e46 320d 100kw probleem (dis-i veakood lisatud)
e46 320d 100kw probleem (dis-i veakood lisatud)
Lugu järmine. Auto sõitis ja käivitus hästi kuni järsku hakkas aegajalt nagu pooma. Selline aeg-ajalt poomine 1500-2000rpm vahemikus kestis kuskil nädala kuni ühtäkki masin keset sõitu lihtsalt suri välja. Enam ei käivitu, Inpa andis veakoodiks midagi süüte akkutaator, süüde vale 3kraadi. Kustutasin kogemata veateate ja enam seda ei tule. Paagisisene pump töötab kuidagi kahtlaselt, eemaldasin filtri ning süüte sisse keeramisel täitus anum väga aeglaselt ja kütuses helkisid väikesed osakesed. Kui suure suvega peaks anum täituma?
Mida selline veakood võiks tähendada?
Mida selline veakood võiks tähendada?
Viimati muutis ivo_s, 27.02.2012 17:40 58, muudetud 1 kord kokku.
"Raha"
Re: e46 320d 100kw probleem
Tere,
Mul oli lugu selline, et ühtäkki maanteel sõites hakkas pooma ja jäin teeäärde kuni mootor suri välja. Mõned minutid seisis, keerasin süüdet ja läks uuesti käima kuni hakkasin sõitma ning sama jama jälle. Sai siis koju ära veetud kuidagi. Järgmisel päeval hommikul siis kui mootor oli külm läks uuesti käima kuni 4 min töötas ning hakkas puterdama ja jälle suri välja. Peale seda enam tööle ei läinud. Tehti diagnost ning erilisi vigu mootori kohapealt ei olnud. Vaatasin kõik küttetorud läbi, kütuse filter sai vahetatud, kontrollisin kütusepumpa ning kõik oli OK. Tehti uuesti diagnost ning sel hetkel läks imekombel kuidagi vaevaliselt tööle, ikka veakoode polnud ja näitajad olid ka korras, ehk ei osanud keegi öelda mis viga oli. Siin foorumis pakuti välja et Vändaandur on läbi ning uurisin ka inglismaa foorumites. Vahetasin Vändaanduri( Engine Speed Sensor ) ja nüüd kõik korras. kuigi diagnost ei näidanud et see läbi on. Ehk see võib olla üks variantidest.
Mul oli lugu selline, et ühtäkki maanteel sõites hakkas pooma ja jäin teeäärde kuni mootor suri välja. Mõned minutid seisis, keerasin süüdet ja läks uuesti käima kuni hakkasin sõitma ning sama jama jälle. Sai siis koju ära veetud kuidagi. Järgmisel päeval hommikul siis kui mootor oli külm läks uuesti käima kuni 4 min töötas ning hakkas puterdama ja jälle suri välja. Peale seda enam tööle ei läinud. Tehti diagnost ning erilisi vigu mootori kohapealt ei olnud. Vaatasin kõik küttetorud läbi, kütuse filter sai vahetatud, kontrollisin kütusepumpa ning kõik oli OK. Tehti uuesti diagnost ning sel hetkel läks imekombel kuidagi vaevaliselt tööle, ikka veakoode polnud ja näitajad olid ka korras, ehk ei osanud keegi öelda mis viga oli. Siin foorumis pakuti välja et Vändaandur on läbi ning uurisin ka inglismaa foorumites. Vahetasin Vändaanduri( Engine Speed Sensor ) ja nüüd kõik korras. kuigi diagnost ei näidanud et see läbi on. Ehk see võib olla üks variantidest.
Re: e46 320d 100kw probleem
Selge pilt, loodan ise ka, et kõrgsurve pump terve. Otsisin vähe netis ning leidsin oma veakoodi ka üles.
Nimeld dis-i veakood 48 DDE control, timing device, postion control wrong by +/- 3' crankshaft, currently not present. Kas on keegi kursis mida selline kood täpselt tähendab, googeldamine midagi väga täpset ei andnud.
Nimeld dis-i veakood 48 DDE control, timing device, postion control wrong by +/- 3' crankshaft, currently not present. Kas on keegi kursis mida selline kood täpselt tähendab, googeldamine midagi väga täpset ei andnud.
"Raha"
Re: e46 320d 100kw probleem
Tähendab, et pritse moment on võrreldes väntvõlli pöördenurgaga vähemalt 3 kraadi võrra vale.ivo_s kirjutas:Selge pilt, loodan ise ka, et kõrgsurve pump terve. Otsisin vähe netis ning leidsin oma veakoodi ka üles.
Nimeld dis-i veakood 48 DDE control, timing device, postion control wrong by +/- 3' crankshaft, currently not present. Kas on keegi kursis mida selline kood täpselt tähendab, googeldamine midagi väga täpset ei andnud.
Teoreetiliselt võib olla mida iganes, kuid reaalselt 90% juhtudest on põhjustajaks vigane kõrgsurvepump.
533 274 38 Andres
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: e46 320d 100kw probleem (dis-i veakood lisatud)
Sinu jutujärgi on viga paagisiseses pumbas, vaata et filter umbes ei oleks,pumbal. Kütust peab ika survega tulema filtrisse.
Re: e46 320d 100kw probleem (dis-i veakood lisatud)
Kas mitte paagisisene pump ei peagi vaikselt lööma, tds-il mäletan oli 0.4 või 0.8 bari ainult surve.
"Raha"
Re: e46 320d 100kw probleem (dis-i veakood lisatud)
Kuhu meil eestis oleks kõige mõttekam vp 44 pump remonti saata? Karla auto?
"Raha"
Re: e46 320d 100kw probleem (dis-i veakood lisatud)
Paar aastat tagasi väitsid Karla omad, et ainult nemad saavad Eestis osandatud vp44 pumba ka korrektselt toimima. Kui palju selles väites tõtt oli ei oska täpselt kommenteerida aga võrreldes M51 mootori pumbaga, mida iga teine inimene ka kodus edukalt remontida suudab, on selle pumbaga olukord natuke keerulisem.ivo_s kirjutas:Kuhu meil eestis oleks kõige mõttekam vp 44 pump remonti saata? Karla auto?
Üldiselt viimasel ajal mitmed tuttavad Karla töödega erinevatel põhjustel rahulolematud olnud, et äkki oleks mõistlikum välismaalt taastatud pumpa otsida.
NB! Teise pumba otsimisel jälgida ka mis käigukastiga masinalt see pärit on!
533 274 38 Andres