2. leht 2-st

Postitatud: 17.11.2005 19:55 53
Postitas Kristjan
minu saan on savi aga rando touring oli 400m aja järgi sinna 270hj kanti

see 5000 oli esialgen väga odavalt ja ület**a hind läks ikka sinna 12-13k kanti lõpuks. ma mingi aeg võtan kaane maha sellel mootoril mis seal oli tahad tule ise vaata ka mida sinuarust turbo teeb kolvile...

kordan ennast veel: Kui sa ise natukegi mõtled ja mõtetult ei piina masinat ei tee see 0,5/0,6 bari ülerõhku midagi ei ole vaja ei mingeid ime kepse ega kolbe. usas sõidavad originaal alumise otsaga kuni 1,2bar muidugi kütust ei saa võrrelda meil siin ja neil seal


NB seda minu valget pole enam puuduliku kere pärast, aga uus kere juba garaazis ootab ;)

Postitatud: 17.11.2005 21:55 55
Postitas raimo_r
0,6 pole veel tõesti midagi aga odavalt tehes 290hj sellega ei saa :)

turbo ei tee kolvile midagi, kui just sõrme juurest ei purune, (alaril läks sealt) ennem läheb keps. sulanud kolb on rohkem nitro teema.

Postitatud: 18.11.2005 09:29 45
Postitas meph
M20B25 mootorist annab rohkemgi võtta ;) Küll mitte odavalt... seda laki tuningu poisid ju tõestanud. Neil peaks seal praegu 400-500hp vahel olema minu teada.

M50B25 mootorist 300hp (vändast) võtta 0.6 barise ülelaadimisega korralikult tehes ei ole mingi küsimus.

Sisu välja vahetama hakates saab sealt palju rohkemgi.

Kuulukad räägivad, et stock väntvõll ei pidavat väga vastu pidama sellisele andmisele ainult.

Kunagi kui raha leiab, siis endal on plaanis korralikult oma mootor daily driver turbokaks teha. Eks paistab mis sellest ideest reaalsuses ka saab. Võibolla paari aasta pärast saab mingeid graafikuid ka näidata siis :)