E30 84 taga pidurid
- ennopoiss
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
- Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
- Asukoht: Võrumaa
E30 84 taga pidurid
E30 84 Plaan vahetada taga klotsid, ent probla trummli maha võtmisega?
- ennopoiss
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
- Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
- Asukoht: Võrumaa
Palju neid kinnitus polte on? Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D
Tere
[quote][i]Algselt postitas ennopoiss[/i]
Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D [/quote]
E30 ja trummelpidurit -> Väike mootor?
Meil väikese mootoriga meestel on ju terve auto mingeid tilpnevaid juhtmeid täis. Oskaks keegi kõikidele juhtmetele mingi silgi külge mõelda, siis annaks sellele inimesele kohe terve kamatahvli :)
Aga trumli maha võtmisest - ee.auto uudisgrupis on sellest juttu olnud. Otsi sealt. Nooruspõlvest mäletan mingit nippi, kus tõsteti ratas õhku, võeti ratas alt ära ja siis käis mingi kamm gaasiandmisega...
jJanno
[quote][i]Algselt postitas ennopoiss[/i]
Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D [/quote]
E30 ja trummelpidurit -> Väike mootor?
Meil väikese mootoriga meestel on ju terve auto mingeid tilpnevaid juhtmeid täis. Oskaks keegi kõikidele juhtmetele mingi silgi külge mõelda, siis annaks sellele inimesele kohe terve kamatahvli :)
Aga trumli maha võtmisest - ee.auto uudisgrupis on sellest juttu olnud. Otsi sealt. Nooruspõlvest mäletan mingit nippi, kus tõsteti ratas õhku, võeti ratas alt ära ja siis käis mingi kamm gaasiandmisega...
jJanno
pidurid:
ratas ära ,pisike polt ka sealt ära ja siis seal trmmli all on selline systeem.et
Sa pead regulaatorit keerama !
Seda näed läbi rattapoldi augu-taskulamp on abiks .
Jääb ta umbes kella 7 -e suunas vasakul rattal ja kella 4 -a suunas peremal pool.
Ja kui ma õieti mäletan siis pead alt poolt lykkama neid nuute .mis seal on -siis ta laseb klotsid kokkupoole.Kui ei nii,siis lykka ylevalt poolt.
kui sellest abi on -siis on tore
ratas ära ,pisike polt ka sealt ära ja siis seal trmmli all on selline systeem.et
Sa pead regulaatorit keerama !
Seda näed läbi rattapoldi augu-taskulamp on abiks .
Jääb ta umbes kella 7 -e suunas vasakul rattal ja kella 4 -a suunas peremal pool.
Ja kui ma õieti mäletan siis pead alt poolt lykkama neid nuute .mis seal on -siis ta laseb klotsid kokkupoole.Kui ei nii,siis lykka ylevalt poolt.
kui sellest abi on -siis on tore
üks hea võimalus on ka kässarikangi küljes olevad trossid lahti lasta. Kusjuures ma ise teen alati nii et kui trumli mahavõtux juba läheb siis pingutan lahtiste trossidega poldiaugust maximumi peale niiet ratas vabalt ringi veel käib ja siis tõmban lõpux kässaritrossid nii pingule et esimeses kässari astmes pidur juba võtax. Siis on pidamine kohe tuntavalt parem.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
[quote][i]Algselt postitas ennopoiss[/i]
Palju neid kinnitus polte on? Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D [/quote]
see tuleb sellest, motorola genekal on kolm bochil 2 juhet
motorolalt bochi vatu pole midagi vahetada aga endal vahetati vastupidi siis elektrik lubas lahkumis avalduse anda
Palju neid kinnitus polte on? Tekkis üks küsimus veel. Geneka juurde jookseb miski 3 juhet + mass juhe. Nendest 3 juhtmest 2 on geneka küljes kinni 1tilpneb lahtiselt, miskit normaalset kohta kuhu ta kinnitada ma küll ei leidnud (iseenesest kõik toimib, asi laeb ja puha). Kas see ongi miski loomulik ülejääk? Ilmselt miski kodukeemikust elektrik on ise minu bemuurile juhtmeid vedamas käinud:D [/quote]
see tuleb sellest, motorola genekal on kolm bochil 2 juhet
motorolalt bochi vatu pole midagi vahetada aga endal vahetati vastupidi siis elektrik lubas lahkumis avalduse anda
- ennopoiss
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
- Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
- Asukoht: Võrumaa
Leimar-i jutul mõte sees, vaatasin ja uurisin värki ning on jah bochi oma peal nii et sellega siis kõik ok. Pidurid sain ka korda (lihtsalt vahel on ulli jõudu vaja) trummel istus lihtsalt suht-koht tihedalt otsas, kes teab millal seda viimati maha võeti. No suured tänud rahvale kes võttis vaevaks mind lolli maameest juhendada!;)
Tagumist trumliga on ka nii et keera trummel tagurpidi otsa poltidega kinni ja pane mootor tööle 2-3 käik sisse ja las keerleb trummel sisemine pool väljaspool ning suru randile ümarviiliga peale. Sedaviisi saad ranti ehk pisut väiksemax viilida. Ära tõkiskingi igaxjuhux unusta
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Tagumist trumliga on ka nii et keera trummel tagurpidi otsa poltidega kinni ja pane mootor tööle 2-3 käik sisse ja las keerleb trummel sisemine pool väljaspool ning suru randile ümarviiliga peale. Sedaviisi saad ranti ehk pisut väiksemax viilida. Ära tõkiskingi igaxjuhux unusta [/quote]
ja kindlasti proovi seda nippi siis ,kui sul plokktiffer ka juhtub olema:D
Tagumist trumliga on ka nii et keera trummel tagurpidi otsa poltidega kinni ja pane mootor tööle 2-3 käik sisse ja las keerleb trummel sisemine pool väljaspool ning suru randile ümarviiliga peale. Sedaviisi saad ranti ehk pisut väiksemax viilida. Ära tõkiskingi igaxjuhux unusta [/quote]
ja kindlasti proovi seda nippi siis ,kui sul plokktiffer ka juhtub olema:D
mure
vasakus tagaratta trummlist tuleb jubedat sahinat, rohkem autoteadjad ütlesid, et viga on käsipiduri klotsidega - mis sees ringi käivad?!?
millest peaksin alustama, kuhu töökotta viima (tallinnas)?
BMW on 318i 92 a
millest peaksin alustama, kuhu töökotta viima (tallinnas)?
BMW on 318i 92 a