poroloon-vorm, mis järgib põhja kuju ja E34-l oli parimates kohtades isegi 15cm paksune.
Viimati muutis priitv8, 07.02.2008 23:44 53, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
pole nii aktiivne foorumi kasutaja, et teiste kasutajad peas onjjanno kirjutas:TereVäike typo ilmseltR6 kirjutas:tänan abi eest Ei, tegelikult ei saanud aru, mis sellega mõtlesid?kapa kirjutas:hallow
Ehk Sind üritati suunata selle kasutaja poole.
jJanno
Koledat BMWd pole olemas, on ainult liiga palju rõvedaid spoilereid!
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
jah. oma auto lammutusest sain selgeks et iga detail tuleb välja rookida. liistud konsoolid kuna läks lammutusse siis ka armatuur maha kuna muidu ei suutnud sooja süsteemi kätte saada. tööd ja pusimist üks jagu. ja vaip soovitan mitmekesi välja tõsta kuna ta raske ja üksi sikutades või kusagilt rebestada
üritasin ka sedasi... ajakulu ei tasu seda ära... ma lõikasin piki autot vaiba katki keskkonsooli tagant kui ette otsani välja ja kaasipedaali tagant samuti... vaiba sain läbimärjana välja üksi ja tagasi samuti üksi.vull kirjutas:ma näiteks üritan vaiba keskele üles tõsta ja siis seal all möllata.
siis ei pea kõike välja kookima
kui tahad terves tykis kätte saada, siis pead väga täpselt teadma kus on kinnitus kruvid ja poldid. pärast panin tagasi ja midagi ei jäänud näha.
eesistuja jalgade juures oli kõige õhem koht 11cm paks kõige paksem koht oli 18cm.
põrandale vilti ei soovita panna.... tolku ei ole ja pärast on suht jama saada vaipa põrandale korralikult istuma. mul läks pigimatti põrandale kaks 4mm kihti... kokku koos uste ja pagasniku ja tagaistme alusega umbes 18 ruutmeetrit mis teeb auto raskemaks jämedalt 130kg
ahjaa... kõige rohkem tuleb müra sisse kardaani tunnelist, ratta koobastest ja tulemüürist... need on kohad kus ei tasu koonerdamine ära... praeguste ilmadega ei soovita jamama hakata... suvel sooja ilmaga on lihtsam ja tulemus jääb parem... plekk mille külge paned pigimati peab olema puhas, kuiv ja soe.
pigimatti ja vilti saab minukäest kui vaja... E-R 9-18 Meistri 20 Alpine peamaja
ma asun selle TOP Parts sildi all poes (praegu on seal silt TOP Moto)
http://alpine.ee/index.php/info
pigimatti ja vilti saab minukäest kui vaja... E-R 9-18 Meistri 20 Alpine peamaja
ma asun selle TOP Parts sildi all poes (praegu on seal silt TOP Moto)
http://alpine.ee/index.php/info
Kui lubad siis omaltpoolt lisan, et hollowiga täitsa nõus. Lisaks soovitan ta veel korralikult matialt ülekruntida ja vaadata üle see kimp juhtmeid mis jookseb läbi juhi jalgade alt. See põhjustab üsna tihti E36 keskluku tõrkeid. Kardaani tunnelile ei paneks ma pigimatte vaid hoopis paksu fliisi. Seda müüakse kangapoodides. Mujale siiski pigimatid
E 39 535 1997.a.
kuna kardani tunnelil on kõige õhem koht sellel vaibal, siis sinna midagi väga paksu alla panna ei saa... vaip ei hakka pärast enam peale istuma... 8mm pigimatti tekitas juba väikse probleemi sellega... oleks sinna veel 10-15mm vilti pannud poleks see enam korralikult seal istunud.
matid jah kindlasti värvi alla... ma kasutasin selleks hammerite värvi
nende uhtmetega seal juhi istme all on ka paras peavalu... ise puhastasin lihtsalt kontaktid ära ja panin asja uuesti kokku... aga hiljem mõtlesin, et oleks pidanud nad kõik kokku jootma ja liimiga termokahaneva rüüsi peale panema (suur osa nendest juhtmetest on massi juhtmed)
matid jah kindlasti värvi alla... ma kasutasin selleks hammerite värvi
nende uhtmetega seal juhi istme all on ka paras peavalu... ise puhastasin lihtsalt kontaktid ära ja panin asja uuesti kokku... aga hiljem mõtlesin, et oleks pidanud nad kõik kokku jootma ja liimiga termokahaneva rüüsi peale panema (suur osa nendest juhtmetest on massi juhtmed)
Autos muutub pidevalt temperatuur. Seega kondenseerub niiskus ja see paneb hallitama. Kui ikka tahad korralikult teha siis kõigepealt põhja peaks kruntima roostesurma ja happekrundiga. Seejärel värv selga ja matid peale. Matid võid ka ülelasta sama värviga mida kasutasid eelnevalt. Sa võid teha mida iganes ja õigeks pead. Aga mina teeks nii, negu kirjeldasin. Pole ju mõtet endale poolikut tööd teha .... või on ?
E 39 535 1997.a.
Siis kindlasti mitte kui sa seda toas hoiad. Muidu on see oht olemas. Kui vaiba väljavõtsid, kas sul oli sealt alt siis nagu uus kõik? Minuomal oli seal igasugu jälkust. Ja muidugi oleneb ka mattidest. Need mis läbinisti pigisse on uputatud, pole vist mõtet jah, aga need aukliku mustriga on ettenähtud ülevärvida. Ühed on veel fooliumiga aga neist ei tea ma suurt midagi.
E 39 535 1997.a.
miuke see auklik on?:P mul need tavalised nikesound matid. noortehnikus 250eek pakk. neid ei pea siis värvima?
muidu oli täitsa normaalne jah. kuivast kohast(parem põhjapool) pidin ainult märja lapiga tolmu pühkima
juhi jalge alt oli see punn irvakil ja seal oli juba veitse roostet ja vee jälgi, aga samas märg ka polnud
et kui matid hallitama ei lähe, siis ei tohiks erilist vahet olla kas see vaiba sodi hallitab mattide peal või värvi peal
muidu oli täitsa normaalne jah. kuivast kohast(parem põhjapool) pidin ainult märja lapiga tolmu pühkima
juhi jalge alt oli see punn irvakil ja seal oli juba veitse roostet ja vee jälgi, aga samas märg ka polnud
et kui matid hallitama ei lähe, siis ei tohiks erilist vahet olla kas see vaiba sodi hallitab mattide peal või värvi peal
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: E36 müra isolatsioonist.
Võtsin enda masinal uksepolstri maha(1994. aasta 316) ning üllatusin, kui seal mitte mingit isolatsiooni polnud. Kas viimaste aastate masinaid või suurema mootoriga masinaid on selles osas paremini õnnistatud? Üleüldse E36 on sisemüra poolest kehvapoolne.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: E36 müra isolatsioonist.
Polstri alla on ettenähtud vee-, niiskuse- ja müra eemaldamiseks spetsiaalne matt, ju sul selle siis keegi ära võtnud. Vastu sügist soovitan see kiiremas korras organiseerida ja tagasi liimida. Omast kogemusest tean, et vähemalt 96 aasta 328 E36-l oli oluliselt rohkem mürasummutusmatti näiteks armatuuri ja kellade taga, võibolla ka mujal, kui seda sama aasta 318-l. 328-l tühikäigul ei olnud mootorit salongi praktiliselt kuuldagi. Ju siis R6 masinad on ikka paremini vooderdatud. Aga muidu jah, kogu E36 seeria on suhteliselt mürarikas. Järgmine kolmene on selles suhtes juba oluliselt parem.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: E36 müra isolatsioonist.
Fred kirjutas:Polstri alla on ettenähtud vee-, niiskuse- ja müra eemaldamiseks spetsiaalne matt, ju sul selle siis keegi ära võtnud. Vastu sügist soovitan see kiiremas korras organiseerida ja tagasi liimida. Omast kogemusest tean, et vähemalt 96 aasta 328 E36-l oli oluliselt rohkem mürasummutusmatti näiteks armatuuri ja kellade taga, võibolla ka mujal, kui seda sama aasta 318-l. 328-l tühikäigul ei olnud mootorit salongi praktiliselt kuuldagi. Ju siis R6 masinad on ikka paremini vooderdatud. Aga muidu jah, kogu E36 seeria on suhteliselt mürarikas. Järgmine kolmene on selles suhtes juba oluliselt parem.
kuulge bmw omanikud,kui bmw on mürarikas-võtke mõni golf 3 või audi 80 b4,need on ikkagi kordades hullemad mis sellest et enamvähem samas ajavahemikus neid toodeti
Ei tea,mina eriti ei kurda,ainult uksepolstrite ja uste mürasummutusega peaks küll midagi ette võtma ja R6 hääled kostuvad kõvasti salongi(eks see ongi vast üks eripära),muidugi võib ka hulluks minna nagu üks vw foorumis,lisas oma autole ligi 200kg mürasummutust(sh lagi põrand täies suuruses ja uksed)ja oli nii vaikne et ei kuulnudki kui vastusõitev auto möödus...aga eks see iga omaniku teha.
E36 m50b20
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
- Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
- Asukoht: Võru
Re: E36 müra isolatsioonist.
Tõstaks vana teema taas aktiivseks..
Plaan e46 teha vaiksemaks. Kust millist toodet osta?
On keegi kuskil lasknud paigaldada müraisolatsiooni? Palju maksma on läinud? Tulemusega rahul?
Plaan e46 teha vaiksemaks. Kust millist toodet osta?
On keegi kuskil lasknud paigaldada müraisolatsiooni? Palju maksma on läinud? Tulemusega rahul?
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: E36 müra isolatsioonist.
Teema jäi lihtsalt silma ja huvipärast küsin. Endal pole plaanis teha.Kuno_T kirjutas:Kui uksetihendid lasevad läbi nagu vanal ja deformeerunud autol ikka, siis on mattide kleepimine väga mõttetu tegevus.
Kas mõtlesite selle all, et vana ja deformeerunud autot ei saagi vaikseks või mõtlesite, et tuleks alustada uksetihendite vahetusest ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
- Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
- Asukoht: Võru
Re: E36 müra isolatsioonist.
Uksetihendid väliselt korralikud.. aknatihendid tuleb vahetada, kuna eelmine omanik on mõlemalt poolelt, samalt kõrguselt umbes cm pikkused jupid välja lõiganud tihendist ja tuul vuhiseb korralikult.. Täiseti müstika, miks nii on teinud .
Re: E36 müra isolatsioonist.
Alustada tuleb jah uste ja akendega.
Endal avastasin, et esiklaasivahetusmeistrid tegid eeskujulikku tööd:
maanteekiirusel vuhiseb esiakna tihend.
Kiire googeldus ütleb, et pealinnas Autosound tegeleb müramattidega.
Endal avastasin, et esiklaasivahetusmeistrid tegid eeskujulikku tööd:
maanteekiirusel vuhiseb esiakna tihend.
Kiire googeldus ütleb, et pealinnas Autosound tegeleb müramattidega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!