83kw--->85kw
83kw--->85kw
Oleks soov teada,et mis veel peale mootori peab ära vahetama,et korralikult tööle saada?Kas käigukasti võib samaks jätta?juhtmestik?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
sa vist mõtled nii!! m40b18-----m43b18.
need täiesti erinevad,usun et tööle saamiseks on vaja päris palju ära vahetada!
või mõtled 83kw(318 m40)------85kw(325td m51)
pane veidi täpsemalt kirja.kere,aasta,mootor mis vahele läheb ja mis hetkel vahel on.
kui tahad lihtsalt kilovatte siis löö katt vahelt minema ja saadki 85 kw,83 asemel
need täiesti erinevad,usun et tööle saamiseks on vaja päris palju ära vahetada!
või mõtled 83kw(318 m40)------85kw(325td m51)
pane veidi täpsemalt kirja.kere,aasta,mootor mis vahele läheb ja mis hetkel vahel on.
kui tahad lihtsalt kilovatte siis löö katt vahelt minema ja saadki 85 kw,83 asemel
Esiteks on vaja teada, mis aasta mootor sul peale panna plaanis. Kuna M43 teine pritse, siis aju pead ka ära vahetama, aga siin üks jama. Alates 94a tuli vist M43 immosüsteem, mis tähendab, et koos mootoriga pead panema omale ka immo aju, immorõnga süüteluku ümber, uue süütevõtme või selle sees oleva immosüsteemi, ja aju. Kõik see kama peab tulema ühe auto pealt, muidu asi tööle ei hakka. Juhtmepusimist on päris palju.
PS. Mismõttes M40 töökindlam? Et rihma asemel kett või kulub M43 nukk vähem?
PS. Mismõttes M40 töökindlam? Et rihma asemel kett või kulub M43 nukk vähem?
Kett, mis ei vaja nii tihti vahetus on küll jabur lause.jargo kirjutas:m43 om juba parandatud nukkvõlli õlitussüsteem ja loomulikult ka kett mis ei vaja nii tihti vahetust.üldiselt suhtkoht hea mootor, aga arvan ka ,et vahetus on siiski keeruline kuid kindlasti mitte võimatu
Rihma vahetad ca 60 tuhande tagant.? Vaevalt on palju inimesi ,kes sõidavad nii palju ,et hammasrihma välp hakkab ära tüütama
A8
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
minuarust on lihtsalt ketiga mootor poole kindlam!autot ostes ei tea kunagi millal rihm vahetatud on,millal rullikud,kui üldse on.kindlalt peale ostu oleks vaja need vahetada,mida ketiga auto puhul pole tarvis tavaliselt teha ise olen ühe auto rihma lihtsalt pooleks sõitnud,mis ei olnud mitte eriti lõbus
lihtsalt minu isiklik arvamus
ja vahetusest ka nii palju et rihma peab siis vahetama iga kahe aasta tagant,ketiga saad ikka aastaid hakkama!
lihtsalt minu isiklik arvamus
ja vahetusest ka nii palju et rihma peab siis vahetama iga kahe aasta tagant,ketiga saad ikka aastaid hakkama!
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Sry aga rihma vahetus ~4 aasta tagant.jargo kirjutas:minuarust on lihtsalt ketiga mootor poole kindlam!autot ostes ei tea kunagi millal rihm vahetatud on,millal rullikud,kui üldse on.kindlalt peale ostu oleks vaja need vahetada,mida ketiga auto puhul pole tarvis tavaliselt teha ise olen ühe auto rihma lihtsalt pooleks sõitnud,mis ei olnud mitte eriti lõbus
lihtsalt minu isiklik arvamus
ja vahetusest ka nii palju et rihma peab siis vahetama iga kahe aasta tagant,ketiga saad ikka aastaid hakkama!
Ja selline asi, et rihma vahetad sa aegajalt ja kõik on bling bling.
Aga mis sa arvad, et see vana ketiga mootori puhul on see kett tutikas ja täiesti korras w? Mul on tulnud ketivahetust teha, mis kujutad sa pilti tuli kulukam kui rihmavahetus.
Kõik ei ole kuld mis hiilgab. Kett on siis hea, kui mootor on uus(Y)