E30 84 taga pidurid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ennopoiss
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
Asukoht: Võrumaa

E30 84 taga pidurid

Postitus Postitas ennopoiss »

E30 84 Plaan vahetada taga klotsid, ent probla trummli maha võtmisega?
parasjama
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 12.03.2003 13:34 30

Postitus Postitas parasjama »

kas on trummlid nii kulunud ,et klots takistab maha võtmist või sa lihtsalt ei ole keeranud trumli kinnitus polte välja(kuuskant vist olid need).
Kui miskit ei aita siis tuleb lihtsalt jõuga trumlid maha kiskuda
Kasutaja avatar
ennopoiss
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas ennopoiss »

Palju neid kinnitus polte on? Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D
jjanno
Huviline
Postitusi: 2321
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
[quote][i]Algselt postitas ennopoiss[/i]
Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D [/quote]
E30 ja trummelpidurit -> Väike mootor?
Meil väikese mootoriga meestel on ju terve auto mingeid tilpnevaid juhtmeid täis. Oskaks keegi kõikidele juhtmetele mingi silgi külge mõelda, siis annaks sellele inimesele kohe terve kamatahvli :)

Aga trumli maha võtmisest - ee.auto uudisgrupis on sellest juttu olnud. Otsi sealt. Nooruspõlvest mäletan mingit nippi, kus tõsteti ratas õhku, võeti ratas alt ära ja siis käis mingi kamm gaasiandmisega...

jJanno
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

pidurid:
ratas ära ,pisike polt ka sealt ära ja siis seal trmmli all on selline systeem.et
Sa pead regulaatorit keerama !
Seda näed läbi rattapoldi augu-taskulamp on abiks .
Jääb ta umbes kella 7 -e suunas vasakul rattal ja kella 4 -a suunas peremal pool.
Ja kui ma õieti mäletan siis pead alt poolt lykkama neid nuute .mis seal on -siis ta laseb klotsid kokkupoole.Kui ei nii,siis lykka ylevalt poolt.
kui sellest abi on -siis on tore
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

:) üks hea võimalus on ka kässarikangi küljes olevad trossid lahti lasta. Kusjuures ma ise teen alati nii et kui trumli mahavõtux juba läheb siis pingutan lahtiste trossidega poldiaugust maximumi peale niiet ratas vabalt ringi veel käib ja siis tõmban lõpux kässaritrossid nii pingule et esimeses kässari astmes pidur juba võtax. Siis on pidamine kohe tuntavalt parem.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
leimar
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 22.03.2003 23:16 17
Asukoht: tartu

Postitus Postitas leimar »

[quote][i]Algselt postitas ennopoiss[/i]
Palju neid kinnitus polte on? Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D [/quote]
see tuleb sellest, motorola genekal on kolm bochil 2 juhet
motorolalt bochi vatu pole midagi vahetada aga endal vahetati vastupidi siis elektrik lubas lahkumis avalduse anda :P
Kasutaja avatar
ennopoiss
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas ennopoiss »

Leimar-i jutul mõte sees, vaatasin ja uurisin värki ning on jah bochi oma peal nii et sellega siis kõik ok. Pidurid sain ka korda (lihtsalt vahel on ulli jõudu vaja) trummel istus lihtsalt suht-koht tihedalt otsas, kes teab millal seda viimati maha võeti. No suured tänud rahvale kes võttis vaevaks mind lolli maameest juhendada!;)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Tagumist trumliga on ka nii et keera trummel tagurpidi otsa poltidega kinni ja pane mootor tööle 2-3 käik sisse ja las keerleb trummel sisemine pool väljaspool ning suru randile ümarviiliga peale. Sedaviisi saad ranti ehk pisut väiksemax viilida. Ära tõkiskingi igaxjuhux unusta :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Risto93
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 25.01.2003 01:34 20
Kontakt:

Postitus Postitas Risto93 »

[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Tagumist trumliga on ka nii et keera trummel tagurpidi otsa poltidega kinni ja pane mootor tööle 2-3 käik sisse ja las keerleb trummel sisemine pool väljaspool ning suru randile ümarviiliga peale. Sedaviisi saad ranti ehk pisut väiksemax viilida. Ära tõkiskingi igaxjuhux unusta :) [/quote]

ja kindlasti proovi seda nippi siis ,kui sul plokktiffer ka juhtub olema:D
arno14
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 24.10.2005 10:27 54

mure

Postitus Postitas arno14 »

vasakus tagaratta trummlist tuleb jubedat sahinat, rohkem autoteadjad ütlesid, et viga on käsipiduri klotsidega - mis sees ringi käivad?!?

millest peaksin alustama, kuhu töökotta viima (tallinnas)?
BMW on 318i 92 a
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

hirmsat hoogu ja pidurit,,



.........aga ma ei soovitaks seda varianti, võib hullusti lõppeda
Vasta