lukku

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
alari15
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 22.07.2009 18:48 38
Asukoht: Tartu

lukku

Postitus Postitas alari15 »

mootoriks m50b25, oleks küsimus kuidas kõige mõttekam seda vähendada, hetkel kõigis püttides 13bar.. Kas vahetada kolvid? puurida kolvid, süvendada? või panna lühemad kepsud? võib küll rumalana paista aga küsin ikkagi :P
Viimati muutis alari15, 12.04.2011 18:48 09, muudetud 1 kord kokku.
lynx
Huviline
Postitusi: 693
Liitunud: 16.02.2003 10:45 03
Asukoht: Lääne-virumaa

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas lynx »

Tekita hüdrolukk :?
Mille jaoks üldse seda vähendada on vaja.. maisaaaru :S
tel. 53 43 76 44
Kasutaja avatar
alari15
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 22.07.2009 18:48 38
Asukoht: Tartu

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas alari15 »

tekkis selline mõte, oleks vaja teada kudas kõige vastupidavam jääb...
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas raimo_r »

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
lynx
Huviline
Postitusi: 693
Liitunud: 16.02.2003 10:45 03
Asukoht: Lääne-virumaa

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas lynx »

Ära käivita autot, sedasi peab kõige enam vastu.. vabandust sarkastiliste-iroonilste sõnade eest, kuid kui sul on mootor tehase-seades ja originaalne, siis ära seda näpi ning kasuta seda sihipäraselt.
tel. 53 43 76 44
Kasutaja avatar
alari15
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 22.07.2009 18:48 38
Asukoht: Tartu

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas alari15 »

palju sellega surve aste võiks jääda? ning kaane tõstmine , kas mitte keti ajamit ei muuda? või keti pinguti teeb oma töö ?:D
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas teet82 »

alari15 kirjutas:palju sellega surve aste võiks jääda? ning kaane tõstmine , kas mitte keti ajamit ei muuda? või keti pinguti teeb oma töö ?:D
Surveaste on võimalik ise välja arvutada kui tead originaaltihendi paksust, piisab silindri ruumala arvutamise valemist. Kaasaegsetel mootoritel on üldiselt ketirataste asend nukkvõllide suhtes väikeses ulatuses muudetav, seega saaksid nukkvõllid arvatavasti paika..
Teema pealkirjaks on kompressiooni vähendamine, jutt käib vist ikka surveastme vähendamisest. Kompressioon iseloomustab rohkem mootori kulumise taset. Kui soovid kompressiooni vähendada, siis kõige lihtsam on peotäis liiva sisselaskest sisse visata :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
alari15
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 22.07.2009 18:48 38
Asukoht: Tartu

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas alari15 »

teet82 kirjutas:
alari15 kirjutas:palju sellega surve aste võiks jääda? ning kaane tõstmine , kas mitte keti ajamit ei muuda? või keti pinguti teeb oma töö ?:D
Surveaste on võimalik ise välja arvutada kui tead originaaltihendi paksust, piisab silindri ruumala arvutamise valemist. Kaasaegsetel mootoritel on üldiselt ketirataste asend nukkvõllide suhtes väikeses ulatuses muudetav, seega saaksid nukkvõllid arvatavasti paika..
Teema pealkirjaks on kompressiooni vähendamine, jutt käib vist ikka surveastme vähendamisest. Kompressioon iseloomustab rohkem mootori kulumise taset. Kui soovid kompressiooni vähendada, siis kõige lihtsam on peotäis liiva sisselaskest sisse visata :D
igatahes said aru küll et surve astet mõtlen... aga paistab et sa teadvat asja rohkem kui mõned niisama targutajad siin.. küsin kas m50b25 kolb välja vahetades m52b28 kolviga annab surveastme vähenemise ? või saab puurida kolbi sügavamaks näiteks ?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas raimo_r »

räägi kõigepealt mis on su eesmärk.
kolbi võib puurida igatpidi kui soovi on aga kui tahad seda pärast veel mootorisse panna, mis peab ka töökindel olema, siis on teine jutt.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
alari15
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 22.07.2009 18:48 38
Asukoht: Tartu

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas alari15 »

mis siin ikka jutt käib turbost... praegu vaatan mida eesmärgiks võtta. aga ikkagi uurin seda asja. vb peab preformance kolvid tellima, 8.8:1 surve aste peaks siis jääma ... liigun vast turboclubi üle selle teemaga :D
Jaanus K
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 17.07.2007 19:07 46
Asukoht: Tallinn

Re: K: kompresiooni vähendamine

Postitus Postitas Jaanus K »

M50B25TU ehk vanosega mootori kolb on ca 5mm madalam kui ilma vanoseta kolb ja M52B28 kolb on vanosega kolvist veel madalam. Täpsed andmed saad Mahle kataloogist.
Surveaste arvuta ise välja, aga karta on et jääb liiga madal.
Olenevalt soovitud rõhust ja võimsusest on kõige odavam/lihtsam paksem kaanetihend. Nukkvõlle on sellel mootoril võimalik mõned kraadid keerata - seega ei tohiks probleeme tekkida.
Kasutaja avatar
alari15
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 22.07.2009 18:48 38
Asukoht: Tartu

Re: K: kompressiooni vähendamine

Postitus Postitas alari15 »

mul pilt selge juba mis komponendid tulevad, ehk 2,8 stroker vms ma usun võib teema lukku panna
Vasta