1. leht 1-st

E91 restraint system failure

Postitatud: 18.08.2013 18:21 18
Postitas 0tt
Lugu järgmine. Üks hommik autoga vaikselt läbi lohu sõites lõi põlema abs ja seat belti tule kirjaga restraint system failure. Sõber vaatas arvutiga ja see näitas, et selle andurmati, mis istme sees on, takistus on liiga suur?!
Milles see jama seisneb või millest ta tekib? Kui turvavööta sõita siis ütleb ikka, et kinnita vöö.
Lugesin, et vahest istme all pistikud ei anna ühendust ja tuleb selline error. Eelmine päev puhastasin autot ja liigutasin istmeid sees edasi-tagasi, kas sellest?
Mis variandid parandamiseks jäävad? Pakuti välja, et pistikud lahti ja see asi üldse deaktiveerida!?
Mõtteid?
Tänud ette!

B6510_MRS51 / Fault status 22
The following is stored in the fault memory:
-93B2 Safety battery terminal
-Resistance too high
-Fault currently applicable

Possible causes:
-Inflator assembly defective
-Lines/plug connections defective
-Control module defective.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 18.08.2013 19:23 52
Postitas sigaelmar
Sellised vead tekivad tavaliselt kahel põhjusel - kas tooli liigutamisega või tooli alla esemete panemisega tooli alune pistik ei anna enam ühendust või on tooli sensormatt katki (tavaliselt juhtub kõrvalistuja matiga ja võib juhtuda näiteks sellepärast, et kunde ronib põlvedega istme peale et tagant mingeid asju võtta)

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 18.08.2013 20:56 48
Postitas ImreR
Mul juhtus ka varem seda päris tihti. Peale pistikute ülekäimist pole enam juhuseid rohkem olnud. Mul juhtus samuti varem see just peaele auto puhsatamist kui istet olin üles-alla ja edasi-tagasi liigutanud.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 18.08.2013 21:39 45
Postitas 0tt
Selge. Homme vaatan pistikud üle ja puhastan ära. Aga mismoodi on pistiku halb ühendus seotud selle resistance too high veakoodiga?

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 18.08.2013 21:46 45
Postitas sigaelmar
See veakood viitabki halvale ühendusele.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 18.08.2013 21:56 55
Postitas 0tt
Jälle targem. Vaatasin, et selle moduli takistus oli 9,midagi samas kui teised olid 2-3
Eks homme kisun lahti, puhastan ja vaatan kas läheb asi paremaks.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 18.08.2013 23:34 47
Postitas 0tt
Mina ei susi seal kuskil. Arvuti käis juhtmega taha. See kood mis ma siia kirjutasin oli üks, millest jõudsin pildi teha. Seda ma ei tea mismoodi lõpuks sinnani jõuti, et sensormatti süüdistati. Oli küll ...occupancy sensoril või modulil tunduvalt suurem takistus ja näitas selle kohta No Okay. Puhastan pistikud ära ja lasen uuesti kuskil vaadata milles jama. Täna seda veateadet ära kustutada ei õnnestunud..

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 19.08.2013 08:36 21
Postitas 0tt
BST cable. Lähen loksutan ja uurin seda ka.
Tänud kõigile abistajatele!

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 19.08.2013 08:39 42
Postitas sigaelmar
Kuno_T kirjutas:Safety battery terminal ei ole istmematt! Tarkpead, rsk, :)
Sina teemaalgataja ära oma testritega seal süsteemis väga susi, lõhkeaine, mida erinevates padrunites kasutatakse, on praktiliselt sama võimas, kui TNT.
Heh, ma pole niipalju süvenenud :P Ta ise rääkis matist aga veakoodides ei ole jah matist juttu.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 19.08.2013 10:34 56
Postitas 0tt
Kuna ma ise asjale nii lähedal seal ei olnud, ning pildi tegin ainult sellest asjast, siis kahjuks hetkel ei oska täpsemini kirjeldada. Telefonis aga just öeldi, et ta olevat näidanud driver seat accupancy mooduli too high resistancit.
Keeruline, kui ise seda täpselt ei jaga.

Kuigi UMist öeldi, et sellel autol on sensor-matt ainult kõvalistujal.

Ühesõnaga pistikud puhtaks ja uuesti proovida.
Aku juures moodulis on ka kõik juhtmed korrektselt kinnitatud ja ilma lõtkudeta.

Eks tuleb kuskil täpsemalt lasta vaadata.
Tänud abistajatele.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 19.08.2013 21:54 48
Postitas ooDDoo
juu siis tuleb arvuti taha panna ja aku juurest terminal lahti võtta ja vaadata kas siis näitab takistuseks 0 oomi või samuti 9 kuna inpa versioonid pole täpselt samad võis näidata takistuste all akuterminali asemel juhiistme matti.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 21.08.2013 08:19 12
Postitas Cert85
Ma ei taha ka uskuda, et juhiistmel oleks sensormatt.
Vaevalt BMW on mõelnud, et see auto peaks ilma juhita sõitma.
Kui auto liigub üle teatud kiiruse ja juhil turvavöö kinnitamata, siis seda ei kontrollita, kas seal keegi istub, sest ükski auto ei peaks sõitma ilma juhita.

Mine parem sinna,kus teatakse sellest masinast.

( Mina rääkisin ka toetudes tegelikult teisele automargile, aga ei usu, et BMW topiks selle mati juhile).

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 21.08.2013 08:20 23
Postitas Cert85
ooDDoo kirjutas:juu siis tuleb arvuti taha panna ja aku juurest terminal lahti võtta ja vaadata kas siis näitab takistuseks 0 oomi või samuti 9 kuna inpa versioonid pole täpselt samad võis näidata takistuste all akuterminali asemel juhiistme matti.
Kui juhe lahti võtta, siis peaks takistuseks olema lõpmatus.
Lühise korral on takistus 0 oomi lähedale.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 21.08.2013 13:20 31
Postitas 0tt
Ei ütleks, et kui inimene kõik päevad näpud õli sees ei ole, et ta siis kohe ebakompetentne on sellel alal.
Üritasin teada saada, et mis neid airbagi vigasid enamasti põhjustab, ning sain piisavalt abi.
BST kaabel on ilusti kinni ja omal kohal, samuti on aku korralikult kinni.
Arvan, et kui nädalavahetusel rohkem aega on, saab see asi korda tehtud.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 21.08.2013 18:40 19
Postitas ooDDoo
Ära pane tähele! Kuno arust ongi kõik teised lollid. Sellega tuleb lihtsalt natukene harjuda.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 25.08.2013 22:03 20
Postitas 0tt
Auto korras.
Tänud neile, kes Asjalikke nõuandeid jagasid.

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 26.08.2013 10:27 04
Postitas Cert85
Räägi, mis siis viga ka oli. :roll:

Re: E91 restraint system failure

Postitatud: 26.08.2013 16:16 13
Postitas 0tt
Viga oli pagasnikus, aku juures ühe mooduli halb ühendus. Sai lahti võetud, puhastatud ja uuesti kokku pandud. Pärast seda sai veakoodi ära kustutada ja tagasi pole tulnud.