1. leht 1-st

E30 - 2.5 to 2.7

Postitatud: 02.10.2002 18:02 27
Postitas kaspar
niisiis........
mida tulex vahetada bmw 2.5 ( E30 ) mootoril, et suurendada töömahtu 0.2 liitri võrra?
hind umbes?


kimmol ju see tehtud, äkki räägib...
:)

kaspar

Postitatud: 03.10.2002 10:20 17
Postitas Andry
variante 2,7seks teha on mitu, kõik oleneb kolbidest mida kasutad ja millist surveastet soovid.
Põhimõtteliselt on vaja vahetada kepsud ja vänt(kasutada 2,5e omasid).
Kui jätad vanad kolvid(2,5i oMadis K), siis tuleb kaant või plokki lihvida ca 2,2mm.
Kui paned 2,5e kolvid, siis tuleb kaant lihvida (kuipalju oleneb sellest millist surveastet tahad, see tuleb arvutada).
Seda kust ja kuipalju maha võtta oskab öelda bmw klubi ja nad võivad ka selle töö ära teha ning ka 2,7seks teha.
Samas kui juba lahtivõetud, siis võiks lasta ka kaant portida, klappe soveldada ning sisselaset lihvida.
Kuna uue vända tõttu oleks soovitav ka uued saaled panna+kolvirõngad,klapisääretihendid hindaks töö hinnaks kokku kuni 15tuhat.

muudetud

Postitatud: 09.10.2002 12:39 59
Postitas siim
Anna mulle oma 2.5 mootor ja ma annan sulle 2.7i mootori kompensatsiooniga muidugi.

Postitatud: 15.10.2002 15:42 46
Postitas Andry
kasparl polegi e30-t ja tal pole ka seda mootorit.

Postitatud: 15.10.2002 16:05 38
Postitas kaspar
nii ta on:)

Edit: Avatar ehk selgitab midagi...

Postitatud: 31.10.2002 01:04 28
Postitas Kristjan
aga kas seda nalja 525 mootoriga kah teha saab? kui jah kas siis lihtsalt vaja 525e osasid?

Postitatud: 01.11.2002 11:16 25
Postitas kimmo
kahtlen. E28 2.5i mootor on tüübilt M30, kuid E28 2.5E mootor M20. E30-l seda probleemi ei ole, mõlemad (i ja E) on M20 mootorid.

M30 ja M20 kastiühilduvusest ei tea rääkida, muidu oleks võimalus lihtsalt mootoriswap teha.

Postitatud: 04.11.2002 10:54 26
Postitas Andry
525i-ga ei saa kindlalt seda teha, kolvi läbimõõt on juba nendel mootoritel erinev...